Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb een vraag of eigenlijk meer een probleem. Ik kan alcohol niet los zien van drugs. Als ik alleen alcohol neem word ik na 2 biertjes al misselijk. Drink alleen bier. Als ik alleen drugs neem voel ik me ook niet echt lekker. Alleen in combi voel ik me het fijnst. Hebben meer mensen hiet last van. Ik voel alleen een echt lekkere high als ik alcohol en drugs combineer. Vooral met speed heb ik hier profijt van. Met xtc heb ik dat weer minder maar dat had ik in een ander topic al uitgelegd. Vroeger kon ik heel veel drinken zonde r drugs maar sinds ik de harddlrugs o ntdekt heb staat het niet meerlos van elkaar. Ik moet drugs erbij hebben wil alcohol me nog smaken. Enige mensen die dit probleem ook kennen/hebben? Gr saabje"
"Ja ik wil ook wel eens een biertje kunnen drinken voor de gezelligheid zonder dat ik daar drugs bij nodig heb. Het lijkt wel of mn lichaam alleen de alcohol niet kan verdragen zonder de drugs. Ik slik nu een aantal jr drugs en altijd in combi met alcohol. Het lijkt wel of ik ontwenningsverschijsensel krijg"
"(vervolg vorig bericht) ontwenningsverschijnselen krijg als ik alleen alcohol neem. Weet iemand een manier om weer van alcohol te kunnen genieten zonder drugs? Al zijn het maar ih begin 3 of 4 biertjes. Gr s"
"Hallo ik ben een regelmatige drugsgebruiker en neem voor en na de drugs een hele lading vitaminepillen. Een stuk of 6 verschillende soorten. Vit a b c d e calcium magnrsium chlorella visolie multi vitamine etc. Nu zou ik graag willen weten of dat de risicos van harddrugs verminderd. Ook als ik clean ben nrem ik vit pillen. Het lijkt wel of ik daar ook aan verslaafd ben. Het voelt gewoon niet goed als ik ze haha.een dag niet neem. Lijkt of ik ook verslaafd ben aan vitaminenen maar zou t de evt opgelopen(hersen)schade kunnen corrigeren of teniet kunnen doen? Graag antwootd bedankt"
"Hallo ondanks dat ik best wel veel drugs gebruik probeer ik voor de rest zo gezond mogelojk te levrn. Ik eet gezond en slaap genoeg. Ik eet altijd wel onregelmatig. Maar ik wilde weten of voedindsupplementen echt werken. Ik ben haast nooit ziek sinds ik verschillende soorten supplementen slik. Ook eet ik weinig fruit maar neem wel elke dag een vit c pil in. De een zegt dat vitaminen uit een pil niet of gedeeltelijk wordt opgenomen en fe ander zegt weer dat het niet helpt en dat je alles weer uitplast. Wat is nou waar?? Ik merk zelf dat het een vooruitgang heeft geboekt op mn gezondheid. Voel me fitter alerter en veel minder vaak ziek. Of zou t gewoon wishfull thinking zijn. Als ik ze slik dat is gezond en dtan ga ik me wel beter voelen zoiets? Dus alleen de gedachte maakt dat je je dan beter voelt? Ik loop al heel lang met deze vraag rond en ik hoop dat jullie er ies meer van af weten!! Alvast bedankt gr s"
"Hallo zen.. Bedankt dat je de moeute hebt genomen om mn verhaal te lezen en me enigzins een hart onder de riem te steken. Bedankt allemaal voor jullie lieve en bemoemedigde reacties. Het gaat weer niet zo goed maar heb 14 mei een intake bij de verslavingszorg. Hoop dat ik het allemaal volhou. Groetjes aan iedereen die het moeilijk heeft.... Xxx"
"Ik neem regelmatig speed. Ik slik het altijd in capsules. Snuiven vind ik maar eng! En voel me gelijk zo n junk dan. Slaat missch nergens op maar dat is mijn gevoel. Als je het snuift slaat t harder in toch? En werkt sneller. Maar je raakt ook sneller verslaafd geloof ik. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Ik ga iig nooit snuiven! Gr"
"Hallo ik slik nu al bijna 3 jaar verschillende soorten benzo s. De middelen die ik slikte zijn xanax flurazepam flunitrazepam de benzo s die ik nu nog neem zijn oxazepam 50 mg, valium 10 mg en temazepam 20mg en nitrazepam 5mg. Voor het slapen gaan neem ik een halfje valium en een halfuurtje later een halve nitrazepam. Als ik sochtends opsta weer een halfje valium. Dat doe ik op ma di en wo. Alleen op wo avond neem ik 100mg seroquel. Donderdag neem ik sochtends een hele oxa 50mg. En s avonds een hele nitrazepam. Dit gaat zo door tot zondag. Alleen als ik speed heb genomen neem ik een sterkere benzo. Mijn vraag is nu; ben ik verslaafd?? Ik vind dit nog wel redelijke hoeveelheden maar wat denken jullie erover? Graag tips adviezrn en meningen zijn van harte welkom! Gr"
"Niemand een antwoord hierop?"
"Ik slik 1x id 2 wk speed. Soms ook wel eens 1x pw. Ik slik ook antipsychotica op voorscrift van mijn psychiater. Als ik speed neem gebruik ik die dag geen antipsychotica denk dat die combi niet zo goed is. Ik neem de dag na speed wel enkele benzos meer omdat ik die gespannenheid niet kan vetdragen als ik speed neem dan blijf ik als het uitgewerkt is met een opgefokt gevoel zitten en dat is echt een klotegevoel vandaar. Ik probeer ook af te bouwen met speed maar het geeft me zo n euforie. Dus gebruik ik benzos om al mn negatieve gevoelens te onderdrukken. Ik weet dat het niet goed is wat ik doe maar ben van veel middelen inmiddels afhankelijl geraakt. Hoe meer je gaat slikken hoe meer je nodig hebt en denk werkelijk dat ik niet meer buiten benzo s kan..."