#1
Je mist volkomen het punt dat hij maakt. Als iemand die nog nooit/nauwelijks XTC heeft gebruikt het vervolgens gaat nemen, dan is die ervaring beter dan die van iemand die het al 8 jaar lang 4x per jaar gebruikt. Zoals zoveel mensen op dit forum zeggen, de eerste keer XTC is de beste keer. Het systeem dat je dat geweldige gevoel geeft, verslijt gewoon. Als je het nog nooit/nauwelijks hebt gebruikt, werkt dat systeem nog perfect. Als je het al jaren doet, dan is dat systeem gewoon ruk geworden.lotske1984- zei:Natuurlijk vinde die van 16 jaar deze xtc pille goed omdat ze de oude niet kenne..en wij wel..en das bij speed juist vant zelfde..
MDMA is MDMA, de werking van MDMA verandert niet.
Van hetzelfde bij speed.
