Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dan zit er denk ik toch behoorlijk kwaliteits verschil in van spuitjes gebruik de mijne al half jaar was hem ook altijd af en alles is nog perfect leesbaar"
"Saartje1969 zei: Ik ben sinds gisteren eindelijk en helemaal zelf afgekickt van die vreselijke ghb. En ik slikte stevig hoor idd om de 2 uur 2/3 ml. Ik heb 2 weken geleden gbl gekocht ipv ghb. Bij toeval omdat de dealer het verkeerde had meegenomen. Maar dit is mijn redding geweest. Gbl is zo ontzettend smerig en slecht daar begint het mee dat je al bijna geen zin hebt om te nemen. Echter gbl wordt in je lichaam omgezet in ghb. Ik heb de eerste week elke 2 uur 1 ml Genomen en daarnaast 2 stuks oxazepam en cbd olie om te slapen. Snachts werd ik al snel Na 6 uur pas wakker. De tweede week nam ik om de 3/4 uur 1 ml. Snacht alleen als ik wakker werd. Gisteren was de laatste druppel Op, heb 2 gram c gekocht om mezelf te belonen en ook om deze 2 dagen van evt laatste afkick geen last te hebben. Ik slik nu nog 2x per dag oxa, enkele dagen mss ook wel 3 stuks, maar ik ben er doorheen. Hoop dat iemand hier iets aan heeft Klik om te vergroten... Erg fijn voor je dat je van de g bent afgekickt maar wat ik alleen niet goed begrijp dan beloon jejezelf met 2 gram c zou jezelf eerder belonen met gezond eten slaap en beweging dat heb je nu meer nodig"
"@Pleuny die lucide dromen vind ik het beste van me hele ghb veralaving"
"Roze Olifant zei: Ga naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al. Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me. Veel sterkte! Klik om te vergroten... Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pas"
"Je moet gewoon even doorbijten als het tenminste alleen bij zweten en trillen blijft als je echt goed verslaafd bent komen de zwaarste ontwennings verschijnselen na 24 uur. Ik zou vooral nu geen ghb/gbl nemen om je ontwenning tegen te gaan gewoon uitzitten."
"Gele ghb betekend meestal dat die tijdens productie iets verbrand zegt vaak niks over ph. Ma als je nie vertrouwd haal strips of breng t weg nog beter spoel het door gootsteen dikke rommel"
"Roze Olifant zei: Voor zover ik weet is er wetenschappelijk gezien nog het e.e.a. onbekend over de manier waarop GHB precies schadelijk is. Wat sowieso wel algemeen bekend is, is dat GHB bij herhaald gebruik in hoge doseringen zeer schadelijk en waarschijnlijk neurotoxisch is, zie bijvoorbeeld: https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340011001.pdf Al ga ik er een beetje vanuit dat je die (nogal voor de nogal hand liggende) bron al gezien hebt, die inmiddels al wel wat verouderd is. Ik ben niet bekend met de meest recente literatuur, maar je kunt natuurlijk zelf wel bedenken dat vijf dagen per week GHB gebruiken erg link en waarschijnlijk ook behoorlijk ongezond is. Ik vraag me sterk af of je dan überhaupt kunt zeggen dat je (nog) niet verslaafd bent. Wel eens geprobeerd om te stoppen? Klik om te vergroten... Nou als je 5 dagen in de week gebruikt dan kan je idd wel zeggen ik dat die verslaafd is"
"De allereerste keer dat ik stopte met ghb had ik 2 jaar lang elke dag gebruikt behalve in de uren dat ik sliep niet en als ik aan het werk was niet. Kon toen ook zo stoppen geen ontwenning maar zosnel je ghb voor het slapen gaat gebruiken is het einde zoek."
"Ik kan je uit eigen ervaring idd vertellenndat als je het gebruiken gaat om in slaap te komen het einde snel zoek is. Heb het 2 jaar dagelijks savonds en in hetweekend gebruikt maar nooit met slapen en van 8 tot 5 gewoon nuchter met werk. Nergens last van maar toen ik einde dat jaar 2 maand in ziektewet zat en 24/7 gebruike ging was het binnen een maand helemaal mis."
"Kort maar krachtig"