Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen"
"Hallo allemaal, Ik zit nu momenteel in de bekende "Coming down" fase en heb me zonet een bruine boterham met kip gegeten. Ik merkte dat men lichaam na de eerste hap echt zwaar en moe voelde. Werd heel erg moe. Nog nooit meegemaakt eigenlijk Kan dit, is dit mogelijk .... Of zit het tussen men 2 oortjes ?"
"Wawa zei: Mja, je bent in de come down natuurlijk (al geslapen?) en je energie is totaal op als je nu eet moet je lichaam ook nog gaan werken om het allemaal te verteren dus ik denk dat dat je zo moe maakt. Tenzei je net een lijn genomen hebt dat zal je straks wel weer up gaan Eet fruit trouwens of iets wat veel vocht bevat. Klik om te vergroten... Ja enkele uurtjes geslapen en eet sowieso om de paar uurtjes appel, banaan, mandarijntjes, ... Nog een lijn nemen ? God nee. Heb er even mijn buik van vol. Net capsule vit. C 1000mg genomen. Kijk er al tegenop, wetende dat er avondeten op me wacht strax. Mijn dealer test trouwens al zijn spul zelf. Er even bij vergeten te vermelden. Als hij het niet zo goed vind, word deze al snel afgewezen. Hij bekommert zich om de mensen omdat hij mss een te sterk geweten heeft en hij bepaald niet wat je wel en niet mag, maar geeft zijn eerlijke mening. Als je dan nog steeds wil,oké dan ... Maar hij heeft je gewaarschuwd."
"Het probleem is dat bij elke snif ik enorme hoofdpijn krijg. Ongeacht de hoeveelheid. Bommetjes maak ik van capsules. Ongeveer 250mg/capsule. Heb er 2 nodig vooraleer ik iets voel. Liefst met een klein tipje gesnoven. Neem 1capsule... Wacht 3 kwartier. Superklein tipje snuiven. Als ik dan nog niets merk 2de capsule. Maar altijd hoofdpijn. Zelfs met 2 totaal andere dealers. Als ik enkel capsules neem heb ik geen enkele last van hoofdpijn. Zodra wit poeder men neus raakt, begint de ellende. Het blijft me een vraagteken ... Marja ... Sta ook niet echt strak. Ik voel me goed, vlotter enz. Altijd kaakkramp. Maar echt strak zoals je veel mensen hoort beschrijven ... Nee hoor. Hoeft ook niet perse. Voel me geweldig na voorgenoemde dosis. Iedereen zegt me dat dit een zware dosis is als newby ... Maar misschien is de verklaring ... Ik heb in het verleden al met "verdovende middelen" te maken gehad. 2 jaar morfinepleisters, voorgeschreven door de pijnkliniek uiteraard en allerlei soorten van morfine pillen. Zou dit mijn tolerantie verhogen of net verlagen ? Denk natuurlijk maar even luidop hè Denk gerust mee ... Snuiven is niet altijd aangenaam, maar je voelt er naar mijn mening stukken meer van als capsules. Neem ook wel een maagbeschermer. Zou dit ervoor kunnen zorgen dat de capsule minder word opgenomen ofzo ? Waardoor ik meer nodig heb ? Ik ben 1m58, weeg ongeveer 62kg. Misschien krijg je dan een ander/beter idee ? THX alvast"
"Omschrijf jouw "moeilijk" eens. Ben wel benieuwd hoe mensen die morfine als "drugs" gebruiken, ermee stoppen en de soorten afkickverschijnselen."
"Even over de omgeving waarin ik gebruik ... Ik ben geen fan van harde muziek noch van het hele uitgaansgebeuren. Die tijd ben ik voorbij. Neem vooral thuis, lekker in men eigen omgeving. Ik "ga dus niet hard" op muziek, maar schaam me niet te dansen voor mijn slaapkamer spiegel :P ik trippel rond in de living, doe was, knuffel met men 3poezen ( voelt extra zalig dan) en als die bewegingsdrang wegneemt kan ik uren zeer gefocusseerd lezen op DF.Vooral de tripreports. Continue focus en spanning maken dan plaats voor misschien een gezonde dosis nieuwsgierigheid ? Vraag me nu al af hoe xtc zou zijn"
"Heb het niet begrepen op bewustzijnsveranderende middelen. Voel me best op speed. Mdma wil ik in de toekomst zeker eens proberen. Ben benieuwd. Hoe voel je je daar dan net van ? Zoveel anders dan speed ?"
"Laten we hopen dat het "katergevoel" minder is. Dat is het enige minpunt aan speed. Ben nu 48uur wakker op ongeveer 1gr van donderdag tot gisteren. 4 capsules van 200mg en een sleutelpuntje gesnoven. Laatste keer capsule genomen om 15uur gisterenmiddag . Ook deze nacht niet geslapen ... Voel me zwaar klote dikke kop, zere spieren. Maar goed dat ik het depri-gevoel niet zo heb. Ben net gedoucht, ben helemaal klaar om men lichaam de nodige rust te geven. Gaat me goed doen"
"Die opiaten heb ik nooit misbruikt. Nooit meer genomen dan de dokters voorschreven. Was enkel om die dagelijkse pijn niet te voelen. Heb nooit een pil gecrush en gesnoven of eender wat. Dus wil je hier wel een beetje op tegenspreken. :P Ben ermee gestopt omdat ik geen pijn meer had, dus vond ik ook niet dat ik die pillen enz nodig had. Iedereen waarschuwde me wel voor de gevaren van verslaving, maar het was zelfs nooit in me opgekomen deze middelen te misbruiken. Dus hoera voor mij hihi Ik beschouw morfine ed niet als drugs en kan zelfs moeilijk snappen dat iemand dat wel zou doen. Die pleisters en pillen hielpen me en toen ik ze eenmaal niet meer nodig had, heb ik ze vaarwel gezegd."
"Re: [TvdM] November '12 'Some awesome mindfood from this mon Heb zonet alle tripreports gelezen. Zo zie je maar dat er een hele andere wereld kan bestaan. Zelf enkel nogmaar speed genomen enkele keren. Geweldige verhalen. Zeer aandachtig liggen lezen. Vraagt naar meer"