Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*Weed*hash*speed*lsd*xtc*mdma*poppers*paddo's*2cb*alcohol*nicotine*cafeine*coke*freebase*heroine*morfine*diamorfine*codeine*zubitex*speedball*methadon*valtran*lexotan*buraden*allerhande benzo's* En ik ben er niet trots op behalve dan weed,hash en paddo's.Die kun je goed in de hand houden en de gevolgen zijn niet zo verschrikkelijk als van sommige andere drugs als bvb opiaten. Greetz"
"'tmoeilijkste vind ik de lusteloosheid, als ik wekenlang doorgebruikt heb eb zit dan paar dagen zonder lig ik dagen in de zetel. de eerste dag valt het ng mee, dan kan je slapen, maar erna blijf je moe en kan je niet meer slapen. En in 0,0 geen zin, zelfs geen tv. hatelijk"
"Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet"
"Momenteel moet je jezelf ng geen al te grote zorgen maken. Maar GHB heeft een nogal grote tolerantieopbouw en je gaat er automatisch meer en meer van gebruiken. Het effect is normaal na +-4uur uitgewerkt. Eens je op het punt komt dat je meerdere keren per dag een dosis neemt begint het gevaarlijk worden want dit gaat naar een "om de 4 uur-dosis". En niet velen weten dit maar GHB heeft dezelfde afkickverschijnselen als van zware alcoholverslavingen. Je kan ook niet meer slapen, dan neem je een dosis om te kunnen slapen maar eigenlijk slaap je niet,je bent een uur of 2 in een soort coma. Indien je nu al afkickverschijnselen hebt, kan je die wat kalmeren met benzo's en dan voornamelijk diazepam(Valium) omdat deze kalmerende en spierverslappende werking heeft."
"Gestopt door de politie voor acoholcontrole, draaide mijn venster open en vroeg : Wat is de agent, meneer het probleem?"
"Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren"
"Ik ben al een jaar of 3 dagelijkse speed-gebruiker (+- 5 a 8 gr/ week) en gisteren heb ik toch iets raars voorgehad. Het is voor mij normaal om soms 2 of 3 dagen en nachten totaal niet te slapen maar gisteren bleef ik bij mijn vriendin slapen en wou ik ook echt slapen. Ik had van rond de middag niks meer gesnoven en dan 's avonds rond 23u twee Zopiclone co van 7.5mg ingenomen. dit zijn inslapers.Ik ben toen idd na 15 minuten in slaap gevallen maar mijn vriendin heeft me na een uur wakker gemaakt om me naar de zetel te sturen omdat ze niet kon slapen door mij :P . Naar het schijnt lag ik zwaar te knarsetanden, wriemelen en kreunen en rare geluidjes maken. Ik heb de verdere nacht goed geslapen. Is er iemand van jullie bekend hiermee?"
"Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P Klik om te vergroten... Zowiezo ben je door het slaap- en eettekort al afgezwakt, dus slaat alles wat je dan neemt ook zwaarder in."
"ik heb na een 7 jaar verslaafd te zijn geweest aan de bruine en paar mislukte stoppogingen voor de 3de keer de gevangenis in beland. Dan besloten om niet meer om te gaan met het heroinecircuit als ik vrij zou komen.Ben in de zomer van 2011 vrijgekomen en dat is me gelukt, ik had toen wel 80mg methadon. Door nieuwe sociale contacten ben ik regelmatig speed gaan gebruiken wat ik tijdens mijn heroineverslaving ook sporadisch deed als het op m'n weg kwam. Raar maar waar, ik kon soms een week lang speed doorgebruiken zonder heroine vroeger en dat was nu ook het geval met methadon. Was dan mss wel soms 4-5 dagen wakker met paranoia en hallucinaties en al maar ik voelde me lichamelijk goed. Ik ben m'n methadon dan langzaam gaan afbouwen per 1 à 2 mg om de paar maanden en gebruikte in het weekend speed, meestal van vrijdag tot maandag/dinsdag omdat ik dan intensief kon bezig zijn met muziek maken en andere hobbies.Nu heb ik een 3-tal weken geleden op 7 mg methadon helemaal gestopt ermee. probleem is nu wel dat ik elke dag speed gebruik sedert een jaar. Als ik nu eens een dag zonder zit, ben ik een wrak en dat is ng zacht uitgedrukt. Heb een tijdje benzo's genomen om te kunnen slapen en kalmeren (tranxène & zopiclone) maar die gingen binnen als snoepjes, moest soms tot 7-8 zopi's 7.5mg nemen om in slaap te raken .ben er dan ook maar mee gestopt.Het is serieus uit de hand aan het lopen, ben in 5 maanden ook 30kg vermagerd en zwaar depressief, zelfs tijdens speed. Iemand tips om dit terug onder controle te krijgen?"
"Re: Trip Report - Slaapmedicatie;Zopiclon (beetje vaag verha Ik gebruik nu al een drietal jaar regelmatig Zopiclon en heb er al een paar keer mis mee gelopen. Het gevaar is, zoals je zelf zegt, dat je kortetermijngeheugen totaal van de kaart is. Daardoor is kan je retrograde amnesie problemen krijgen en ng Zopiclon bijnemen. Men legt beter de doos weg en niet id buurt (nachtkastje bvb). Zo heb ik onbewust eens op een nacht 17co van 7,5mg genomen. Ikheb toen van de vrijdagavond tot de volgende dinsdagavond één groot zwart gat in mijn geheugen gehad. Maar stilgezeten heb ik toen niet, ik heb de vreemdste verhalen over mezelf mogen horen daarna via vrienden. Je bent eigenlijk op zo'n moment aan het slaapwandelen, ik ken iemand die in bad is gekropen met kleren en al. En de rare cullinaire gerechten die ontstaan tijdens het slaapkoken zijn hilarisch.Ik ben zelfs eens aan mijn haar beginnen knippen. Toen mijn vriendin de dag erna naar mijn huis kwam zag ze dat ik de ene helft kort gesneden had en de andere was ng lang Maar alle gekheid op een stokje, dit is een middel om zeer omzichtig mee om te gaan. Zopiclon is een veraderlijke medicatie..."