#1
Ik heb jaren lang in depressie gedwaald en heb ook jaren therapie gevolgd.
Voor mij hielpen paddenstoelen me zeer veel. Vind het altijd lastig om het als advies uit te delen omdat de ervaring zeer intens en onplezierig kan zijn.
Het kan de ultieme vorm van zelfreflectie zijn. Therapie van jezelf laat maar zeggen.
Maarja ik ben wel een beetje een nonconformist dus
Mijn methodes zijn misschien niet voor iedereen geschikt.
Hou je in ieder geval sterk! Hoe donkerder de tunnel hoe lichter het weer is als je er uit kom.
Voor mij hielpen paddenstoelen me zeer veel. Vind het altijd lastig om het als advies uit te delen omdat de ervaring zeer intens en onplezierig kan zijn.
Het kan de ultieme vorm van zelfreflectie zijn. Therapie van jezelf laat maar zeggen.
Maarja ik ben wel een beetje een nonconformist dus
Hou je in ieder geval sterk! Hoe donkerder de tunnel hoe lichter het weer is als je er uit kom.
