Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@iedereen die zegt dat ik reclame maak.. Stop de nonsens aub. Ik heb eerst gevaren en valkuilen benoemd, altijd vanuit mijn persoonlijk ervaring. Wat ik verder deed was in een snel bericht de pro's en de con's opsommen. Wat ik niet ga doen is wat al zo vaak gebeurd; klakkeloos anderen hun ervaring of weetjes overnemen om mijn schrijven aanvaardbaar of geloofwaardiger te maken. Voorbeeldje?" Er treed gewenning op." Na dagelijks gebruik sinds juni van een (scherp) mespuntje in een capsule is er nog steeds geen gewenning. Geen idee waarom, omdat ik het niet snuif? Mij aanvallen dat ik reclame maak is gewoon zielig. Ik maak dingen bespreekbaar en benoem eerlijk voor en nadelen. Het enige wat jullie doen is mensen demotiveren om in alle openheid het goede en slechte van drug te bespreken. Alle respect voor slachtoffers en mensen die misschien enkel negatieve ervaringen ermee hadden. Alleen geeft jullie dit niet het recht te gaan doen tov mij, zoals sommigen hier doen. Zielig gewoon, intriest en zonder enige meerwaarde."
"VJ_LSD72 zei: uit nieuwsgierigheid: in welke branche zijn je bevriende ondernemers werkzaam? Klik om te vergroten... 1 bouwaannemer, 1 C-level (bedrijf heeft +400 empl.) & 1 Sales Director."
"John Trap zei: Never forget! Klik om te vergroten... ketakoekjes zei: Totdat je een moeilijke situatie meemaakt in het leven (overlijden, ontslag, ongeluk, ...) en je elke dag 5 gram wegsnuift. Vergeet nooit het experiment met de ratten in de kooi. Klik om te vergroten... Bij zo een tegenslag kan je inderdaad domme dingen doen en keuze zat. Drink nooit een biertje want bij verlijden, ontslag, ongeluk, ... ga je je zo in coma zuipen. Alcohol is btw harddrug en veel verslavender. Nu, wat je zegt kan.. en ik kan ook van een brug springen, me onder een trein gooien, kalmeer midellen slikken en een zwaar ongeval veroorzaken, ect. Of, ik kan er mee omgaan zoals ik altijd al deed. Door in mijn kracht te staan en dingen die ik niet kan veranderen te aanvaarden voor wat ze zijn, met indien nodig te rouwen maar op een integere manier en niet door zaken nog erger te maken."
"Roze Olifant zei: Ik ben ook wel benieuwd wat je verstaat onder een 'microdosis'? Microdoseren met stimulanten bestaat voor mij niet echt. Je doseert laag, medium of hoog, maar niet 'micro', maar misschien begrijp ik het verkeerd. Klik om te vergroten... Ok, daar kan ik je in volgen, dan doseer ik laag. Bij gebrek aan een weegschaal; een (scherp) mespuntje, het vult niet de bodem van een 0 formaat capsule. Geen gewenning na 5 maand dagelijks gebruik. Ben ik de uitzondering op de regel?"
"Rivalrie zei: Kun je dan niet beter gewoon ADHD medicatie nemen? Klik om te vergroten... Geweldig plan. Alleen blijkt een Dr. vinden die voorschrijft aan een volwassenen onbegonnen werk in België."
"Legio Patria Nostra zei: Dit zooitje de hemel inprijzen, ik begrijp het niet. Mensen zat die daar uiteindelijk toch anders over zijn gaan denken. Klik om te vergroten... Lees je altijd zo selectief?"
"De Dunne zei: Zet je gezin op 1 in plaats van drugs. Lijk mij beter. Klik om te vergroten... Wees gerust, altijd gedaan en zal ik ook blijven doen."
"Maanloos zei: Dit lijkt wel een advertentie. Reclame maken voor speed is echt niet oké. Klik om te vergroten... Nog een selectieve lezer.. Aub eh..."
"KlaasVaak zei: Maandenlang 1,5 uur slapen klinkt niet echt als een lichte dosis. Dat klinkt als een verslaving en hersenschade. Klik om te vergroten... Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever. Ik moet mezelf dwingen terug te starten en doe dit enkel voor de zakelijke benefits en het gegeven dat mijn gezin eindelijk het inkomen krijgt dat het verdiend en ook nodig heeft. Zeker met een mama die door omstandigheden geen geld kan verdienen is het leven minder evident dan sommigen hier meteen aannemen en doe je dingen omdat het moet, niet omdat je het goed of leuk vind."
"De Dunne zei: Je koopt je speed ook illegaal dus kun je je adhd pillen ook wel iegaal ergens kopen toch Klik om te vergroten... Zeg gerust waar. Ik zou het niet weten. Jongeren die er in handelen zijn bang van "een oudje" van 45, das waarschijnlijk een flik..."