Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ganggang💯 zei: Wees gezegend, meeste dealers hier verkopen allemaal natte shit. Waarvan veel verdampt. Klik om te vergroten... Dit is wel waar er is gemakkelijk speed te vinden hier. Maar ik ken goddank die hunne zal ook wel beetje versneden zijn. Maar toch moet ik niet veel nemen want ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken. En nog een geluk ik heb goede voor de normale prijs *Modknip: het noemen van prijzen is niet toegestaan op het forum*."
"Hallo ik ben echt dankzij dit forum gaan denken over stoppen met pep. Dank jullie met goede raad !! Nu wou ik vragen of ik hier medicatie vr moet hebben want ik voelde gisteren zelf niks en had toch 1g gebruikt toen en ik voelde me zelfs amper wakker worden, en ik blijf me enorm wazig voelen. En ik ga nu gewoon vr 3maanden stoppen om te beginnen want ik ga anders altijd last daar mee hebben. Want denken julli ? Grtz"
"Danny0531 zei: Medicatie voor stoppen met pep nee je moet gewoon stoppen. Lekker bijslapen gezond eten sporten en dan kom je ervanzelf weer bovenop. Weet niet hoelang je al een verslaving hebt en hoevaak en hoeveel je normaal gebruikt. Maar hoelanger je verslaving hoe langer het herstel duurt. Klik om te vergroten... Ja ik dacht het al bedankt voor de tips , ik gebruikt van mijn 15de en ik ben nu 31 jaar de laatste 2 jaar dagelijks gebruik"
"Syl zei: Mijn huisarts heeft mij toen ik echt net begonnen was met afkicken oxazepam gegeven(10 mg). Dit om overdag minder onrustig te voelen en constant bezig te zijn met het score van de speed. Dit heeft mij echt wel geholpen want de onrust werd stuk minder erdoor. Ben wel al vrij snel gestopt ermee omdat je er erg moe en sloom van word en dat overdag. Maar in de beginfase is het wel een aanrader!!. En ja ook aan oxazepam kun je verslaafd raken. Maar iemand die speed gewend is word met afkicken al geconfronteerd met een enorme zware vermoeidheid. De oxazepam doet daar dan nog schepje bovenop. Dat is niet waar je happy van word dus zodra onrust in je hoofd afneemt ben je ook blij als je er mee kunt stoppen geloof mij. Klik om te vergroten... OKe dit is ook goed om te weten want ik had zelf al zoiets in gedachten , maar goed dat ik hier vragen kan stellen , dank je. Ik hoop dat alles met jou ook in orde komt , veel sterkte !"
"inner_search zei: Dit zou ik je dan weer afraden.. Het zal helpen , maar voor mij veel verslavender dan speed zelf. Mij traject van stoppen met degelijks gebruik was eigelijk. 2 weken thuis van werk om goed bij te slapen , eten en drinken. Na die 2 weken terug gaan werken en zo veel mogelijk je zinnen verzetten achter werk met , trainen nzo.. Eigelijk alles behalve in de zetel hangen en nix doen. Ik heb het nog zeer moeilijk met niet gebruiken (in het weekend dan) en dat gaat dan over 2/3 lijntjes op vrijdag. Maar ik de week gebruik ik nooit meer ! En moest je er dan toch vanaf zijn , waarom maar 3 maand , om dan die gewonnen 3 maand zomaar de vuilbak in te gooien ? Klik om te vergroten... oke...ik ben niet bij de dokter geweest ik voelde me te vermoeid . maar dan ga ik het zonder verder proberen. Bedankt voor tips en die 3 maand had ik in gedachten dat ik zeker zolang zou volhouden. Ik heb ook moeite om nu veel te zeggen , gewoon omdat het lijkt alsof ik wegval ofzo. Gr"
"inner_search zei: Gewoon je eige ding doen de eerste weken man , als je niet wil praten tegen anderen er over , schijf je vevoelens even op zodat je ze niet vergeet , en je er achteraf over kan praten. Want praten helpt echt enorm hard ! Wat ik van men therapeute opgestoken heb en echt werkt om minder te nemen is , Film jezelf de dag dat je in je afkick zit. Ik denk dat dit NU het ideale moment is voor jouw. Beschrijf tijdens het filmen wat je gevoelens zijn , wat je wil verbeteren aan jezelf en waarom je je nu zo kut voelt en vooral waarom je je niet zo kut meer wil voelen. De hele bedoeling van het filmen/vlog bij houden is jezelf te confronteren met hoe slecht je je voelt na het gebruik , en van zodra je de drang krijgt te gaan gebruiken , bekijk je de vids even terug. Dit helpt mij enorm om geen full relapse te krijgen. Niemand behalve jij hoeft deze te zien natuurlijk als je dat niet wil.. enkel men vrouw zit naast me als ik deze vids/vlog maak. Klik om te vergroten... Ja maar uw vrouw mag dit gerust zien hoor...het is anoniem en ik denk dat u vrouw ook wel weet over deze dingen dus geen probleem en dank voor tips en hulp."
"ah ja maakt niet uit haha en ik ben er nog altijd af kunnen blijven maar ik ga nu mijn zinnen zetten op truffels en dergelijke"
"Ja ik herken veel van haar terug hoe mijn moeder toen ik klein was ook mentaal als fysiek mishandelt werd en ja ik zou dan ook niet rustig kunnen denken ofzo zodra ik sterk genoeg was heb ik die kerel wel heel rustig en kalm de deur gewezen maar ja die zat zonder de speed en ik toevallig ook dus...ja soms is anders denken net goed. Ik wens je veel sterkte @Syl"
"Revolutionair zei: Eens en oneens. Altijd leuk contact met Syl hier en leef met haar mee. Ernstige situatie. Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen. Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe. Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt. Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten. Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden. 🙂 Klik om te vergroten... Inderdaad ik kan ook goed met haar praten en ze is een lieve vrouw en ik ben opgegroeid met die dingen dus ik begrijp haar , kheb haar ook pm gestuurd Want niemand verdient ziets en zij zeker en al niet"
"Heb haar gestuurd en ze weet dat ik bepaalde dingen ook heb meegemaakt vandaar anders moeide ik ook niet ik weet dat Syl een zeer lieve vrouw is en altijd aardig"