Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbang voor snuiven speed

bang voor snuiven speed

34 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is wel degelijk een voordeel te bedenken. 100 mg in een flesje betekent 50mg in een half flesje. Na een half uur kun je dus heel makkelijk nog wat bij te doseren. Heel groot is het voordeel niet, maar er kan wat voor te zeggen zijn.
Maar vies is het meestal wel.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is mss enigzins wel goed dat snuiven zo goor is:
alleszins geeft het irritatie van neus/luchtweg- en mondslijmvliezen.
Moest het niet zo onaangenaam zijn om te snuiven zou ik waarsch veel meer gebruiken.

Snuiven of inhaleren werkt sneller en geeft een betere 'rush',
nadelen kunnen zijn:
-gore smaak
-een deel van de dosis is verloren, die niet opgenomen wordt,
-serieuze afbraak van neusslijmvliezen oa. waardoor gemakkelijk infecties ontstaan.

Als je bang bent om te snuiven, slikken, of spuiten, en/of je weet onvoldoende van de
substantie, doe het dan eenvoudigweg gewoon niet. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Benzoboss zei:
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Klik om te vergroten...

mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.



bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.

bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.

snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.

je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.

van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.

als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
Klik om te vergroten...
Eum als de speed hard brand in de neus dan gaat het neustussenshot wel weg hoor stilletjes aan..speed bijt er helemaal in als hij hard brand..zeker als je dagelijks gebruikt..
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind niks goors aan snuiven, eigenlijk.

Het enige wat ik bij speed minder leuk vind is dat het nogal sterk "binnenkomt".
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Benzoboss zei:
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Klik om te vergroten...

mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.



bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.

bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.

snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.

je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.

van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.

als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...


nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...


nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
Klik om te vergroten...
Wat er in koffie zit spijtig genoeg..ja wassen maar dan is speed zo droog om te snuiven..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?
Klik om te vergroten...
Haha ik mag toch wel eens lache he..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Van water wordt je pep niet vettig in ieder geval. Ik snap ook niet helemaal het probleem van droge pep eigenlijk. Persoonlijk wil ik het liever zo droog mogelijk, gaat nog altijd fijner mijn neus in dan die vettige en branderige pep waar nog methanol of andere troep in zit. Maar jij hebt dus liever vettige en branderige pep?

Maar afgezien van eventuele schadelijkheid van ongewassen pep, is de opname ook slechter in je neus als het niet helemaal droog is. Met andere woorden, je hebt meer nodig voor hetzelfde effect.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
gewassen, droog en wit heb ik het liefst, maar als je die echt tot superfijn poeder verwerkt schiet die bij mij te hard mn neusgat in, een beetje grof mag wel van mij. alleen liever geen restproducten.

nou had een maat laatst spul, daar was je na drogen letterlijk de helft kwijt. het leek wel icing voor op je taart in een dievrieszak. ik wed dat als je er het puntje af zou knippen je er figuren mee had kunnen maken.

ook een manier om te versnijden tegenwoordig, zie je steeds meer.
Klik om te vergroten...
Had ik overlaatst ook dat er weinig overbleef..heel natte..maar was hele goeie speed..zo mag hem altijd wel zijn..ast maar goeie is.. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Klik om te vergroten...
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..
Klik om te vergroten...
Van water wordt je pep niet vettig in ieder geval. Ik snap ook niet helemaal het probleem van droge pep eigenlijk. Persoonlijk wil ik het liever zo droog mogelijk, gaat nog altijd fijner mijn neus in dan die vettige en branderige pep waar nog methanol of andere troep in zit. Maar jij hebt dus liever vettige en branderige pep?

Maar afgezien van eventuele schadelijkheid van ongewassen pep, is de opname ook slechter in je neus als het niet helemaal droog is. Met andere woorden, je hebt meer nodig voor hetzelfde effect.
Klik om te vergroten...
Soms heb ik idd weinig geduld en snuif ik mijn speed dat het niet helemaal droog is..kweet dat droge pep beter word op genomen in de neus..maar brande blijft hij doen..en speed eerst wassen dan kan ik het nimmer snuiven omdat hij dan te droog is..rechtstreeks in mijn keel dan bha..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewassen, droog en wit heb ik het liefst, maar als je die echt tot superfijn poeder verwerkt schiet die bij mij te hard mn neusgat in, een beetje grof mag wel van mij. alleen liever geen restproducten.

nou had een maat laatst spul, daar was je na drogen letterlijk de helft kwijt. het leek wel icing voor op je taart in een dievrieszak. ik wed dat als je er het puntje af zou knippen je er figuren mee had kunnen maken.

ook een manier om te versnijden tegenwoordig, zie je steeds meer.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Dus als ik het een keer ga snuiven is dat wss pas over een half jaar of langer. Dan wil ik eerst nog wel een paar keer het met bommetjes genomen hebben.
Klik om te vergroten...
Wat lief dat ik dit in juli 2013 gepost heb en inmiddels nog steeds nog nooit drugs gesnoven heb.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik weet t niet, mijn vriendinnen noemen alles wat erg klein is ook lief,

ik voel n inkoppertje, maar die doet niets af aan het bovenstaande. ik doel op ongeveer elk object kleiner dan normaal.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik speed zie snuiven ga ik ook meestal heel hard lopen :openmouth:
s
saabjeaapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem regelmatig speed. Ik slik het altijd in capsules. Snuiven vind ik maar eng! En voel me gelijk zo n junk dan. Slaat missch nergens op maar dat is mijn gevoel. Als je het snuift slaat t harder in toch? En werkt sneller. Maar je raakt ook sneller verslaafd geloof ik. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Ik ga iig nooit snuiven! Gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."