Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je nu nog niets voelt na zoveel dagen dan is het geen al te best spul geweest"
"Goed bezig hoor...succes iig!"
"Of gewoon opdrinken? Kan een tikkie chemisch smaken maar als je juist mengt dan moet het meevallen"
"True story :P"
"amytrip2leyne zei: ...maar wel af en toe in het weekend met een pilsie en een snaus pep op lekker zit te chillen thuis en in de regel max 1 nachtje wakker. Klik om te vergroten... Golden rule voor mij dat laatste stukje"
"Drink it! Effect is minder heftig ineens maar geeft wel de energie dus ipv snuiven is opdrinken ook een prima optie!"
"Soms leer je een hoop hier op DF"
"Same here...luchtdicht en op een donker plekje bewaren werkt prima!"
"Ja dit kan best vervelend zijn hoor. KAn nu na een dagje gebruiken al merken dat m'n neus verstopt raakt. Nog meer nemen leidt naar een loopneus en die shit is fucked up Maar dit verschilt uiteraard per persoon"
"Ja heel bekend! Vaak in Zutphen gehaald zo'n 3 jaar geleden. 1 van de beste en die heb ik laten testen in Deventer. Uitslag was 64% amf en maar iets van 8% caf. Goed spul om te knallen vond ik"