#1
Gelukkig zit je nu op de goedeFreaxx zei:Peeep!!! en toen kwam ik erachter dat ik op het verkeerde forum zat.
Gelukkig zit je nu op de goedeFreaxx zei:Peeep!!! en toen kwam ik erachter dat ik op het verkeerde forum zat.

Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.Boeberke zei:als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen![]()
iemand blij maken met een dode mus.Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?SchilDpadDo zei:Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.
iemand blij maken met een dode mus.
SmartieAndMe zei:Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?SchilDpadDo zei:Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.
iemand blij maken met een dode mus.
Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt
Hoezo is dit giftig? En is het dan uberhaupt mogelijk om natte pep te snuiven? Mijn ervaring is namelijk van niet (heb het wel eens geprobeerd). Kan pep nat ook giftig zijn als je het slikt?SmartieAndMe zei:Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."