Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"reactie op al degenen die lopen te zeiken over de vraag en dan met allerlei zogezegde verontwaardigde en foute onzinnige antwoorden komen.Vloeibare speed kun je wel maken en niet alleen of net niet door in je drank te gooien omdat je dan de hoeveelheid moet schatten die je in je drank lazert.Je hebt nodig een klein flesje wat goed afsluit.Bij voorkeur een zgz trekpotje.Word in de medische wereld door artsen en dierenartsen wel gebruikt.Maar waar je ze zou moeten halen zou ik niet weten.Doe er steriel water in of injectievloeistof (te krijgen in flesjes van 10 cc.).Nee die kun je niet gebruiken om je vloeibare speed in te bewaren want sluiting openmaken en dan gaat hij niet meer dicht.Maar goed,doe heel de inhoud van zo'n flesje van 10 cc in je andere wel goed af te sluiten flesje.Doe er 1 gram speed bij en even schudden en klaar.Een bijkomstigheid.Om de vloeibare speed nauwkeurig te gebruiken heb je wel een injectiespuit nodig.Niet perse om te spuiten hoewel dat ook mogelijk is maar op een injectiespuit staan de cc nauwkeurig verdeeld.Pak een spuit van bijv twee en een halve cc. zonder naald.!!!(veel voorkomend).TREk uit je flesje 1 cc opgeloste speed.Dat is eentiende van 10 cc en omdat je er een gram in opgelost hebt dus eentiende van een gram is dus 100 milligram.Ledig hem in je drinken en klaar.Als je het zo leest lijkt het heel wat maar je zult merken dat het heel simpel is en nog geen minuutje werk.Alleen als je speed niet zuiver is en er veel rotzooi in je vloeistof achterblijft nadat je er de speed in opgelost hebt zul je hem moeten filteren.Speed lost altijd helemaal op in water dus alles wat achterblijft is geen speed in ieder geval.Dan duurt het iets langer."
"dat is verschillend.1 dag wakker sex ,computer,en veel tetteren .2 dagen ong. hetzelfde maar 3 dagen wakker heleboel dingen tegelijk doen . nee niet tegelijk eigenlijk maar van de hak op de tak. ik moet even een stroommeter pakken om iets door te meten bijv. maar dan ben ik even later al de sleutelhangers die in huis rondslingeren bij elkaar aan het zoeken."
"Jackthetripper zei: Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen.......... Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel. Dan maar wat anders verzinnen.....second best! Klik om te vergroten... ja,west brabant is het ook niets dan bagger.Maar het schijnt hier op het forum een ernstig vergrijp te zijn als je ook maar iets in een bepaalde richting suggereerd.Diegene die er zo bovenop zit zal zelf wel voorzien zijn"
"eindelijk onder de pannen.Ong. 2 weken geleden goede P gevonden.Vrijdag testuitslag.Schat zelf rond de 60%"
"ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd."
"bij mij is het zo dat ik er steeds langzamer van wordt i.p.v. sneller. Als ik ergens naar toe wil gaan heb ik minimaal 20 minuten nodig om buiten te komen bijv.En dan vergeet ik nog meestal wel iets.Ook ben ik dikwijls dingen kwijt die ik een uur van te voren bijv. ergens weggelegd heb. Uh, waar ging dit ook al weer over."
"100 mg lijkt me wel genoeg de eerste keer. of die twee xtc die je van te voren dan ophebt daar nog enige invloed op hebben weet ik niet omdat ik alleen maar speed gebruik en nog nooit xtc op heb"
"een dag langer doorgaan"
"laat ik even van te voren zeggen dat je dit beter niet kunt doen maar voor mij is het speed[intramascul.] met heroine[intravene"
"ik heb mijnspeed laten testen .hetbleek 50% speed te zijn ,2% cafeine.dit schijnt redelijk te zijn.hij is wit met rozige gloed.Waar zou dat aan liggen."