Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren door speed

Hallucineren door speed

219 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja de werkende stof in speed is MDA en daar ga je van hallucineren :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was het maar zo'n feest....
P
PsykoRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad was het maar zo'n feest.
Ik denk dat je MDMA bedoeld.
Een deel van de MDMA die je gebruikt wordt namelijk omgezet in MDA, vandaar dat je dus bij een grote hoeveelheid MDMA dus ook kan gaan hallucineren.
Bij speed komt dit naar mijn weten meestal door het slaaptekort. :)
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#4
ohw heb k hem da ook en zkr als moe ben ma nie int slaap graak word da erger
k zie ook altijd van die doorzichtige slierten meestal zie ik ze van uit mij oog hoek niet veel recht voor mij ma ik vind da nog wel lache ma heb gij ook zoo paars blouw vlekken onder u huid ziet er niet zoo goe uit ma da trekt weg zoo lang ik de pep niet op nieuw gebruik :tearsofjoy:
I
IJsselsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb welles hallucinaties net na speed gebruik in het donker, dus zorg meestal dat er een lampje brand na intensief speed gebruik.
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee dat denk ik niet ik heb speed gebruik maar ik heb de duur en de uit putting onderschatting
pep kost tog geen ballen dus echt voorzichtig was ik er niet mee van af dat ik mijn kamer binnen stapte en mij even neerlegde een naar het plafon stont te gapen begon het effect van zelf k had er nog nooit van gehoord dus wist ik zkr dat ik het me zelf niet had in liggen gepraat ik sta er nog wel voor open ma ik vind da echt ongewoon dat je vaan een pep middel in een licht trip kan komen die soms weg valt en dan er op eens terug is :P als het iemand mij zou komen vertellen had ik het hem nooit gelooft :wink:
M
Mr_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#7
jou verhaal komt heel sterk over heen met dat van mij het viel mij ook op dat jhe de meest van de grootste effect bijna allen zicht baar waren in de oog hoeken en daar door ging ik met mij hooft snel draaien en zo werd ik er para
één keer ben ik wel geschrokken
ik heb zoo een doek hangen in mij deur gat en het leek of er 2 mens achter dat doek stonden te knuffelen

en niemand gelovend mij zij had er Halmaal geen last van in tegen deel zij konden gewoon slappen ik kan nooit slappen de eerst nacht als ik op speed uit ga slapen maar de 2de nacht ben ik het probeer te neggen en dat is wel gelukt ik ga veel harder op speed dan mij meeste vrind vrinde terwijl ik op ander drugs Bv MDMA er beter tegen kan dan de meesten :wink:
P
PsykoRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals meerdere keren al gezegd, als je van speed gaat hallucineren komt dit meestal doordat je lang wakker bent, en dus niet door de speed zelf.
Van lang wakker blijven kun je erger gaan hallucineren dan je denkt, en aangezien je met speed op meestal niet kan slapen en dus lang wakker bent kan je dus gaan hallucineren.
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik was er pas geleje ook al achtergekomen....na een weekeind goed vaag van de pillen en dan s'avonds klein lijntje en een mooi bommeke en dan de 2e dag begint alles te bewegen foto's dansen en bewegen enzo. :openmouth:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben nu iets meer dan 48 uren op speed, die is nu aan het uitwerken. Ik heb ook een benzo en zolpidems binnen. Add thc en serieus ik trip visueel en auditief, maar heel gecontroleerd en chill.
s
sldjunkiiLid
01-01-2024, 00:00
#11
het probleem ligt meestal aan het slaaptekort denk ik..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik een paar dagen wakker ben wil ik nog wel eens vliegjes zien die er niet zijn.
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik voor het eerst dextro-amfetamine had gebruikt, was ik totaal ongeveer 40 uur wakker. Nadat ik ongeveer 25 uur wakker was, begon ik al te hallucineren. Ik lag in mijn bed en in de hoek van mijn plafond heb ik een soort grote zwarte vlek zitten. Toen zag ik ineens poten uit die vlek komen en veranderde het in een spin. Hij liep over mijn plafond en ik schrok me rot :P dus ik wou mij prullebak bakken om hem te vangen en toen ik opnieuw naar boven keek was het gwn die vlek. Elke keer als ik naar die vlek keek, vanuit mijn bed, gebeurde precies hetzelfde:P
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel raar ik hallucineerde al door 2 bommetjes speed die ik genomen had.
Ik had de dag van te voren gewoon goed geslapen. Toen ik in de nacht in m'n hoogslaper lag zag ik steeds uit m'n ogen een gele drie hoek komen toen ik naar een bepaald punt keek.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag voor het eerst echt kennis gemaakt met echte speed hallucinaties. Daarvoor wel wat golvingen enzo, maar dat is echt niets te vergelijking met dit. Ik vond het echt superkut, want bij LSD kun je min of meer dubbelchecken of iets nu echt of vals is ( bij lage dosis dan) maar bij deze wordt het je echt moeilijk gemaakt. Dus het begon al op het einde van het feestje begon ik het in mijn hoofd te halen dat alle mannen die daar stonden en niet waren aan het feesten, undercover agenten waren. So far so good, maar daarna, toen ik naar huis stapte ( via park) hoorde ik de hele tijd op de achtergrond geroep en gelach en mijn naam geroepen. Eigenlijk een beetje een scene uit zo'n hele slechte film dat iemand je naam roept en een laatste maal wuift alvorens te verdwijnen achter de horizon. Telkens als ik keek zag ik iemand zwaaien en weer verdwijnen, terwijl ik m'n naam hoorde geroepen worden op de achtergrond. Ik heb toen nog m'n vrienden gebeld om na te checken of ze me achtervolgden ( ! ). Eenmaal ik in die paranoide sfeer zat werd het echt 'benauwd'. Zelfs LSD vind ik makkelijker te controleren en minder bedreigend dan deze sfeer. Ik begon iedereen die ik tegenkwam op straat te verwarren met een bekende. Zo zag ik daar een oude leerkracht, de treinchauffeur werd een vriend waarmee ik net ben mee uitgegaan etc. Eenmaal thuisgekomen wil ik eigenlijk gewoon wat slapen ( wordt me onmogelijk gemaakt door de enorm domme doseringen). Ik pak dus maar 2mg Lormetazepam om me te ontspannen en moe te laten worden. Dan werd het me echt 'menens'. Toen die insloegen begon ik helemaal te tollen, te zwalpen overal. Ik herinner me dat ik aan de ontbijttafel zat om wanhopig wat te eten, maar dat ik veels te ver weg was; ik had gesprekken met mensen die aan tafel zaten, maar dan plots besefte ik dat ik net hele conversaties heb aangehoord en gevoerd met mensen die er helemaal niet waren. Ik probeerde een sms te sturen omdat ik zelf wel door had dat dit helemaal niet normaal is, maar ik kan het niet meer. De zinnen die ik typ slaan nergens op en ik snap ze ook helemaal niet. Wat er de volgende minuten gebeurde ben ik compleet vergeten, maar het de ervaring was als een soort nachtmerrie achtige speed paranoia die ik meemaak zoals je een benzo 'coma' meemaakt. Heel kort ( of ik herinner me de rest net meer en ENORM heftig). Ik herinner me trouwens totaal geen details, juist 1 vaag beeld van andere mensen die aan tafel zitten en daarna de gedachte dat ik besefte dat ik alleen zat en alles ingebeeld was. Ik vermoed dat het zeker niet erger is geworden, want niet zo lang erna ben ik vitaminen gaan kopen en dat dit redelijk goed lukte. Ik wist überhaupt niet dat zo hard 'trippen' op speed mogelijk was. Dus mensen, ga aub wat verstandig met speed om, zodat je jezelf niet in onnodige risico's hebt geplaatst zoals ik vandaag. Slaapze!

Ik ga maar eens slapen, dit hele verhaal is ook alweer 14 uur geleden ofzo.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#16
maar vindt die hallucinaties altijd wel grappig wordt gelukkig niet paranoide :)
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit ook echt wel vaak
de grootste reden is door slaapgebrek, zoals er in mijn ondertekst ook staat van 48 u wakker te zijn(op pep welliswaar).
Ik zie dan echt alles wat recht hoort te zijn golven, krullen, ...
Alles wat kleur heeft komt gewoon uit de muur
en gisteren had ik het ongeloofelijk hard
ik had vrij veel speed moeten gebruiken om wakker te blijven voor een taak af te werken, maar ik had de dagen daarvoor ook al amper geslapen (exames --')
en ik stond op een gegeve moment buite mij hond te strele tot ik besefte dat ze binnen zat xD
Ook was er een soort spookbol aan mijn deur en als ik het wou aanraken verdween het.

Ik denk dat dit vooral met je bloeddruk heeft te maken waardoor er ook veel druk op je ogen komt.
+ wanneer je weinig slaapt heb je ook meer moeite met jezelf te controleren aangezien je al je energie steekt in wakker te blijven

ik ben het ondertussen al gewoon en ik zie het als een gratis relatief gezonde trip :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#18
darksoul001 zei:
I
ik ben het ondertussen al gewoon en ik zie het als een gratis relatief gezonde trip :grin:
Klik om te vergroten...


Alles behalve gezond hoor. Er is een reden waarom je lichaam zo wazig begint te doen.
Sleeping is healing
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#19
NorthernLightBE zei:
darksoul001 zei:
I
ik ben het ondertussen al gewoon en ik zie het als een gratis relatief gezonde trip :grin:
Klik om te vergroten...


Alles behalve gezond hoor. Er is een reden waarom je lichaam zo wazig begint te doen.
Sleeping is healing
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei "relatief" :tongueout:
en het is maar zelden dat ik weinig slaap, 10 u is mn minimum tijdens de vakanties en vrije dagen ^^
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????)
Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."