Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"shokora zei: Zoals sommigen van jullie vast weten onderscheidt de zoekmachine zich in de manier waarop gezocht wordt. Klik om te vergroten... en vooral de manier waarop gevonden wordt.. tis alles of niets nog veeeeel werk aan, niet in het minst aan de gebruiksvriendelijkheid"
"Beyond Illusion zei: Mannen doen in het begin heel erg hun best voor je en naderhand word dat minder, misschien moeten de mannen daar eens wat aan doen? Klik om te vergroten... ja, en vrouwen doen dat dus helemaal niet he, die blijven altijd even hard hun best doen"
"mss wat laat, maar hier wil ik toch op reageren aangezien ik wel iets van de onderzoekswereld ken yeti zei: Valt er enig verschil te bespeuren tussen Auschwitz & een instituut waarin vivisectie bedreven wordt? Klik om te vergroten... als jij echt vind dat er geen verschil is heb ik medelijden met jou: Auschwitz bestond voornamelijk voor 1 enkele reden en dat was massamoord op mensen. Instituten die zich bezig houden met onderzoek, door vivisectie of hoe dan ook, bestaan ook voornamelijk voor 1 reden, en dat is uitvissen hoe het menselijk lichaam werkt en hoe het kan 'gemaakt' worden als er iets fout gaat (ziekte). Maw, hoe je het ook probeert te draaien of te keren, dus net het tegenovergestelde van massamoord op mensen. En ja, daar sterven dieren voor, en nee dat is absoluut niet vergelijkbaar met massamoord op mensen. Niet Peter Janssen hoort in de cel maar de eigentijdse kampbeulen die vermomd als manager of wetenschapper deze marteling en massamoord bedrijven om hun honger naar cashflow te kunnen stillen. Klik om te vergroten... again, als jij echt denkt dat het grootste deel van de wetenschappers er plezier in hebben dieren te martelen en te vermoorden (buiten discussie gelaten of dit wel de correcte termen zijn om te beschrijven hoe er onderzoek gedaan wordt), dan heb ik oprecht medelijden met jou. Alle wetenschappers die ik persoonlijk ken leven maar voor 1 zaak, en dat is onderzoeken hoe het menselijk lichaam werkt en de daaruit voortkomende remedies. Vinden zij het leuk om dieren te 'vermoorden'? Nee natuurlijk, maar dat is een noodzakelijk kwaad dat ze erbij nemen."
"Flameon zei: Grootste onzin die bestaat .... ik werk met zwaar alcoholisten en van alle 40 heeft er maar 1 iemand keelkanker. Klik om te vergroten... jij weet evengoed als ik dat dat absoluut niets bewijst. Eer je met nog maar aan besluiten van zulke tests mag beginnen denken moet je ettelijke jaren lang steekproeven op x verschillende groepen van veel meer dan 40 mensen doen. iig, idereen sterft ooit, de meesten aan kanker, so be it."
"shokora zei: Wat vind je dan van proefdieren die gebruikt worden voor cosmetica of dieren die op massale schaal vermoord worden voor bont? Klik om te vergroten... dat vind ik totaal verkeerd en als het aan mij lag werd bont verboden, evenals testen op dieren als het om cosmetica gaat. Alhoewel bont nog enig nut kan hebben, voor eskimos dan, valt het in de westerse wereld in hetzelfde straatje als cosmetica: uiterlijk/schone schijn, waardeloos dus."
"ja, is dat dan zo raar? Ik kwam ooit langs een wei waar twee pubertjes schapen aan het afranselen waren met houten stokken. Ben toen gestopt en heb hen een koekje van eigen deeg gegeven. En toch vind ik dat sommige dierproeven moeten kunnen. Vroeger was ik vegetarier (na jaren mee gestopt omdat mijn lichaam eronder leed bij veel sport), en toch had ik er ook geen problemen mee dat, om het voorbeeld van de eskimos weer te nemen, die mensen zeehonden doden voor het vlees. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit, maar eerder een hoop grijze tinten. Ik snap dat het soms eenvoudiger is om zwart of wit te kiezen en ik respecteer ieders keuze, maar ik vind ook dat je moet nadenken over die keuzes, nagaan of ze niet te extreem zijn, en in dat geval voor een weloverwogen grijs kiezen."
"ik heb redelijk wat medelijden met de vrouwen die het boek kopen.. aan de andere kant: ik weet niet hoeveel % van de amerikanen er tegenwoordig zwaarlijvig zijn, wie weet helpt dit, maar zijn gezever ivm dominante ras is er wel over."
"heb het gezien, ronduit schandalig dat de CIA wegkomt met de experimenten die ze daar uitvoerden. Minstens even erg als wat er tijdens WOII op Joden werd uitgevoerd. Ergst zijn de zgn 'terminale experimenten': basically een chemische foltering tot de dood. Het hoofddoel was eigenlijk om mensen moorden etc te kunnen laten begaan op bevel, maar dat die mensen daar achteraf niets meer van wisten, en zodoende er niets van kunnen zeggen bij foltering door de vijand. Ze dachten dit bijvoorbeeld te bereiken met volgende drie stappen: eerst herhaaldelijk zware elektroshocks toebrengen (huidige persoonlijkheid deprogrammeren), dan wekenlang dezelfde stimuli keer op keer aanbieden (audiotape, opnieuw programmeren dus) en als laatste de subjecten doen vergeten dat ze de vorige twee fases hadden ondergaan (een maand in slaap doen, ondertussen allerhande drugs inspuiten). Hallucinant, letterlijk ende figuurlijk."
"vind het redelijk dom om enkel universiteitsstudenten in het onderzoek op te nemen. dat is maar een klein procent van de bevolking, en dan nog 1 waarbij de seksualiteit (afin zoveel mogelijk rondneuken in veel gevallen) op zijn hoogtepunt zijn, dus echt niet relevant voor de bevolking. en iemand beoordelen op zijn vermogen om te kussen is wat oppervlakkig, niet ?"
"Andrew zei: ''dat wijf/die vent'' Klik om te vergroten... die wijf/dat vent"