Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed micro-doses - ervaringen gebruik voor zakelijke of fysieke doelen

Speed micro-doses - ervaringen gebruik voor zakelijke of fysieke doelen

82 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MaanloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
polle zei:
Quick nevermindertje

Snel geschreven dus let maar niet teveel op de spelling en grammatica.
Vul vooral aan met jullie ervaringen en zagers of klagers, zwijg gewoon :)

Mijn persoonlijke ervaring

Via micro-doses presteer ik veel meer dan gewoonlijk (brain&body). Wie is ik? Man, 45, beetje sportief, very good looking hehe, gebruik pep sinds juni dit jaar.

Dus: geen snuif toestanden voor mij, enkel bommetjes. Voor de rest heb ik louter een X verleden sinds 2019, tot op dat punt was ik een complete dope-virgin :grin:
Over X en wat je er allemaal mee kan, kan ik ondertussen een boek of twee schrijven maar da's voor later :grin:

Valkuilen/gevaren

Wanneer ik een ietsje teveel neem kan ik uren blijven doorgaan op iets. Een tekst schrijven die normaal een half uurtje zou nemen wordt 5 uur en 30 bladzijden te lang, een vrijpartij duurt 5 keer langer (neen, niet erg:)), een foto bewerken duurt 7 uur... Enfin, je snapt hem..

Teveel of te laat op de dag, betekent voor velen de nacht erop plafonddienst, in plaats daarvan verzet ik lekker veel werk en heb ik minstens twee uur zalige sex boven op de dagelijkse portie :grin: Heel de nacht werken(in combi met...) Om dan natuurlijk 's ochtends weer te nemen en door te gaan, dan wel met werken:) Dat zijn valkuilen.

Het werd voor mij deze zomer héél verleidelijk wordt om dag en nacht door te werken. Enerzijds omdat ik met een groot internationaal project bezig ben en aan de andere kant ook nog wat tijd voor kids en vriendin wil, die ik niet zou hebben als ik geen slaap inboeten. En dat lukt dan weer enkel op pep. Zo heb ik in juli/aug mijn bed slechts gezien aan een gemiddelde van 1,5 u/dag, maar tot nu geen last van ondervonden.

Je gaat snel over grenzen omdat je denkt er geen meer te hebben, je voelt je superman. Het kan vanzelfsprekend niet gezond zijn om zomaar even een paar maand slaap te skippen. Hoeft ook niet, maar dat is een soort school waar je door moet… Leren doseren. Een grote fout van mij was vrij hoog beginnen omdat ik direct resultaat wou. Beter min absoluta starten en opbouwen.

Je kan denk ik makkelijk een hartaanval doen met mijn manier van gebruiken (bommetje) indien je pil een te hoge dosis bevat.

Ik loop normaal met veel pauze een half uurtje, met pep micro loop ik vlot 2u zonder pauze, maar goed kan het niet zijn... Hoewel? Tot nu NP.

Voordelen

  • Als je er verstandig mee omspringt kan je veel meer bereiken in het leven.
  • Je kan indien nodig met gemak dag en nacht doorgaan, dus een deadline halen is no prob, maar niet als je ietsje teveel neemt.. Zie hierboven.
  • Bevriende ondernemers werken er 16u per dag op en meer en dit elke dag zonder rampzalige gevolgen.
  • Wil je afvallen? En snel? No prob. Neem je micro-dosis op je nuchtere maag en je moet jezelf al dwingen iets gezond te eten (mogelijks persoonlijk).
  • Sport wordt easy (enkel getest met duursport en bedsport)
  • Ik word er vriendelijker van, heb veel meer wilskracht, doorzettingsvermogen, inzicht, intellect en creativiteit.

Kan er nog veel meer over kwijt, maar werk en gezin wacht :wink:
Klik om te vergroten...
Dit lijkt wel een advertentie. Reclame maken voor speed is echt niet oké.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed: het wondermiddel voor een lang, gelukkig en succesvol leven!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3
John Trap zei:
Haha, je zou het denken, hè? Snap ik wel hoor. Maar heb een studie afgerond en werk al 10 jaar zeer succesvol in een hoge functie met een flink salaris. Ik heb tevens al 10 jaar een zeer liefdevolle relatie, een koophuis, een goede band met mijn familie.

Dus dat gaat zeker niet voor iedereen op!
Klik om te vergroten...
En dat allemaal door de speed 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mee eens.
Geen reclame maken voor het gebruik van speed.
Niet ok!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was 17 jaar en liep dagelijks met een grote zak amfetamine. Die zooi gaat met je hoofd f*cken. Het zuigt aan je lichaam en hersenen. Schimmen zien, stemmen horen. Je gebit verrot. Nee, ik raad het niemand aan, is niet leuk om het dagelijks te gebruiken. Depressief zijn en waanideën creëren ivm slaaptekort. Nee, zo'n destructief goedje is niet om dagelijks te gebruiken.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
Speed: het wondermiddel voor een lang, gelukkig en succesvol leven!
Klik om te vergroten...
Totdat je een moeilijke situatie meemaakt in het leven (overlijden, ontslag, ongeluk, ...) en je elke dag 5 gram wegsnuift. Vergeet nooit het experiment met de ratten in de kooi.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketakoekjes zei:
Totdat je een moeilijke situatie meemaakt in het leven (overlijden, ontslag, ongeluk, ...) en je elke dag 5 gram wegsnuift. Vergeet nooit het experiment met de ratten in de kooi.
Klik om te vergroten...
Never forget!:handfist1:
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#8
@iedereen die zegt dat ik reclame maak.. Stop de nonsens aub.

Ik heb eerst gevaren en valkuilen benoemd, altijd vanuit mijn persoonlijk ervaring.

Wat ik verder deed was in een snel bericht de pro's en de con's opsommen. Wat ik niet ga doen is wat al zo vaak gebeurd; klakkeloos anderen hun ervaring of weetjes overnemen om mijn schrijven aanvaardbaar of geloofwaardiger te maken. Voorbeeldje?" Er treed gewenning op." Na dagelijks gebruik sinds juni van een (scherp) mespuntje in een capsule is er nog steeds geen gewenning. Geen idee waarom, omdat ik het niet snuif?

Mij aanvallen dat ik reclame maak is gewoon zielig. Ik maak dingen bespreekbaar en benoem eerlijk voor en nadelen. Het enige wat jullie doen is mensen demotiveren om in alle openheid het goede en slechte van drug te bespreken. Alle respect voor slachtoffers en mensen die misschien enkel negatieve ervaringen ermee hadden. Alleen geeft jullie dit niet het recht te gaan doen tov mij, zoals sommigen hier doen. Zielig gewoon, intriest en zonder enige meerwaarde.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#9
VJ_LSD72 zei:
uit nieuwsgierigheid: in welke branche zijn je bevriende ondernemers werkzaam?
Klik om te vergroten...
1 bouwaannemer, 1 C-level (bedrijf heeft +400 empl.) & 1 Sales Director.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Never forget!:handfist1:
Klik om te vergroten...
ketakoekjes zei:
Totdat je een moeilijke situatie meemaakt in het leven (overlijden, ontslag, ongeluk, ...) en je elke dag 5 gram wegsnuift. Vergeet nooit het experiment met de ratten in de kooi.
Klik om te vergroten...
Bij zo een tegenslag kan je inderdaad domme dingen doen en keuze zat. Drink nooit een biertje want bij verlijden, ontslag, ongeluk, ... ga je je zo in coma zuipen. Alcohol is btw harddrug en veel verslavender. Nu, wat je zegt kan.. en ik kan ook van een brug springen, me onder een trein gooien, kalmeer midellen slikken en een zwaar ongeval veroorzaken, ect.

Of, ik kan er mee omgaan zoals ik altijd al deed. Door in mijn kracht te staan en dingen die ik niet kan veranderen te aanvaarden voor wat ze zijn, met indien nodig te rouwen maar op een integere manier en niet door zaken nog erger te maken.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Ik ben ook wel benieuwd wat je verstaat onder een 'microdosis'?

Microdoseren met stimulanten bestaat voor mij niet echt. Je doseert laag, medium of hoog, maar niet 'micro', maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Klik om te vergroten...
Ok, daar kan ik je in volgen, dan doseer ik laag. Bij gebrek aan een weegschaal; een (scherp) mespuntje, het vult niet de bodem van een 0 formaat capsule. Geen gewenning na 5 maand dagelijks gebruik. Ben ik de uitzondering op de regel?
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Kun je dan niet beter gewoon ADHD medicatie nemen?
Klik om te vergroten...
Geweldig plan. Alleen blijkt een Dr. vinden die voorschrijft aan een volwassenen onbegonnen werk in België.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
polle zei:
@iedereen die zegt dat ik reclame maak.. Stop de nonsens aub.

Ik heb eerst gevaren en valkuilen benoemd, altijd vanuit mijn persoonlijk ervaring.

Wat ik verder deed was in een snel bericht de pro's en de con's opsommen. Wat ik niet ga doen is wat al zo vaak gebeurd; klakkeloos anderen hun ervaring of weetjes overnemen om mijn schrijven aanvaardbaar of geloofwaardiger te maken. Voorbeeldje?" Er treed gewenning op." Na dagelijks gebruik sinds juni van een (scherp) mespuntje in een capsule is er nog steeds geen gewenning. Geen idee waarom, omdat ik het niet snuif?

Mij aanvallen dat ik reclame maak is gewoon zielig. Ik maak dingen bespreekbaar en benoem eerlijk voor en nadelen. Het enige wat jullie doen is mensen demotiveren om in alle openheid het goede en slechte van drug te bespreken. Alle respect voor slachtoffers en mensen die misschien enkel negatieve ervaringen ermee hadden. Alleen geeft jullie dit niet het recht te gaan doen tov mij, zoals sommigen hier doen. Zielig gewoon, intriest en zonder enige meerwaarde.
Klik om te vergroten...
Je noemt helemaal geen nadelen. Elk 'nadeel' dat je noemt buig je in de volgende zin weer om naar een voordeel. Je kan soms niet slapen ervan, maar alleen als je te laat hebt genomen en je hebt dan wel 'heerlijke seks'. Je zit hier gewoon je verslaving goed te praten en dat roept logischerwijs weerstand op.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Dit zooitje de hemel inprijzen, ik begrijp het niet.
Mensen zat die daar uiteindelijk toch anders over zijn gaan denken.
Klik om te vergroten...
Lees je altijd zo selectief?
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Zet je gezin op 1 in plaats van drugs. Lijk mij beter.
Klik om te vergroten...
Wees gerust, altijd gedaan en zal ik ook blijven doen.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maanloos zei:
Dit lijkt wel een advertentie. Reclame maken voor speed is echt niet oké.
Klik om te vergroten...
Nog een selectieve lezer.. Aub eh...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uw voordelen zijn slechts van korte tijd.
Snel afvallen? Ja, de eerste maanden, erna vraagt uw lichaam zrlfs tijdens gebruik om te eten, en zelfs als je niks eet zullen uw kilo's niet meer zo snel weggaan. Uw lichaam past zich aan aan de omstandigheden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
polle zei:
Geweldig plan. Alleen blijkt een Dr. vinden die voorschrijft aan een volwassenen onbegonnen werk in België.
Klik om te vergroten...
Je koopt je speed ook illegaal dus kun je je adhd pillen ook wel iegaal ergens kopen toch
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Maandenlang 1,5 uur slapen klinkt niet echt als een lichte dosis. Dat klinkt als een verslaving en hersenschade.
Klik om te vergroten...
Kan ik me voorstellen, dat het zo klinkt. Alleen doe ik zaken succesvoller en nog geen beetje. Af en toe bouw ik een stop in van een weekje. Geen enkele drang om terug te beginnen, geen stemmetjes in mijn hoofd die er om schreeuwen of whatever.

Ik moet mezelf dwingen terug te starten en doe dit enkel voor de zakelijke benefits en het gegeven dat mijn gezin eindelijk het inkomen krijgt dat het verdiend en ook nodig heeft. Zeker met een mama die door omstandigheden geen geld kan verdienen is het leven minder evident dan sommigen hier meteen aannemen en doe je dingen omdat het moet, niet omdat je het goed of leuk vind.
p
polleLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Je koopt je speed ook illegaal dus kun je je adhd pillen ook wel iegaal ergens kopen toch
Klik om te vergroten...
Zeg gerust waar. Ik zou het niet weten. Jongeren die er in handelen zijn bang van "een oudje" van 45, das waarschijnlijk een flik...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."