Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen en Speed

Slapen en Speed

98 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het huis uit om je moeder er niet meer mee te confronteren............
meid :wink: je bent nog jong......kies niet voor de drugs maar voor je toekomst. Denk je dat je moeder er niet kapot onder zal gaan als je doorgaat met gebruiken..maakt niks uit of je dan thuis woont of niet.......
Een verslaving is echt overheen te komen.....
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn examens zijn ondertussen begonnen, en met een 15 gram pep op zak en nog 5 examens te gaan, heb ik er ruim vertrouwen in dat ik het ga halen. Volgens vrienden is het meer de vraag of ik het eind van de examens uberhaupt haal, omdat ik ondertussen evenveel weeg als mijn 11-jarige oppaskindje, dikke zwarte wallen onder mijn ogen heb, en me niet eens kan herinneren wanneer ik voor het laatst gegeten heb (volgens mij vrijdag)
Ik heb besloten nog EVEN op deze manier door mijn examens heen te sneltreinen, en ik weet dat ik daarna keihard zal instorten, want dit is natuurlijk wel echt het meest extreme uiterste van je lichaam vragenm
Klik om te vergroten...

:(
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zeg dat...... :( Ben bang dat dit der niet goed uit gaat zien......
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het komt wel goed hoor :) het is alleen nog maar tot volgende week woensdag, daarna doe ik niet meer zo ziek veel (kan niet eens, ik vrees dat ik NET genoeg heb om de dag van mijn laatste examen door te komen, en heb pas daarna kans om nieuwe te halen)

Weet iemand trouwens of pep ook iets met je kraakbeen of spieren doet wat zorgt dat dingen sneller uit de kom gaan? Ik heb al mijn hele leven een hypermobiliteitsstoornis, maar ik ben tegenwoordig dus gewoon de helft van mijn leven aan het benutten met dingen terug in de kom schuiven.
EN ik begin sinds gisternacht te hallicuneren... Hoopte dat het eenmalig was, maar zit nu op mijn kamer voor me uit te staren en ik zie vanalles wat er niet is, doodeng.

Nu ga ik douchen, en dan hopen dat ik misschien toch nog heel even kan slapen, en anders iig een poging doen tot een beetje ontspannen en waat voor me uit staren, want ik word nu gewoon volledig gek... Gelukkig kan ik na morgen gewoon even een slaapmarathon houden, 10 uur slaap op de zaterdag moet wel te doen zijn :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet iemand trouwens of pep ook iets met je kraakbeen of spieren doet wat zorgt dat dingen sneller uit de kom gaan?
Klik om te vergroten...

Kraakbeen wordt inderdaad aangetast, en hetgeen verdwijnt komt ook nooit meer terug. Spieren worden ook slapper dus zul je ook sneller last hebben van verschuivingen.
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Svali zei:
Weet iemand trouwens of pep ook iets met je kraakbeen of spieren doet wat zorgt dat dingen sneller uit de kom gaan?
Klik om te vergroten...

Kraakbeen wordt inderdaad aangetast, en hetgeen verdwijnt komt ook nooit meer terug. Spieren worden ook slapper dus zul je ook sneller last hebben van verschuivingen.
Klik om te vergroten...

Oh lekker... Naja kan der ook nog we'll bij
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat het idd tijd gaat worden dat spul eens aan de kant te schuiven......
Dat hallucineren vind ik niet zo gek.......je slaapt bijna niets, je eet bijna niets, je snuift dagelijks......
Wat betreft aantasting op spieren en kraakbeen.....jup, wordt aangetast :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ergens hoop ik nog steeds dat het een flauwe grap is, het is vrijwel onmogelijk (in mijn ogen) om vijf dagen niks te eten en alleen maar speed te snuiven. Dat zien ze op school toch ook?
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij zegt het ik denk het :wink:
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Svali zei:
Ergens hoop ik nog steeds dat het een flauwe grap is, het is vrijwel onmogelijk (in mijn ogen) om vijf dagen niks te eten en alleen maar speed te snuiven. Dat zien ze op school toch ook?
Klik om te vergroten...

Nope, geen flauwe grap, ik kan als je wil best eens foto's bijvoegen, welliswaar niet van mijn hoofd, want anders herkent dalijk iemand me.
En je hebt gelijk, op school zien ze dat ook. Mijn vader heeft sowieso aan mijn rector verraden dat er 'vermoeden is van speedgebruik'
Ze zien dat ik erg mager ben, verder ben ik ondertussen erg goed geworden met make up, en op een paar docenten na, boeit het ze geloof ik ook niet zoveel.
Nu ik dit weekeind geen examens heb probeer ik dit weekeind niet te gebruiken, en ben per direct volledig ingestort. De hele dag geslapen, met alleen kleine onderbrekingen voor eten eten eten eten. Verder doet nu echt gewoon ALLES in mijn lichaam pijn, en hangen mijn ogen op halfzeven.
Ik ga nu weer verderslapen, en hopen dat ik me na nog een nacht doorslapen morgen iets beter voel, zodat ik zonder gebruik misschien nog even kan leren.
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Owja, nog 2 vraagjes,
Is het normaal dat ik met 1 vinger een tikje tegen mijn huid, een hudge blauwe plek veroorzaak, ik heb dan over mijn hele lichaam?

En ik heb dinsdag een afspraak bij mijn longarts in het ziekenhuis. Zal een longarts het merken, en zo ja, is zij in staat maatregelen te nemen?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Owja, nog 2 vraagjes,
Is het normaal dat ik met 1 vinger een tikje tegen mijn huid, een hudge blauwe plek veroorzaak, ik heb dan over mijn hele lichaam?
Klik om te vergroten...

Ja. In jouw geval wel.

En ik heb dinsdag een afspraak bij mijn longarts in het ziekenhuis. Zal een longarts het merken, en zo ja, is zij in staat maatregelen te nemen?
Klik om te vergroten...

Ja, meeste speed (als je het snuift) belandt in je longen. Ik hoop dat die maatregelen gaat nemen.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#13
bij snuiven komt toch alles in je keel? Als je een vaste stof in je longen krijgt loop je
volgens mij het risico op longontsteking.
G
G3ck0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste forum -gebruikers :P

Ik gebruik speed/xtc nauwelijks, normaal is het met wat vrienden 1 of 2 keer in het jaar wat drugs uitproberen. Groot feest of thuis jezelf barricaderen, of natuurlijk de verkennings tochten door je eigen stad hahah..
Nou heb ik iets raar ondekt en was ik benieuwd of ik de enige ben / was:
Namelijk als ik speed gebruik gemiddeld 1.5 gram dan kan ik simpel weg heeerlijk slapen, en niemand die mij gelooft :openmouth: .

Het ging de laatste keer zover dat ik thuis kwam rond 10 uur s' ochtends en zoals altijd perfecte controle over alles heb als ik strak sta van pep, hang mijn kleren kreukel vrij op muziekje op de achtergrond volume precies goed ! haha.. me dekbed zo net op maak dat me moeder jaloers wordt. Vervolgens fluitend in bed ga liggen overal kippevel krijg en nog een lijn neem voor ik ga slapen. :rock: Ik lig binne 10 min heerlijk te dromen slaap rond de 10 uur en voel me kip lekker de volgende dag! :mrgreen:

btw: Het grappige is als ik pille gebruik ( 4/5 avond ) slaap ik 2 dagen niet of extreem slecht

--meest voor de hand liggende feedback is:' hij gebruikt slechte pep'.. dat is dus niet zo en heb verschillende dealers gehad.

Ben ik echt de enige?....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
je weet het pas als je de uitslag krijgt ouwe tot die tijd is 1500 mg heel erg veel.

:hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent niet de eerste die ik erover hoor dat ie gewoon kan slapen als hij/zij speed heeft gebruikt. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan je wel vertellen dat je niet de enige bent.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow, stiekem ben ik een beetje jaloers en daarom ga ik zeggen dat ik het niet geloof. Althans, niet tot je je shit getest hebt. Als ik 1500 mg doe van het spul dat ik regelmatig neem dan zijn er 2 dingen die er kunnen gebeuren.. Bij de eerste ben ik dood. Bij de tweede slaap ik een week niet.. ik vraag me af hoe je dat doet en of dat uberhaupt kan..
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb ik ook gelezen dat ADHD gasten juist kalmer kunnen worden van stimulerende drugs.

Ikzelf kwam er na een paar jaar (weekeind) gebruiken achter, dat ik mezelf in een kalme toestand kon brengen en heel vredig in slaap kon vallen.
Pep, coke of pillen, maakte niet uit. Bij alles.
ik vermoed dat ikzelf voor die tijd waarschijnlijk de fout maakte maakte, dat ik "niet moe zijn" verwarde met "niet kunnen slapen"

Waarom je echter in godsnaam voor het slapen een snuif zou willen nemen, snap ik niet.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit heb geprobeert om 1.5 gram me neus in te proppen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
martin van nu zei:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit heb geprobeert om 1.5 gram me neus in te proppen
Klik om te vergroten...

Ik zou het ook maar niet proberen, dat is alleen te doen met speed met bagger kwaliteit. Als je goede kwaliteit hebt en 1500mg naar binnen werkt kan je beter vast vragen of de ambulance voor de deur gaat staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."