#1
weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Eum als de speed hard brand in de neus dan gaat het neustussenshot wel weg hoor stilletjes aan..speed bijt er helemaal in als hij hard brand..zeker als je dagelijks gebruikt..MeejheM zei:Benzoboss zei:Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.
bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.
bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.
snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.
je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.
van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.
als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.
Benzoboss zei:Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
Wat er in koffie zit spijtig genoeg..ja wassen maar dan is speed zo droog om te snuiven..MeejheM zei:ik mag natuurijk geen recept plaatsen, maar sinds de p2p crisis kom je veel...
nee, ga ik niet doen ook, bijt je speed als hij droog is, was hem in aceton, benzeen of je favoriete alcohol.
Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Haha ik mag toch wel eens lache he..Exceptional Insight zei:Jij leeft echt in een vreemde wereld hè?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Van water wordt je pep niet vettig in ieder geval. Ik snap ook niet helemaal het probleem van droge pep eigenlijk. Persoonlijk wil ik het liever zo droog mogelijk, gaat nog altijd fijner mijn neus in dan die vettige en branderige pep waar nog methanol of andere troep in zit. Maar jij hebt dus liever vettige en branderige pep?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Had ik overlaatst ook dat er weinig overbleef..heel natte..maar was hele goeie speed..zo mag hem altijd wel zijn..ast maar goeie is..MeejheM zei:gewassen, droog en wit heb ik het liefst, maar als je die echt tot superfijn poeder verwerkt schiet die bij mij te hard mn neusgat in, een beetje grof mag wel van mij. alleen liever geen restproducten.
nou had een maat laatst spul, daar was je na drogen letterlijk de helft kwijt. het leek wel icing voor op je taart in een dievrieszak. ik wed dat als je er het puntje af zou knippen je er figuren mee had kunnen maken.
ook een manier om te versnijden tegenwoordig, zie je steeds meer.
Soms heb ik idd weinig geduld en snuif ik mijn speed dat het niet helemaal droog is..kweet dat droge pep beter word op genomen in de neus..maar brande blijft hij doen..en speed eerst wassen dan kan ik het nimmer snuiven omdat hij dan te droog is..rechtstreeks in mijn keel dan bha..Psychedelibee zei:Van water wordt je pep niet vettig in ieder geval. Ik snap ook niet helemaal het probleem van droge pep eigenlijk. Persoonlijk wil ik het liever zo droog mogelijk, gaat nog altijd fijner mijn neus in dan die vettige en branderige pep waar nog methanol of andere troep in zit. Maar jij hebt dus liever vettige en branderige pep?lotske1984- zei:Ja kan vanals zijn he..sommige doen er zelf water bij..MeejheM zei:weet je wel wat dat spul is wat pep een beetje vettig maakt?
Maar afgezien van eventuele schadelijkheid van ongewassen pep, is de opname ook slechter in je neus als het niet helemaal droog is. Met andere woorden, je hebt meer nodig voor hetzelfde effect.
Wat lief dat ik dit in juli 2013 gepost heb en inmiddels nog steeds nog nooit drugs gesnoven heb.ZERO- zei:Dus als ik het een keer ga snuiven is dat wss pas over een half jaar of langer. Dan wil ik eerst nog wel een paar keer het met bommetjes genomen hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."