Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb betere pilletjes ritalin is 10 mg ik heb concerta 54 mg per capcule maar ik heb die wel voor mijn adhd en vind dat je dat niet moet doen als je geen adhd hebt snuiven van ritalin zou volgens mijn arts heel slecht zijn voor je slijmvliezen en voor je longen en zou zelfs abcest kunnen veroorzaken in keel en neus dus wees er voorzichtig mee groetjes s"
"ik denk eerlijk gezegd dat je rytaline hebt gehad i.p.v speed .daar krijg je die bijwerkingen zoals jij beschreef zoals tintelende tong ik denk eerlijk gezegd dat ze je genaaid hebben"
"als zede drugs legaliseren allemaal dan kun je gecontroleerde speed verkopen waar je van weet dat er niet mee geknoeid zal zijn en creer je meteen nieuwe arbeidsplaatsen met de productie en distributie er van waardoor de criminaliteit meteen een grotre inkomst word ontnomen en dit voor de economie alleen maar beter zal zijn want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul"
"jah ik dacht kan geen kwaad , pakte normaal altijd me pep nat ,,,,,dus ppk deze x slikte ik het gewoon af alleen deze x rook die ontzettend naar methanol en gevolg hele keel naar de klote week lang ziek geweest met gevoel van longontsteking brandblaren in me mond en dus echt geluk gehad om het achteraf gezien levend er van af te hebben gebracht!!!! bij me andere leverancier kon die nat zonder problemen pakken maar die vloog ook niet spontaan in de fik als je een aansteker er bij hield maar deze wel die vloog gelijk in de ffik en begon dan hendig te spetteren . maar hoe kan je dan zien of het nu wel goeie pep is en of ze je niet besodemieteren door methanol met cafeine gemixt te verkopen als zijnde speed, wat hier in de omstreken vrij vaak voor komt ,??? zeker door hem te laten drogen en dan af e spoelen met aceton of kan dat ook nat afgespoeld worden met aceton?"
"koekwouzz zei: Goedenavond dames en heren. Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen. Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen...... Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? Klik om te vergroten... Atropine bijwerkingen Als u een van de volgende ernstige bijwerkingen, stop dan met atropine en vragen dringende medische aandacht: een allergische reactie (zwelling van de lippen, tong of gezicht, ademhalingsproblemen, afsluiting van je keel, of netelroos); een onregelmatige of snelle hartslag; huiduitslag of blozen, of pijn aan de ogen. Andere, minder ernstige bijwerkingen kunnen vaker optreden. Blijf atropine te nemen en praat dan met uw arts als u hoofdpijn, duizeligheid of licht in het hoofd; zwakte of nervositeit; wazig zien, grote pupillen, of de gevoeligheid van de ogen aan fel licht; misselijkheid, een opgeblazen gevoel, brandend maagzuur, of verstopping; veranderingen in de smaak; moeilijk urineren; verminderde transpiratie, of verstopte neus, benauwdheid, of een droge mond."
"ik eet goed ,slaap goed ,zoals het hoort ,ik eet veel en veel vitamine maar sinds een maand is het net of de speed niet meer werkt en word ik alleen moe en slaperig er van. anderen hebben hetzelfde probleem, totaal geen ondernemingsdrang en energie meer hoe komt dit?"
"dagelijks 1 gram en slik het anderen die hem snoven die hadden hetzelfde werden er ook moe van"
"door dat het niet mag en iligaal is , is het toch spannender en als je terug kijkt op gedogenbeleid van de wiet,tegenover andere landen waar het niet mag dat nederland minder gebruikers heeft als andere landen zo zie je maar waar het mag dat er minder gebruikers zijn, als waar het niet mag"
"KIDDY talk"