#1
Ow was die vraag letterlijk voor mij?
Nou, ik neem het zelf vrijwel nooit..haha
Ik neem liever wat dex
Nou, ik neem het zelf vrijwel nooit..haha
Ik neem liever wat dex
Hoezo, wou je daten Lotske? :Plotske1984- zei:@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen..![]()
Fresh zei:Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik
ooscaar zei:En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
SmartieAndMe zei:Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen
lotske1984- zei:...goeie speed is..
leipebaviaan zei:Ben ik de enige die het idee heeft dat lotske goede dope wil scoren in nederland?![]()
lotske1984- zei:@smartie Haha gewoon is afspreken he..![]()
Susanne zei:Lotske, ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ik heb niet heel lang geleden nog prima speed gekocht en gebruikt in antwerpen en vrienden klagen ook niet. Ik denk dat je teveel tolerantie heb opgebouwd en je hersenen kapot heb gemaakt.
lotske1984- zei:Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..Fool zei:Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."