#1
@Syl
Ik heb nog niet alles gelezen maar ik vind het heel moedig om zo'n verhaal alleen al hier te posten.
Ik kan het best begrijpen dat niet alle reacties je aanstaan op sommige momenten maar daar kan jij niks aandoen op het moment zelf.
De reden dat ik dit begin te lezen omdat er een familielid ook in een soortgelijke situatie zit en ik zie veel van jou verhaal daarin. De manier waarop je uit en hoe je bent. Persoonlijk denk ik dat je heel sterk bent van binnen ondanks wat er allemaal gebeurt is en sommige mensen zullen dit misschien niet inzien.
Je moet zeker blijven volhouden en gewoon steun zoeken waar je kan. Al heb je misschien lelijke momenten dat is te begrijpen want wat je meemaakt is veel te veel voor 1 iemand om alleen mee te maken.
Hou je sterk meid!
Ik heb nog niet alles gelezen maar ik vind het heel moedig om zo'n verhaal alleen al hier te posten.
Ik kan het best begrijpen dat niet alle reacties je aanstaan op sommige momenten maar daar kan jij niks aandoen op het moment zelf.
De reden dat ik dit begin te lezen omdat er een familielid ook in een soortgelijke situatie zit en ik zie veel van jou verhaal daarin. De manier waarop je uit en hoe je bent. Persoonlijk denk ik dat je heel sterk bent van binnen ondanks wat er allemaal gebeurt is en sommige mensen zullen dit misschien niet inzien.
Je moet zeker blijven volhouden en gewoon steun zoeken waar je kan. Al heb je misschien lelijke momenten dat is te begrijpen want wat je meemaakt is veel te veel voor 1 iemand om alleen mee te maken.
Hou je sterk meid!



