#1
Hoi hoi,
Vanmiddag ben ik met mijn dochter voor de eerste x naar de voedselbank geweest.
Vanaf vandaag kunnen we elke vrijdagmiddag hier ons boodschappenpakket ophalen.
Ik ben hier super blij mee!!.
Het is ook nog eens op loopafstand van mijn huis aangezien ik geen auto heb.
Gisteren ben ik begonnen met mijn antidepresiva weer te verlagen van 90 mg naar 60 mg.
Ik heb dit zonder overleg met de huisarts gedaan.
Mischien niet heel verstandig maar ik moet zo bij zo dinsdag voor controle terug.
Ik voelde me echt een zombie met die 90 mg op.
Voor mijn gevoel is 90 mg gewoon te veel voor mij.
Ik was het gewoon zat en dacht ik ga terug naar de 60 mg.
Ik heb het nu ruim 1.5 maand geprobeerd de 90 mg en eigenlijk is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Vermoeidheid nam enorm toe en voelde zoals ik al zei net een zombie.
De temazepam welke ik moest proberen zodat ik minder zou dromen maken ook geen verschil.
Ik droom nog steeds extreem.
Toen ik speed gebruikte zat ik vaak onbewust met mijn tong tegen mijn tanden en kiezen te drukken.
Aan het eind van de dag zag je dan ook aan de zijkant van mijn tong bovenop een witte soort wat gezwollen lijn.
Dit zelfde merk ik nu weer dat dat gebeurd.
Geen idee of het iets is wat ik als gewoonte heb overgehouden.
Het kan ook zijn dat ik gewoon hele droge mond ook krijg van de medicatie.
Heb ooit toen ik speed gebruikte x mijn tanden geflost en toen brak het flosdraadje.
Dat flosdraadje zat toen in mijn ondergebit tussen 2 kiezen vast.
Ik ben toen door de speed helemaal paranoïde met een stenleymesje Uren bezig geweest om het er tussen uit te krijgen.
Ik had zelfs een kiertje gemaakt tussen die 2 kiezen.
Ik kwam later x bij tandarts en ik vertelde wat er was gebeurd en ik kiertje had gemaakt tussen die 2 kiezen.
Tandarts bleef maar vol houden dat ik dat niet zelf had gedaan.
Ik dacht wtf ik weet toch wel waar ik zelf uren mee bezig ben geweest!![:tearsofjoy:]()
Wat ik vanaf dat moment deed was 24/7 met mijn tong aan de achterkant van die 2 kiezen voelen.
Dat doe ik dus nu nog steeds onbewust.
Gevolg pijn aan onderkant tong soort spierpijn gevoel en soms zelfs zo'n intens pijnlijk bultje op puntje van mijn tong.
Het is zwaar irritant en ik heb geen idee wat ik hier tegen kan doen het is echt een gewoonte geworden.
Dus mochten jullie nog tips hebben hoe hier af te komen hoor ik het graag.
Hoe ziet jullie weekend eruit??
Vanmiddag ben ik met mijn dochter voor de eerste x naar de voedselbank geweest.
Vanaf vandaag kunnen we elke vrijdagmiddag hier ons boodschappenpakket ophalen.
Ik ben hier super blij mee!!.
Het is ook nog eens op loopafstand van mijn huis aangezien ik geen auto heb.
Gisteren ben ik begonnen met mijn antidepresiva weer te verlagen van 90 mg naar 60 mg.
Ik heb dit zonder overleg met de huisarts gedaan.
Mischien niet heel verstandig maar ik moet zo bij zo dinsdag voor controle terug.
Ik voelde me echt een zombie met die 90 mg op.
Voor mijn gevoel is 90 mg gewoon te veel voor mij.
Ik was het gewoon zat en dacht ik ga terug naar de 60 mg.
Ik heb het nu ruim 1.5 maand geprobeerd de 90 mg en eigenlijk is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Vermoeidheid nam enorm toe en voelde zoals ik al zei net een zombie.
De temazepam welke ik moest proberen zodat ik minder zou dromen maken ook geen verschil.
Ik droom nog steeds extreem.
Toen ik speed gebruikte zat ik vaak onbewust met mijn tong tegen mijn tanden en kiezen te drukken.
Aan het eind van de dag zag je dan ook aan de zijkant van mijn tong bovenop een witte soort wat gezwollen lijn.
Dit zelfde merk ik nu weer dat dat gebeurd.
Geen idee of het iets is wat ik als gewoonte heb overgehouden.
Het kan ook zijn dat ik gewoon hele droge mond ook krijg van de medicatie.
Heb ooit toen ik speed gebruikte x mijn tanden geflost en toen brak het flosdraadje.
Dat flosdraadje zat toen in mijn ondergebit tussen 2 kiezen vast.
Ik ben toen door de speed helemaal paranoïde met een stenleymesje Uren bezig geweest om het er tussen uit te krijgen.
Ik had zelfs een kiertje gemaakt tussen die 2 kiezen.
Ik kwam later x bij tandarts en ik vertelde wat er was gebeurd en ik kiertje had gemaakt tussen die 2 kiezen.
Tandarts bleef maar vol houden dat ik dat niet zelf had gedaan.
Ik dacht wtf ik weet toch wel waar ik zelf uren mee bezig ben geweest!
Wat ik vanaf dat moment deed was 24/7 met mijn tong aan de achterkant van die 2 kiezen voelen.
Dat doe ik dus nu nog steeds onbewust.
Gevolg pijn aan onderkant tong soort spierpijn gevoel en soms zelfs zo'n intens pijnlijk bultje op puntje van mijn tong.
Het is zwaar irritant en ik heb geen idee wat ik hier tegen kan doen het is echt een gewoonte geworden.
Dus mochten jullie nog tips hebben hoe hier af te komen hoor ik het graag.
Hoe ziet jullie weekend eruit??