Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen en Speed

Slapen en Speed

98 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ADHD, maar stimulanten hebben vaak toch nog de stimulerende werking op mij, en slapen gaat dus echt niet lukken na meer dan twee lijntjes.

Met twee lijntjes op kan ik nog wel in slaap sukkelen om enkele uurtjes later weer strak wakker te worden. Dat voelt overigens vrij bizar aan.

Olle
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
We slapen wel als we dood zijn...
'
Oh nee, m'n bed ligt wel érg lekker.

Nou ja, af en toe een weekendje niet slapen mag dan wel...

Het was de afgelopen week wel wat meer dan een weekendje maar dat maakt niets uit.

Ik ga slapen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Word jij rustig van speed? Kun je je zonder speed slecht concentreren, of ben je snel afgeleid? Misschien een beetje Alle Dagen Heel Druk? :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
op de longen heeft het geen negatiever effect dan de tegenwoordige astmamedicatie
Klik om te vergroten...

Onderbouw dat maar eens.
G
G3ck0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste forum -gebruikers :P

Ik gebruik speed/xtc nauwelijks, normaal is het met wat vrienden 1 of 2 keer in het jaar wat drugs uitproberen. Groot feest of thuis jezelf barricaderen, of natuurlijk de verkennings tochten door je eigen stad hahah..
Nou heb ik iets raar ondekt en was ik benieuwd of ik de enige ben / was:
Namelijk als ik speed gebruik gemiddeld 1.5 gram dan kan ik simpel weg heeerlijk slapen, en niemand die mij gelooft :openmouth: .

Het ging de laatste keer zover dat ik thuis kwam rond 10 uur s' ochtends en zoals altijd perfecte controle over alles heb als ik strak sta van pep, hang mijn kleren kreukel vrij op muziekje op de achtergrond volume precies goed ! haha.. me dekbed zo net op maak dat me moeder jaloers wordt. Vervolgens fluitend in bed ga liggen overal kippevel krijg en nog een lijn neem voor ik ga slapen. :rock: Ik lig binne 10 min heerlijk te dromen slaap rond de 10 uur en voel me kip lekker de volgende dag! :mrgreen:

btw: Het grappige is als ik pille gebruik ( 4/5 avond ) slaap ik 2 dagen niet of extreem slecht

--meest voor de hand liggende feedback is:' hij gebruikt slechte pep'.. dat is dus niet zo en heb verschillende dealers gehad.

Ben ik echt de enige?....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je weet het pas als je de uitslag krijgt ouwe tot die tijd is 1500 mg heel erg veel.

:hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent niet de eerste die ik erover hoor dat ie gewoon kan slapen als hij/zij speed heeft gebruikt. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan je wel vertellen dat je niet de enige bent.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, stiekem ben ik een beetje jaloers en daarom ga ik zeggen dat ik het niet geloof. Althans, niet tot je je shit getest hebt. Als ik 1500 mg doe van het spul dat ik regelmatig neem dan zijn er 2 dingen die er kunnen gebeuren.. Bij de eerste ben ik dood. Bij de tweede slaap ik een week niet.. ik vraag me af hoe je dat doet en of dat uberhaupt kan..
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook gelezen dat ADHD gasten juist kalmer kunnen worden van stimulerende drugs.

Ikzelf kwam er na een paar jaar (weekeind) gebruiken achter, dat ik mezelf in een kalme toestand kon brengen en heel vredig in slaap kon vallen.
Pep, coke of pillen, maakte niet uit. Bij alles.
ik vermoed dat ikzelf voor die tijd waarschijnlijk de fout maakte maakte, dat ik "niet moe zijn" verwarde met "niet kunnen slapen"

Waarom je echter in godsnaam voor het slapen een snuif zou willen nemen, snap ik niet.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit heb geprobeert om 1.5 gram me neus in te proppen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
martin van nu zei:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit heb geprobeert om 1.5 gram me neus in te proppen
Klik om te vergroten...

Ik zou het ook maar niet proberen, dat is alleen te doen met speed met bagger kwaliteit. Als je goede kwaliteit hebt en 1500mg naar binnen werkt kan je beter vast vragen of de ambulance voor de deur gaat staan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik slaap ook echt altijd zo heerlijk nadat ik anderhalve gram pep op heb (en drie volledige nachten heb doorgehaald)! :P

Nee, maar ff serieus:denk dat je adhd/add hebt, of anders toch echt stoepkrijt...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
En zelfs met speed van bagger kwaliteit zou ik het afraden, kans is groot dat je dan 1200 mg cafeïne naar binnen propt, en daar kan je lichaam ook erg slecht tegen....heb ooit gelezen dat je eerder een od cafeïne te pakken hebt dan een od speed....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iemand zonder adhd en / of met normale goeie pep kwaliteit kan dit niet lukken. Misschien heb je ADHD en dan heb je denk ik nog niet de beste pep op het glaasje liggen.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
klein lijntje gister gesnoven en ik sliep redelijk goed.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wordt van speed ook rustig in vergelijking met mijn maten..... Maar slapen in geen honderd jaar soms ....... :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vriend van mij kan dit ook. Hij stapt gewoon ritueel getrouw in bed ondanks tijdstip, hoeveelheid pep etc. En gaat dan doodstil warm onder de dekens met de ogen gesloten verdwalen in zijn eigen pep gedachten. EN dan is het ineens 8 uur later. Ik noem dit altijd voor de grap maar pepcoma maarja :beer: het werkt voor hem daz het belangrijksten i guess xD
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook forse adhd maar heb ook wel is 1 gram naar binnengewerkt in 8 uur.. maar slapen kon deze jongen echt niet:P
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaaah, de tijd vliegt altijd he als je onder de Speed zit !!
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik pep snuif dan houd ik er al rekening mee dat ik niet slaap. Mooi meegenomen als ik dan wel kan slapen.

Vannacht 1.5gram weggesnoven en helaas ik kon niet slapen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."