Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking speed vergeleken met jaren geleden

Werking speed vergeleken met jaren geleden

162 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ow was die vraag letterlijk voor mij?
Nou, ik neem het zelf vrijwel nooit..haha
Ik neem liever wat dex
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat begrijp ik..maar tis zo tristig hier in belgie pffff..word precies erger en erger..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh nee, zeker niet letterlijk voor jou, meer algemeen voor iedereen die beweert dat je werkelijk een ander effect krijgt van twee samples amfetamine met hetzelfde zuiverheidspercentage zonder verdere werkzame stoffen maar gemaakt van andere grondstoffen :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
Klik om te vergroten...
Hoezo, wou je daten Lotske? :P

Fresh zei:
Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik
Klik om te vergroten...

Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen :P Alleen als het molecuul afwijkt of er andere vervuiling/reststoffen inzitten werkt het anders.

ooscaar zei:
En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

3,4-ventielboerencholine komt het meeste voor bij de testservice
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen
Klik om te vergroten...

Dit dus.. Kom op mensen, ik weer niks van scheikunde maar iedereen kan toch beredeneren dat als een molecuul er precies hetzelfde uitziet, dat dan ook precies dezelfde werking heeft?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
...goeie speed is..
Klik om te vergroten...

In belgie is goeie speed nog weinig te vinden, meestal versneden troep. En zoals gezegd hier, molecuul blijft hetzelfde. Blijven zoeken tot je goeie kwaliteit vind :-P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Of anders eens bezoekje in nederland brengen..maar bij wie..in de week wilde ze me in de zeik zette in nederland heb niet gekocht..dus teleurgesteld terug na belgie..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus met andere woorden mail adres mag niet uitgewisseld worden.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je mag hier in ieder geval geen verkoopkanalen regelen. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben ik de enige die het idee heeft dat lotske goede dope wil scoren in nederland? :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
leipebaviaan zei:
Ben ik de enige die het idee heeft dat lotske goede dope wil scoren in nederland? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Vermoedelijk ben je niet de enige met dat idee. Helaas voor Lotske zijn de forumregels vrij duidelijk :P

lotske1984- zei:
@smartie Haha gewoon is afspreken he.. :wink:
Klik om te vergroten...

Helaas :P Ik ben geen dealer en via het forum handelen doen we niet :)

Heel vervelend, maar je zult toch op andere manieren moeten zoeken naar je dope. Als we dat via het forum gaan doen bestaat het forum binnenkort niet meer.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lotske, ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ik heb niet heel lang geleden nog prima speed gekocht en gebruikt in antwerpen en vrienden klagen ook niet. Ik denk dat je teveel tolerantie heb opgebouwd en je hersenen kapot heb gemaakt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of ze kent gewoon andere mensen dan jij en je vrienden, of ze woont in een niet-haven streek en daar is de aanvoer slechter? :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze heeft het in ieder geval over heel belgie en in hoeverre ik een indruk van haar heb zal ze al wel alles uit de kast hebben gehaald :P die dealers die ik ken zijn ook maar dealers die aan 20 jarige, niet structureel gebruikende studenten verkopen :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hem nog niet lang gelede wel ne jonge in men leven gehad maar dat noem ik geen relatie..toch niet wat ik onder en relatie zie..maar in ieder geval heb nog nooit voor iemand zoveel gevoelens gehad..maar moet van 2 kanten komen he..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mja, het zal je verbazen hoe raar de verkrijgbaarheid van sommige drugs in elkaar steken hoor, het is maar net wie je kent/met wat voor mensen je omgaat. Ik kon bijvoorbeeld heel lang niet eens aan pillen of pep komen, maar had ik met een klein telefoontje wel ergens DMT op kunnen halen. :wink:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha ja true. Het zijn waarschijnlijk ook wel andere kringen. Ik vind het alleen een sterk verhaal dat die ene keer dat ik daar wat koop, het goed is, en al die tijd dat zij zoekt niks goeds vindt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Susanne zei:
Lotske, ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ik heb niet heel lang geleden nog prima speed gekocht en gebruikt in antwerpen en vrienden klagen ook niet. Ik denk dat je teveel tolerantie heb opgebouwd en je hersenen kapot heb gemaakt.
Klik om te vergroten...

Dat zou ik nu ook weer niet durven zeggen, als belg zijnde weet ik dat er heel veel troep over onze straten gaat, dealers kopen (vluchtig getal) 100 gram pep in die wrs al versneden is tot 50/40% en versnijden het dan zelf nog es met bagger tot ze het dubbele of 1/3 meer winst hebben.

Onlangs nog 50% caffeine meegekregen met 3 a 4 % 4MA en maar 20% amfetamine, veel bagger weinig goeds.

Als je je geen goeie contacten hebt in belgie mag je het vergeten...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...

Heb je de post van tommie_K wel gelezen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."