Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte pep een ergernis

natte pep een ergernis

31 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
0,0 klopt niet helemaal.

het keukengerei wat je gebruikt(glas en RVS) en de manier de solutie van de vaste stof te scheiden maken bij losse grammetjes wel het hoogste verlies uit.
anders kun je je aceton altijd nog in de vriezer zetten, dan krijg je zowat alles wat oplosbaar is daarin er weer uit, wat het ook mag wezen.
h
henry-vitesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom is de speed de laatste tijd zo zeik nat,voor de winst de helft aan gewicht vervliegt bijna as je t droogt ?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk omdat je dealer het niet meer wil drogen voor de verkoop. Dan heb je meer geld voor minder pep namelijk...

Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijd voor een fatsoenlijke dealer, niet meer die goedkope troep.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
't is net de supermarkt, flikkeren zoveel water in het vlees zodat het zwaarder is, waardoor je in principe voor water betaald. Inderdaad een nieuwe dealer zoeken.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, ik zou je speed sowieso goed laten drogen. Speed wordt meestal verkocht per gewicht, dus zal nog erg natte speed in verhouding meer geld opleveren, dan dat het gedroogd wordt. Meeste speed is tegenwoordig aardig nat. Ikzelf vind persoonlijk dat +50% onacceptabel is, d.w.z. dat als je een gram natte speed hebt, hier sowieso de helft of meer van moet overblijven. Ik heb dan zelf wel altijd kwaliteit van 65% of hoger!
B
BoeberkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Boeberke zei:
als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen :wave:
Klik om te vergroten...
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.

:rolleyes: iemand blij maken met een dode mus.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SchilDpadDo zei:
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.

:rolleyes: iemand blij maken met een dode mus.
Klik om te vergroten...
Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?

Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat smartie zegt, als nat koop krijg ik het dubbele. En is altijd goede kwaliteit geweest
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ken een shitload aan dealers, maar nog nooit een iets 'extra's' zien doen. Sowieso zijn de meeste consumenten hier pasta-geil. Krijgen ze het idee dat het verser is :confused:

Mocht je dit wel doen zoals je zegt, dan kan ik daar inderdaad niets anders als respect voor hebben.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
SchilDpadDo zei:
Zomaar 200mg bij een dealer extra krijgen is al een teken dat die je besodemietert, als die nat is al helemaal.

:rolleyes: iemand blij maken met een dode mus.
Klik om te vergroten...
Hoezo.. Als ik heb is het altijd nat. Als ik het doorverkoop reken ik uit wat er droog overblijft en dat geef ik dan extra. Is toch juist heel redelijk?

Als ik nat verkoop geef ik +- 1,8g voor de prijs van 1 omdat er 40% vocht verdwijnt
Klik om te vergroten...

Hier wordt het meestal net anders gedaan, dat hoe natter de pep, hoe goedkoper de prijs.
Veel pep is tegenwoordig,(als het onversneden is) erg nat! Vaak verdwijnt er de helft aan vocht, maar met die halve gram kan ik met gemak een weekend doorzetten! Hier wordt naast natte pep ook wel droge pep verkocht, dit is meestal wel wat duurder, maar in verhouding vaak weer wat goedkoper dan natte pep.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een gram droge, en daar kan ik gewoon makkelijk 3 weekenden mee... Hoewel het wel iets meer dan een gram kan zijn, weeg het nooit.. Maar ziet er altijd wel iets meer uit
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Let wel op dat je het goed droogt, het vocht erin is rommel wat je niet in je neus wil hebben. Kan behoorlijk giftig zijn
Klik om te vergroten...
Hoezo is dit giftig? En is het dan uberhaupt mogelijk om natte pep te snuiven? Mijn ervaring is namelijk van niet (heb het wel eens geprobeerd). Kan pep nat ook giftig zijn als je het slikt?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat die oplosmiddelen vaak dingen als methanol zijn, hiervan kun je onder andere blind worden. En dat is ook giftig als je het doorslikt.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen 3x dat ik pep had besteld was het 1x nat.
Ik als "amateur" pep gebruiker dacht eerst ook van als het nat is is het vers van de pers :flushed:
Het drogen, shitklus maar toch op de een of andere manier ook wel leuk om te doen :grin:
nat/droog, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg. Als het spul maar goed is :tearsofjoy:
s
spitniaterLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah ik dacht kan geen kwaad , pakte normaal altijd me pep nat ,,,,,dus ppk deze x slikte ik het gewoon af :( alleen deze x rook die ontzettend naar methanol en gevolg :openmouth: hele keel naar de klote week lang ziek geweest met gevoel van longontsteking brandblaren in me mond en dus echt geluk gehad om het achteraf gezien levend er van af te hebben gebracht!!!! bij me andere leverancier kon die nat zonder problemen pakken maar die vloog ook niet spontaan in de fik als je een aansteker er bij hield maar deze wel die vloog gelijk in de ffik en begon dan hendig te spetteren . maar hoe kan je dan zien of het nu wel goeie pep is en of ze je niet besodemieteren door methanol met cafeine gemixt te verkopen als zijnde speed, wat hier in de omstreken vrij vaak voor komt ,??? zeker door hem te laten drogen en dan af e spoelen met aceton of kan dat ook nat afgespoeld worden met aceton?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sowieso altijd drogen. Als pep nat is, dan is het in de meeste gevallen een restant uit de productie en dat zijn geen stoffen die je in je lijf wilt. Maakt dus niet uit welke leverancier, nooit natte pep nemen!

Het kan ook water zijn, er zijn tegenwoordig dealers die hun pep zelf nat maken om het als nat en zogenaamd vers te verkopen maar meestal is het dat dus niet...

Je weet alleen of het goed is door het te laten testen: www.drugs-test.nl
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
stel dat ik zou verkopen, zou ik hem gewoon zo nat als die was doorverkopen, maar een paar dozijn droge fijne speed meesjouwen voor kennissen enzo, kun je gewoon meteen snuiven zonder ter plekke te drogen en fijnhakken.

wat onbekenden betreft zouden die het gewoon zo krijgen als ik doe, maar dan wel een echte gram. geen gesjoemel.

ik houd bij drogen meestal tussen de 75(tussen pindakaas en boetseerklei) en 90(als je gewoon brokken hebt) procent van het gewicht over, anders koop ik het wel bij iemand anders. volgens mij gooien sommige prutsers er een of ander oplosmiddel overheen waarbij je soms maar 50-60 procent gewicht overhoud. ik kan me niet voorstellen dat zij zoiets zouden kopen. maar dat is echt een trend van de afgelopen paar jaar.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatste jaren is het inderdaad vrij normaal dat er van natte speed maar 0.4 over blijft, kwaliteit is wel goed (+60%), dit zal echter per dealer schelen natuurlijk.

Kwam laatst ook droge amf tegen, zo goed als droog, blijft van een gr 0.8 over, echt gewoon brokken, dacht zal wel troep zijn, laten testen 68%!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."