#1
Wees gerust, altijd gedaan en zal ik ook blijven doen.Zet je gezin op 1 in plaats van drugs. Lijk mij beter.
Wees gerust, altijd gedaan en zal ik ook blijven doen.Zet je gezin op 1 in plaats van drugs. Lijk mij beter.
Nog een selectieve lezer.. Aub eh...Dit lijkt wel een advertentie. Reclame maken voor speed is echt niet oké.
Je koopt je speed ook illegaal dus kun je je adhd pillen ook wel iegaal ergens kopen tochGeweldig plan. Alleen blijkt een Dr. vinden die voorschrijft aan een volwassenen onbegonnen werk in België.
Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever.Maandenlang 1,5 uur slapen klinkt niet echt als een lichte dosis. Dat klinkt als een verslaving en hersenschade.
Zeg gerust waar. Ik zou het niet weten. Jongeren die er in handelen zijn bang van "een oudje" van 45, das waarschijnlijk een flik...Je koopt je speed ook illegaal dus kun je je adhd pillen ook wel iegaal ergens kopen toch
Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever.
Ik moet mezelf dwingen terug te starten en doe dit enkel voor de zakelijke benefits en het gegeven dat mijn gezin eindelijk het inkomen krijgt dat het verdiend en ook nodig heeft. Zeker met een mama die door omstandigheden geen geld kan verdienen is het leven minder evident dan sommigen hier meteen aannemen en doe je dingen omdat het moet, niet omdat je het goed of leuk vind.
Zo kan je het bekijken. Wat mij betreft zeg ik het gewoon zoals het is, hoewel... ik ben wel iemand die het glas steeds halfvol ziet, niet half leeg. Wat zeker niet altijd goed is. Zie ik een nadeel dan zie ik al snel het voordeel dat er tegenover staat. Zie ik een voordeel, dan is mijn valkuil die oogkleppen op mijn hoofd voor het nadeel. Da's waar. Ik had bij de voordelen ook de nadelen moeten opsommen die er -al dan niet rechtstreeks- aan gekoppeld zijn.Je noemt helemaal geen nadelen. Elk 'nadeel' dat je noemt buig je in de volgende zin weer om naar een voordeel. Je kan soms niet slapen ervan, maar alleen als je te laat hebt genomen en je hebt dan wel 'heerlijke seks'. Je zit hier gewoon je verslaving goed te praten en dat roept logischerwijs weerstand op.
Pfoe, dit had ik een jaar geleden niet moeten lezen. Ik had dan oprecht geloofd dat dit de uitkomst zal zijn. Zullen we ook even de nadelen op een rijtje zetten?
1. als je een beetje geluk hebt zoals mij hoef je speed alleen maar te ruiken en je pupillen zijn groot vooral in het donker
2. waar ik ook last van had is dansende kaken, kon het niet verbergen hoor
3. je denkt inderdaad dat je de wereld aan kan, totdat je zelf door hebt dat je je anders gaat gedragen als je geen speed op hebt
4. constant het gevoel hebben dat mensen het doorhebben, je word en paranoia van. Je leeft in constante stress
5. Heerlijk hé, zo’n pep dieet. Totdat je eetlust zo erg verdwenen is dat je met je 1,75 nog maar 48 kilo woog.
6. Doordat je zoveel afvalt gaan mensen zich afvragen of het wel goed met je gaat. ‘ shit, zouden ze het door hebben?’
7. Ja je word er zeker productief van, totdat het uitwerkt en je lichaam een totale wrak is omdat je niet gegeten hebt en niet goed voor je lichaam zorgt. Je doet dit namelijk vaker
8. de nachten worden steeds meer een probleem, je kan er zelfs bang voor worden. Je kan niet slapen en als je alleen bent word je daar erg paranoia van. Ik ben er zelfs van in een psychose terecht gekomen. Buiten dat om krijg je ook derealisatie en hallucinaties waar je u tegen zegt
9. als je dan eindelijk toch een keer slaapt na 3/4 dagen word je wakker in een levende nachtmerrie. Slaapverlammingen, je snapt wel wat voor wisselwerking het heeft als je niet durft te slapen, maar ook niet wakker durft te worden.
10. Je put je lichaam totaal aan alle kanten uit. Mijn hele hormoonhuishouden was compleet van slag. Maanden lang ongesteld en dan maanden weer niet. Altijd last van je hormonen en de lichamelijke klachten die daar bij komen.
11. Wees nou niet egoïstisch want verslaving licht op de fucking loer.
En hey! Nu komt het leuke nog van dit verhaal. Ik ben hetzelfde begonnen als jou. ‘Aaah dit kan ik wel aan, voel me er alleen maar goed door. Ik gebruik niet veel ja’ Voor je het weet ben je er onafhankelijk van.
Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut post is dit. Heb je wel door dat je mensen met dit een zetje kan geven richting verslaving? Omdat jij denkt dat je stevig in de schoenen staat is het heel egoïstisch om te denken dat iedereen dat is.
Zoals ik al zei, vorig jaar had ik dit moeten lezen want ik had echt gedacht dat dit de oplossing zal zijn. Wat nou therapie, pep is leuker en goedkoper ook nog
Edit: Als ik jou was zal ik je gedrag met speed op reflecteren en het zonder speed ook zo uit uitvoeren. Zoals er al gezegd word, vroeg of laat gaan je hersenen de link maken met speed en activiteiten, dat word ineens veel moeilijker om dat zonder speed uit te voeren. Vroeg of laat ga je ook denken, goh, hoe zal ik dit nu doen met speed op. En dat ga je dan geheid proberen
Buiten het hele feit om dat je roofbouw op je lichaam en hersenen uitvoert
Ik zeg toch in m’n post dat ik net zo als TS begon? Dit was een proces van bijna 2 jaar. Ik deed het echt niet dagelijks hoor. Vaak van vrijdag tm zondag. Soms een week niet en als het vakantie was dan misschien een keer op donderdag. Ik heb denk ik het eerste jaar het op 2 sleutelpuntjes heb kunnen doen. Of TS het nou wilt of niet. Vroeg of laat worden de doseringen hogerIk wil niet lullig doen, maar veel van uw punten slaan op dagelijks speedgebruik.
Ts spreekt over dagelijk micro dose speedgebruik. Voor zover zoiets überhaupt mogelijk is op de lange termijn.
Ik zeg toch in m’n post dat ik net zo als TS begon? Dit was een proces van bijna 2 jaar. Ik deed het echt niet dagelijks hoor. Vaak van vrijdag tm zondag. Als het vakantie was dan misschien een keer op donderdag
Dat is zeker waar, waarschijnlijk zat er wel een ligt verschilletje met de doseringen. Maar toen ik net met pep begon had ik echt niet veel nodig, 2 sleutelpuntjes en was de avond wel zoet en ik was er ook echt heilig van overtuigd dat ik nooit meer zal nemen want dat was ik echt niet nodig. Die gedachte heb ik een jaar vol kunnen houden 😅Ja akkoord, maar er is en blijft een verschil tussen opgenoemde punten en micro dose. Tuurlijk zijn uw punten van toepassing als TS meer en meer begint te doseren, maar misschien is hij het gouden ei uit de kip die bij micro doses kan blijven. 🤣
Bedankt voor je reactie. Wel raar dat op hoog niveau speed het zo goed doet. Ik had cocaïne op dat niveau verwacht. Speed lijkt mij toch meer iets voor bouwvakkers en steigerbouwers.1 bouwaannemer, 1 C-level (bedrijf heeft +400 empl.) & 1 Sales Director.
Bedankt voor je reactie. Wel raar dat op hoog niveau speed het zo goed doet. Ik had cocaïne op dat niveau verwacht. Speed lijkt mij toch meer iets voor bouwvakkers en steigerbouwers.
Volgens mij schrijft elke psychiater dit voor in België. Ik ken genoeg Belgen met ADHD medicatie.Geweldig plan. Alleen blijkt een Dr. vinden die voorschrijft aan een volwassenen onbegonnen werk in België.
Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke.Omwille van het beeld dat we meekrijgen van de media?
Dat alle managers cocaïne snuiven ipv speed?
Alleen kun je speed en coke niet vergelijken. Ook poor people snuiven coke, hetzij minder en mindere kwaliteit.Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke.
Cocaïne merk je amper aan een persoon. Het werkt kort en je wordt enorm zelf zelfverzekerd. Ideaal voor het bedrijfsleven.Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke.
Nog een slectieve lezer precies.
Niemand bekritiseert de reden waarom je het doet, wel de manier waarop je het onder de mensen brengt.
No way. Indien ze het van voor hun 18 als diagnose kregen, dan wel. Ik ben 18 geworden in 1993, tot dan en zelfs de jaren daaropvolgend was in België een vervelend kind gewoon dat en met een draai om je oren wat het opgelost. Geen of weinig ASS ADHD ADD ect labels. Heb gesmeekt bij psychiaters om geen onbetrouwbare rommel te moeten kopen. Uiteindelijk opgegeven en willes nilles pep dan maar, terwijl ik alle symptomen heb van ADHD en nog wel wat meer ook... De GGZ schiet ook hier weer gewoon tekort.Volgens mij schrijft elke psychiater dit voor in België. Ik ken genoeg Belgen met ADHD medicatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."