Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbang voor snuiven speed

bang voor snuiven speed

34 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Svali zei:
Snuiven vond ik toch altijd wel de manier om speed te gebruiken. Het is inderdaad de rush ervan die het veel beter maakt dan innemen, dat deed ik echt alleen als het m'n neus niet meer inkon. Totdat je neus echt chronisch beschadigd en dan nog gewoon doorgaan... :rolleyes: Maar goed, ik denk dat jij (ZERO) wel zo iemand bent die zichzelf onder controle heeft op dat gebied. (gokje hoor :wink: )
Klik om te vergroten...
Nou ik heb een keer bij een documentaire over coke zo'n neusoperatie gezien, zat een heel gat in! Zo ver zal ik het toch niet laten komen denk ik :grin: Ik hou het wel op af en toe, idd. Dus als ik het een keer ga snuiven is dat wss pas over een half jaar of langer. Dan wil ik eerst nog wel een paar keer het met bommetjes genomen hebben.

Tufnut zei:
Nou ja veel beter? Het komt wat eerder en iets heviger. Persoonlijk vind ik slikken een prettiger effect geven; gelijkmatiger en smoother. Bovendien is de dosering makkelijker te beheersen. Je hebt aanvankelijk iets meer nodig, maar je neemt snel nog effe een lijntje en daarmee neem je snel meer dan nodig is. Oh ja, de smaak is eigenlijk ook maar goor als het uit je neus je keel in komt. Ik weet dat diehard gebruikers daar een ander associatie bij hebben, maar of dat een goede zaak is :confused: :wink:
Maar ik snap dat je het een keer wil proberen. In dat geval kun je de dosis ongeveer halveren.
Klik om te vergroten...
Oké, dus eigenlijk gewoon een kwestie van wat je prettiger vindt.. Maar moet zeggen, snuiven op een feestje.. dan ga ik me echt ongemakkelijk voelen. Met snel iets in mijn mond stoppen voel ik me altijd nog redelijk onschuldig, haha. Naja uiteindelijk raak je er ook wel weer handig in natuurlijk, maar toch.

Nouja, ik zie wel! Thanks anyway ^^
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drink it! :beer:

Effect is minder heftig ineens maar geeft wel de energie dus ipv snuiven is opdrinken ook een prima optie!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat op het zelfde neerkomt als slikken in een capsule...
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
JelleSnel zei:
Drink it! :beer:

Effect is minder heftig ineens maar geeft wel de energie dus ipv snuiven is opdrinken ook een prima optie!
Klik om te vergroten...
Daar zie ik de meerwaarde dus echt niet van..
Je verpest je drankje, wat het ook is..
Niet te drinken..
En als je het gewoon ff in een capsuletje/vloeitje/dun stukje wc papier propt heb je hetzelfde zonder gedoe! :beer:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is wel degelijk een voordeel te bedenken. 100 mg in een flesje betekent 50mg in een half flesje. Na een half uur kun je dus heel makkelijk nog wat bij te doseren. Heel groot is het voordeel niet, maar er kan wat voor te zeggen zijn.
Maar vies is het meestal wel.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is mss enigzins wel goed dat snuiven zo goor is:
alleszins geeft het irritatie van neus/luchtweg- en mondslijmvliezen.
Moest het niet zo onaangenaam zijn om te snuiven zou ik waarsch veel meer gebruiken.

Snuiven of inhaleren werkt sneller en geeft een betere 'rush',
nadelen kunnen zijn:
-gore smaak
-een deel van de dosis is verloren, die niet opgenomen wordt,
-serieuze afbraak van neusslijmvliezen oa. waardoor gemakkelijk infecties ontstaan.

Als je bang bent om te snuiven, slikken, of spuiten, en/of je weet onvoldoende van de
substantie, doe het dan eenvoudigweg gewoon niet. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Benzoboss zei:
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Klik om te vergroten...

mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.



bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.

bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.

snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.

je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.

van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.

als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
Klik om te vergroten...
Eum als de speed hard brand in de neus dan gaat het neustussenshot wel weg hoor stilletjes aan..speed bijt er helemaal in als hij hard brand..zeker als je dagelijks gebruikt..
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind niks goors aan snuiven, eigenlijk.

Het enige wat ik bij speed minder leuk vind is dat het nogal sterk "binnenkomt".
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzoboss zei:
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Klik om te vergroten...

mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.



bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.

bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.

snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.

je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.

van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.

als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...


nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...


nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
Klik om te vergroten...
Wat er in koffie zit spijtig genoeg..ja wassen maar dan is speed zo droog om te snuiven..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?
Klik om te vergroten...
Haha ik mag toch wel eens lache he..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."