Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol(matig: pinten of lichte cocktails,geen sterke drank!)+ MDMA + af en toe een lichte joint en een snuifje dex, en iedereen staat perplex (ikzelf vooral)"
"Smoke on the water, fire in the sky."
"Pieter210 zei: Blckbrd_ zei: Smoke on the water, fire in the sky. Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies? Klik om te vergroten... Vage vragen geven nogal ns vage antwoorden... "waar smoken in maastricht?" is zowat hetzelfde als: "waar tanken in een tankstation?" "hoe bier drinken op café?" "kan mijn auto in eerste versnelling vooruit rijden?" In Maastricht heb je menig coffeeshop waar naar hartelust 'gesmoked' kan worden! Je kan dat zelfs op een aantal boten op de Maas, van smorgens tot diep in de nacht... Veel plezier met je citytrip."
"Pieter210 zei: wel een wat vage vraag... Klik om te vergroten... No problemo, Peace man... Rastafari"
"Het begint dus een gevaar te worden voor de 'volksgezondheid'... Ik vind dat we dan maar stilaan moeten staken, morgen allemaal naar de dokter lopen, en EISEN dat we op zn minst Adderal, concerta, rilatine, of dergelijke voorgeschreven krijgen. Als men zelfs kleuters vol amphetamines pompt, die zich af en toe een beetje 'onaangepast' gedragen, wat is dan het probleem om soortgelijke substanties gewoon voor te schrijven aan diegenen die zich in het weekend ofzo eens eventjes willen amuseren, na een harde werkweek???"
"mandragora zei: Die lui die met drugs knoeien mogen ze voor mijn deel tegen de muur zetten en met de grond gelijk maken. Klik om te vergroten... Zeker en vast! Substanties verkopen die iets anders bevatten dan de naam waaronder ze verkocht worden moet gelijkgesteld worden met 'onvrijwillige doodslag', op zn minst... Als je de kans hebt, geef AUB zo'n oplichterij aan, vooraleer zulk gespuis nog meer slachtoffers maakt!"
"Het is mss enigzins wel goed dat snuiven zo goor is: alleszins geeft het irritatie van neus/luchtweg- en mondslijmvliezen. Moest het niet zo onaangenaam zijn om te snuiven zou ik waarsch veel meer gebruiken. Snuiven of inhaleren werkt sneller en geeft een betere 'rush', nadelen kunnen zijn: -gore smaak -een deel van de dosis is verloren, die niet opgenomen wordt, -serieuze afbraak van neusslijmvliezen oa. waardoor gemakkelijk infecties ontstaan. Als je bang bent om te snuiven, slikken, of spuiten, en/of je weet onvoldoende van de substantie, doe het dan eenvoudigweg gewoon niet."
"Re: disaster zei: Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Klik om te vergroten... Toon Hermans heeft daar een liedje over geschreven Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus Waar is m'n feestneus gebleven?? Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus Waar is m'n feestneus gebleven??? http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8"
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Ntronaut zei: ZERO- zei: Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een pil met zo'n hoge dosis niet in één keer neemt. Zijn er mensen die dat wel doen dan? Ik heb zelfs nog nooit een hele pil op... Klik om te vergroten... Volgens mij zijn die sterke pillen ook bedoeld als 2x 1pil, zodat je er maar één hoeft mee te nemen naar een feest of zo, terwijl je in feite toch twee pillen hebt omdat je ze doormidden dient te breken. Klik om te vergroten... Inderdaad! Hooggedoseerde pillen hebben meestal een duidelijke breuklijn. Als je zeker weet (normaal wijst de betere dealer hier wel op) dat ze meer dan 120mg bevatten, breek ze dan.. Persoonlijk test ik ze altijd eerst op voorhand per half, en met tussenposen van een uur. Zoals eerder vermeld is de dosis die je kan verwerken afhankelijk van persoon tot persoon. Een -voor jouw- hoge dosis (kan al het geval zijn vanaf 100-120mg zelfs) kan vanalle minder interessante gevolgen hebben: -fysisch: zweten, klappertanden, krampen (meestal in kaken eerst), maar ook maag/darmkrampen, misselijkheid, hoge bloeddruk/hartslag, hyperventilatie... -psychisch: totaal van de wereld zijn (flippen), geen evenwicht, hallucineren (heftige 'flashes'...) Als je niet ervaren bent met zo'n toestand, (je maakt het bv.voor de eerste keer mee), dan kanje in paniek raken en een psychose in gang zetten. Echt (levens)gevaarlijk wordt het volgens mij alleen als je al in zeer slechte conditie bent, (uitgeput of in depressie) en/of cardio-vasculaire/hart-problemen hebt. Voorzichtige gebruikers voelen wel wanneer het net 'iets teveel' ineens was. Het beste is dan: rustig blijven, voldoende drinken (geen alcohol) en indien mogelijk, ff 'chillen' (zitten of liggen) in rustige omgeving. Na een uurtje gaat het meestal al stukken beter. De ongemakken zijn gemakkelijk te voorkomen, en dan loop je nagenoeg geen risico's. Groetjes!"
""Meten is weten" -Wat is je bloeddruk in normale omstandigheden? Wat noem je 'hoog'? -Blijft je bloeddruk 'hoog', +9-12 uur na laatste MDMAdosis, en hoe hoog? -Heb je van een cardio-vasculair specialist of dokter, na onderzoek, ooit te horen gekregen dat je een probleem hebt? XTC (MDMA), of eender welke amphetamine-achtigen kunnen gevaarlijk zijn voor degenen met een zwak hart en/of cardio-vasculair systeem. Het is normaal dat bij gebruik van amphetamine-achtigen de bloeddruk stijgt, en het hartritme drastisch verhoogt. Je 'overclocket' je systeem tijdelijk: je laat je systeem best testen op conditie vooraleer je serieus "gas gaat geven"."