Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte pep een ergernis

natte pep een ergernis

31 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste jaren is het inderdaad vrij normaal dat er van natte speed maar 0.4 over blijft, kwaliteit is wel goed (+60%), dit zal echter per dealer schelen natuurlijk.

Kwam laatst ook droge amf tegen, zo goed als droog, blijft van een gr 0.8 over, echt gewoon brokken, dacht zal wel troep zijn, laten testen 68%!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb nou een contact waar ik mooie brokken krijg. ma het drogen blijft er eigenlijk hetzelfde over. ik kon amper verschil wegen op xx gram. hij is ook nog eens gewoon zuiver, niks mee gedaan.

die natte zakken ben ik genoeg tegengekomen, maar behalve dat je alles ondersmeert en veel teveel betaald is de kwaliteit die ik gezien heb wel gewoon ok.

Zelf zou ik echt niet betalen voor van die hele kleffe. je kan ook goed merken vaak dat als je wat in die zakken knijpt dat er gewoon brokjes inzitten die niet goed genoeg vermengt zijn.
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#4
aluminio zei:
Straatpep wordt gemaakt in illegale labo's en niet altijd volgens hetbeste recept. Bij grote hoeveelheden nemen ze ook niet de tijd om de oplosmiddelen te laten vervliegen en opdrogen. Bovendien is dit extra gewicht, dus extra cash. Het kan ook gewoonweg je dealer zijn die het natter maakt om meer opbrengst te genereren
Klik om te vergroten...

Klopt, ik heb weleens gehoord dat de pep droogmaken een extra proces is. Speed wordt inderdaad verkocht per gewicht, dus is het een win-win situatie als dat vocht er nog inzit. Hier is de prijs vaak gelukkig wel variabel, als ie heel nat is, ia de prijs lager, is die droger dan is de prijs iets hoger. Compenseert het vocht enigzins een beetje.

Hier gaat soms ook gecentrifugeerde speed rondt, daar is zo goed als alle vocht uit, is wel een stuk duurder,maar in verhouding heb je het dan wel voor een mooie prijs.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
De fabrikant krijgt zijn product niet eens verkocht als het van die kleffe zooi is. de opkoper heeft namelijk geen idee hoeveel product hij koopt, en dat vocht erbij mengen is wederom een extra bewerking die alleen waardevermindering oplevert. Dat komt er niet vanzelf redelijk homogeen doorheen, dat is een hoop prakken met een vork. bovendoen verandert je hele structuur.

Mensen die bijvoorbeeld c gram kopen hebben vaak weinig keus dan akkoord gaan met wat ze kunnen krijgen. dat zijn degenen die het of zo kopen, omdat ze niet zo snugger zijn, of het zelf versnijden, met vocht of vaste stoffen of een combinatie van beide.

bovendien is het echt superonhandig afwegen, inpakken en verzeulen. alles wordt een witte smeerboel.

als ze een inval bij jou zouden doen, had je dan liever m gram onder je bed liggen of mmm met ongeveer dezelfde waarde en werkzame stof?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
De fabrikant krijgt zijn product niet eens verkocht als het van die kleffe zooi is. de opkoper heeft namelijk geen idee hoeveel product hij koopt, en dat vocht erbij mengen is wederom een extra bewerking die alleen waardevermindering oplevert. Dat komt er niet vanzelf redelijk homogeen doorheen, dat is een hoop prakken met een vork. bovendoen verandert je hele structuur.

Mensen die bijvoorbeeld c gram kopen hebben vaak weinig keus dan akkoord gaan met wat ze kunnen krijgen. dat zijn degenen die het of zo kopen, omdat ze niet zo snugger zijn, of het zelf versnijden, met vocht of vaste stoffen of een combinatie van beide.

bovendien is het echt superonhandig afwegen, inpakken en verzeulen. alles wordt een witte smeerboel.

als ze een inval bij jou zouden doen, had je dan liever m gram onder je bed liggen of mmm met ongeveer dezelfde waarde en werkzame stof?
Klik om te vergroten...

Ik ben juist in de veronderstelling dat als de productiekosten hoger worden, de speed natter wordt. Hierdoor verdient de producent ongeveer hetzelfde, maar kan hij dezelfde prijs hanteren, mensen zijn toch geneigd om vaak opzoek te gaan naar een goedkopere bron en als de producenten op deze manier toch hetzelfde verdient en de klant bij hem blijft kopen. Een producent is natuurlijk ook afhankelijk van zijn afnemers. Ik denk dat de prijzen enorm zouden stijgen als de speed kurkdroog zou zijn.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
ik heb nou een contact waar ik mooie brokken krijg. ma het drogen blijft er eigenlijk hetzelfde over. ik kon amper verschil wegen op xx gram. hij is ook nog eens gewoon zuiver, niks mee gedaan.

die natte zakken ben ik genoeg tegengekomen, maar behalve dat je alles ondersmeert en veel teveel betaald is de kwaliteit die ik gezien heb wel gewoon ok.

Zelf zou ik echt niet betalen voor van die hele kleffe. je kan ook goed merken vaak dat als je wat in die zakken knijpt dat er gewoon brokjes inzitten die niet goed genoeg vermengt zijn.
Klik om te vergroten...
Brokjes speed.?
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen. Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€

Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel. Gewichtsverlies van 40% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dubbel0seven zei:
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen. Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€

Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel. Gewichtsverlies van 40% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Amaai dan daan er nogal wat extra slechte dingen mee na binne dan als hem niet wast..ik was die goeie speed niet mee aceton hoor..daan gan de restanden maar mee binne..
F
FreaxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Peeep!!! en toen kwam ik erachter dat ik op het verkeerde forum zat.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
dubbel0seven zei:
Als laatste stap wordt de Amfetamine gewassen om onzuiverheden, reststoffen etc te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Nee, niemand doet dat.
dubbel0seven zei:
Deze vloeistof dient vervolgens te worden verwijderd. Dit gebeurt alleen steeds minder. Vloeistof = gewicht = €€€€
Klik om te vergroten...
Dat is juist, maar afhankelijk van de synthese.
Toch heb ik liever zuivere natte pasta waar je 50% gewicht verliest dan die versneden rommel.Gewichtsverlies van 20% is nog net acceptabel. Bij meer verlies nemen ze het maar terug en lossen ze het maar op. Ik verlies tegenwoordig dan ook nooit meer dan 35% tot 40%. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig accepteer ik 20% vluchtige stoffen(welke zelfs bij -30 graden celsius verdampen).
Meer vocht dan maak ik de koop ongedaan. Een centrifuge is ongeveer het goedkoopste wat in het rijtje thuishoort.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus jij stopt liever allerlei giftige restanten in je lichaam dan gewoon je speed even de wassen?
Je hebt 0.0% verlies en ik zie alleen maar voordelen.

Maarja tis jouw lichaam... jij doet ermee wat je wilt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."