#1
Nou ik heb een keer bij een documentaire over coke zo'n neusoperatie gezien, zat een heel gat in! Zo ver zal ik het toch niet laten komen denk ikSvali zei:Snuiven vond ik toch altijd wel de manier om speed te gebruiken. Het is inderdaad de rush ervan die het veel beter maakt dan innemen, dat deed ik echt alleen als het m'n neus niet meer inkon. Totdat je neus echt chronisch beschadigd en dan nog gewoon doorgaan...Maar goed, ik denk dat jij (ZERO) wel zo iemand bent die zichzelf onder controle heeft op dat gebied. (gokje hoor
)
Oké, dus eigenlijk gewoon een kwestie van wat je prettiger vindt.. Maar moet zeggen, snuiven op een feestje.. dan ga ik me echt ongemakkelijk voelen. Met snel iets in mijn mond stoppen voel ik me altijd nog redelijk onschuldig, haha. Naja uiteindelijk raak je er ook wel weer handig in natuurlijk, maar toch.Tufnut zei:Nou ja veel beter? Het komt wat eerder en iets heviger. Persoonlijk vind ik slikken een prettiger effect geven; gelijkmatiger en smoother. Bovendien is de dosering makkelijker te beheersen. Je hebt aanvankelijk iets meer nodig, maar je neemt snel nog effe een lijntje en daarmee neem je snel meer dan nodig is. Oh ja, de smaak is eigenlijk ook maar goor als het uit je neus je keel in komt. Ik weet dat diehard gebruikers daar een ander associatie bij hebben, maar of dat een goede zaak is![]()
Maar ik snap dat je het een keer wil proberen. In dat geval kun je de dosis ongeveer halveren.
Nouja, ik zie wel! Thanks anyway ^^
Maar goed, ik denk dat jij (ZERO) wel zo iemand bent die zichzelf onder controle heeft op dat gebied. (gokje hoor