"KlaasVaak zei:
Ha Abakasi, leuk, het is een mooie drug. Goed dat je ervaring hebt met LSD. DOC voelt echt anders aan, maar is net als LSDD een volledige trip. Dus niet alleen kleurtjes zien, maar ook echt veranderingen in je denkpatronen. Ik vond het zelf erg leuk.
De werkingsduur vond ik eigenlijk helemaal geen probleem. Op een gegeven moment ben je zo lang aan het trippen, dat het heel natuurlijk aanvoelt. Wel zou ik je aanraden om, als je op zaterdag gaat gebruiken, maandag vrij te nemen. De eerste keer dat ik het deed was ik maandagochtend nog een klein beetje onder invloed op kantoor. Niet per se vervelend of merkbaar, maar ik was er duidelijk niet helemaal bij.
Verhitting en uitdroging lijkt mij niet zo'n groot risico als je een beetje normaal doet. Het is natuurlijk stimulerend, maar nou ook weer niet zo als bijvoorbeeld speed. Net als bij stimulanten geldt dat je niet urenlang als een gek moet gaan staan dansen zonder te drinken, maar anders komt het denk ik wel goed.
En dan nu je vragen:
Welke precaution-, veiligheids- en pleziertips hebben jullie?
Begin vroeg, zorg dat je 's nachts wat te doen hebt, neem maandag vrij. Verder gelden natuurlijk de normale voorzorgsmaatregelen (set and setting). Als je van plan bent de deur uit te gaan, zou ik dat pas doen nadat je er volledig inzit. Dan kan je beter inschatten hoe hard je hem spacet en waar je nog mee om kan gaan.
Ik ben toen 's nachts nog naar een technofeest geweest. Dat ging goed omdat het niet zo druk was. Dus een wandeling in de natuur moet vast wel lukken.
-Wat is een goede dosis voor een eerste keer? Ik heb ervaring met LSD, 2C-B, 1p-LSD, veel ervaring met stimulants en ben denk ik gemiddeld gevoelig, man, 70 kg.
Ik ben vrij ongevoelig en had met 3mg een volledige trip. Ik denk dat je dus met 2,5mg wel goed zit.
-Wordt deze stof ook in een andere vorm aangeboden?
Toen ik het kocht was het als poeder verkrijgbaar. Dat was handig, want ik kon een oplossing maken en zo heel precies afmeten. Aan de andere kant natuurlijk wel gevaarlijk als mensen er onverstandig mee omgaan. Dat zal wel de reden zijn waarom het nu helaas niet meer als poeder verkrijgbaar lijkt te zijn.
-Welke vorm is het meest raadzaam en waarom?
Dat maakt verder vrij weinig uit. Of het nou een pilletje of blotter is, het effect is hetzelfde. Een blotter is misschien iets makkelijker te verdelen.
-Stel ik wil een tussen-hoeveelheid, welke vorm is dan het meest geschikt en waarom? Toelichting: stel ipv 2.5 wil ik 2 of 3 mg nemen.
Dit is inderdaad een lastige. Ik zou zeggen een blotter, maar ik weet niet hoe regelmatig de stof over de blotter is verdeeld. Misschien eens navragen bij de verkoper?
Klik om te vergroten...
Ik word steeds enthousiaster wanneer ik de fans erover hoor, haha. Ik zorg sws dat ik genoeg tijd heb de dagen erna. Over de dagen erna gesproken; van speed kun je (ik iig) na een lange sessie echt goed leeg zijn een paar dagen, soms wel langer. Met psychedelica ervaar ik dat niet (echt). Dit is ook een amfetamine-achtige, als ik het zo mag noemen, hoe is de kater met DOC?
Thanks voor je reply joh!"
In: DOC - blotters of pellets?
1-1-2024