#1
0,0 klopt niet helemaal.
het keukengerei wat je gebruikt(glas en RVS) en de manier de solutie van de vaste stof te scheiden maken bij losse grammetjes wel het hoogste verlies uit.
anders kun je je aceton altijd nog in de vriezer zetten, dan krijg je zowat alles wat oplosbaar is daarin er weer uit, wat het ook mag wezen.
het keukengerei wat je gebruikt(glas en RVS) en de manier de solutie van de vaste stof te scheiden maken bij losse grammetjes wel het hoogste verlies uit.
anders kun je je aceton altijd nog in de vriezer zetten, dan krijg je zowat alles wat oplosbaar is daarin er weer uit, wat het ook mag wezen.

iemand blij maken met een dode mus.