Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen en Speed

Slapen en Speed

98 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
Al neem ik 1 nakkie om 10 uur 's avonds, slapen gaat voor mij sowieso niet werken. Maarja, ik ben ook sowieso de hele nacht wakker als ik aan de pillen/mdma ga.
Klik om te vergroten...

Ik ook.

Ik heb zelfs eens overwogen om het gewoon een keer aan het begin van de middag te nemen.
Dat is eigenlijk veel praktischer/
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slapen zit der voor mij ook echt niet in hoor na een nacht flink doorgaan. Ok als ik op bv vrijdagavond begin en door blijf gaan, dat ik de zondagmiddag na een lijntje toch echt omval, maar anders echt niet! Als ik bv om 16.00 een lijntje pak, dan om bv 18.00 weer, kan ik het echt vergeten die nacht. Tegen 8-9 uur s'morgens val ik dan pas in slaap :confused: Maar kan dan wel lekker de hele nacht gewoon liggen en lekker "uitrusten".

Met XTC heb ik juist wel dat ik gewoon kan slapen. Zo tegen 6.00 slaap ik lekker in. (als ik rond 20.00 de eerste heb gehad en daarna nog 2 halfjes)
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik een halve lijn neem slaap ik focking 1 nacht niet!

Maarja ik gebruik het dan ook (echt bijna) nooit,,,
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Slapen: Doordeweeks.
Speed: In het weekend.

Zo moeilijk is 'ie niet, toch?
Klik om te vergroten...


breekt je toch op omdat je het weekend er na al moe begint
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
breekt je toch op omdat je het weekend er na al moe begint
Klik om te vergroten...
Dat verschilt eigenlijk per keer. Af en toe een pauze tussendoor is wel fijn natuurlijk.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
pep neem je als je op staat ... niet als het bedtijd is !!


das fout nr. 1
snuiven is fout nr 2
ongeteste rommel nemen is nr 3.
iedere keer maar bijnemen en meer en meer ... das de fout die je junk maakt.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liesette zei:
pep neem je als je op staat ... niet als het bedtijd is !!


das fout nr. 1
Klik om te vergroten...
Heh, ik zie het snuiven van taat wanneer je net op staat als een veel slechter idee dan om lekker een avondje door te trekken. Lijkt me zoals jij voorstelt een veel makkelijkere manier om er een gewoonte van te maken welke mogelijk kan leiden tot een verslaving.

Liesette zei:
snuiven is fout nr 2
Klik om te vergroten...
Niet helemaal mee eens. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Of je 't spul nou dropt, plugt of snuift heeft vooral te maken met persoonlijke voorkeur.

Liesette zei:
ongeteste rommel nemen is nr 3.
Klik om te vergroten...
Tja.. Het wordt aanbevolen om te testen, maar ik schiet er zelf al enige tijd niets mee op. Ik weet dat ik eigenlijk altijd goed spul heb, ongeacht wat 't is.

Liesette zei:
iedere keer maar bijnemen en meer en meer ... das de fout die je junk maakt.
Klik om te vergroten...
Hah! Bij twijfel bijpakken is vaak het hoofdmotto als ik weer eens met een stel andere een vaag-4-daagse houden. Ik zie ook niet echt hoe dit wie dan ook kan helpen, iedereen moet toch zelf z'n grenzen ontdekken, die kan niemand je voorkauwen. Als je goed naar je lichaam en mentale toestand luistert weet je zelf wel wanneer het genoeg is.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
TeKNoZem zei:
Heh, ik zie het snuiven van taat wanneer je net op staat als een veel slechter idee dan om lekker een avondje door te trekken. Lijkt me zoals jij voorstelt een veel makkelijkere manier om er een gewoonte van te maken welke mogelijk kan leiden tot een verslaving.
Klik om te vergroten...

ik snap het niet, : snuiven van taat ?

iedere dag drugs leidt altijd tot een verslaving + dat snuivers altijd neus problemen hebben, detecteerbaar zijn met het blote oog en open oor en er zeer ongezond uitzien.

ik stel niets voor, dat doet mijn psychiater, en ook die zegt:

Ga op tijd naar bed sta op tijd op en eet eerst een broodje voor je de pep erin gooit.

:hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
taat = speed

Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.

Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.

Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zie ze van dichtbij, overdag en nuchter, vaak wekelijks en dan irriteer ik mijzelf al.
als ik ze niet zie dan gaat het heel goed met hun en hebben ze eindelijk het woord RESPECT met vallen en opstaan moeten leren ...
als ik de pep oraal neem verdwijnt de hooikoorts.

Diegenen die dagelijks pep snuift en 's nachts leeft i.p.v. overdag heeft maar 1 doel en toekomst

Rehab.

Misschien ben jij die ene uitzondering, maar speed is een sluiper met behoorlijke potentie toch craven. Daarnaast maakt het de gebruiker wijs dat hij goed bezig is en alles onder controle heeft.

Hoelang kun je zonder ? In weken of maanden aub ?

:hearteyes:

:wave:

mijn bommetje ligt al klaar zo ff slapen, ik ben nu dus op omdat ik PTSS heb, ik lag er 0m 22.00 pm in namelijk.

:rock:

Hoeveel speed snuift u dan per dag ?
Welke tijden begint u ?
% ?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb meerdere keren al tussen pauzes van 2 tot 5 maanden gehad, en dan heb ik 't niet alleen over speed maar alle drugs. Gister was weer m'n eerste keer in een maand. Ik heb er echt geen problemen mee van drugs af te blijven, ik neem 't ook alleen als ik weet dat het kan.

Bovendien haal je door speed oraal te nemen i.p.v. nasaal de hooikoorts niet weg, en je ontwijkt het daarmee ook niet. Hooikoorts is namelijk een allergie. Ik denk dat je refereert naar zooikoorts, dat is iets anders.

Ik heb overigens 2 jaar lang s'nachts geleefd zonder enige echte repercussies. Dit had zowel met m'n werk als m'n speed gebruik te maken. Blind beweren dat iedereen die aan de speed zit en meer s'nachts dan overdag leeft als enkele uitkomst rehab heeft is simpelweg onzin en bangmakerij.

Als ik aan de speed zit doe ik 't over het algemeen ook meteen goed en ga ik wel even door. Ik houd 't dan ook niet echt bij hoeveel ik snuif, maar dit kan best rond de 1,5-2 gram per dag zitten. Ik stop dan ook niet tot het op is en dan ga ik lekker lang slapen. De kwaliteit varieert meestal tussen de 50 en 72%. Wat wel een hoop scheelt is dat ik tussendoor, mits aanwezig, fruit blijf eten. Lijkt me overigens altijd verstandig om tenminste iets of wat natuurlijke brandstoffen binnen te krijgen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee mijn HOOIKOORTS gaat weg van de pep, het werkt dus beter tegen de pollen als ieder hooikooortsmiddel ooit aangeboden ....

ik krijg hooikoorts druppeltjes van 275 eu per flesje das nog duurder dan mijn liquid lsd !

zooikoorts ... neem jij nog een lijntje ouwe ? anders val je om !! :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is praktisch onmogelijk dat speed je hooikoorts weg haalt. Het is namelijk niet actief in het remmen van histamine. bovendien, als je 275 euro neer moet tellen voor simpele histamine remmende druppels wordt je goed opgelicht.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
Het is praktisch onmogelijk dat speed je hooikoorts weg haalt.quote]

Nee speed geneest geen hooikoorts. Maar onder invloed van speed heb ik totaal geen last meer van m'n hooikoorts...

En ik ben echt een extreem geval wat allergie betreft,
ik ben echt allergisch voor alles wat in de lucht kan zweven.
Klik om te vergroten...
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#15
is het niet eerder een soort roes waar je in beland?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
taat = speed

Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.

Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.

Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Daar had ik vandaag nog ervaring mee.

Halfzeven deze morgen "opgestaan" (lees: Nacht doorgetrokken met pep) beetje nog aan het naspacen.

Moeder: Waw Beanhead je ziet er eens uitgeslapen uit, en zo goedgezind! & zie je wel dat op tijd slapen handig is, nu zie je er nog eens gezonder uit ook.

*Gniffel* Yep mam
k
kovuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan meestal ook slapen, maar dan zweet ik me drijf nat.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
TeKNoZem zei:
taat = speed

Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.

Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.

Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Daar had ik vandaag nog ervaring mee.

Halfzeven deze morgen "opgestaan" (lees: Nacht doorgetrokken met pep) beetje nog aan het naspacen.

Moeder: Waw Beanhead je ziet er eens uitgeslapen uit, en zo goedgezind! & zie je wel dat op tijd slapen handig is, nu zie je er nog eens gezonder uit ook.

*Gniffel* Yep mam
Klik om te vergroten...

Haha geweldig!
Ja ik ken dat ook wel ja.

Als ik een hele nacht doorhaal dan zie ik er 's ochtends heel fit uit,
want als ik wél slaap, dan word ik altijd wakker met zo'n opgezwolle zombiekop. ik ben echt niet aanspreekbaar voor een uur ofzo xD Dikke slaapwallen onder me ogen...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
TeKNoZem zei:
taat = speed

Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.

Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.

Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Daar had ik vandaag nog ervaring mee.

Halfzeven deze morgen "opgestaan" (lees: Nacht doorgetrokken met pep) beetje nog aan het naspacen.

Moeder: Waw Beanhead je ziet er eens uitgeslapen uit, en zo goedgezind! & zie je wel dat op tijd slapen handig is, nu zie je er nog eens gezonder uit ook.

*Gniffel* Yep mam
Klik om te vergroten...


ik neem aan dat je moeder je niet egt beanhead noemt :P
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leg het aan je huisarts voor. Dan kan die misschien slaappillen voorschrijven. Of je gaat naar verslavingszorg. Er is altijd een oplossing. Je bent nog jong; op die leeftijd zag ik het ook vaak niet zitten maar later zal je er om lachen; dat garandeer ik je.
Succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."