Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
117 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
zondag opgestaan om 12 uur, en woensdag rond 2 uur 's nachts gaan slapen.
dat is ongeveer 48 uur, min 2 uur halfslaap dinsdagochtend. eerste keer dat ik langer dan 30 uur wakker was en ik ben voor het eerst nokkie gegaan, wat heel erg mijn eigen schuld was aangezien ik het goede plan had om uit mn dak in een warm bad te gaan.
I
IW.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
eeeeh 5 dagen ofzo.
nooit weer. :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
iets van 84 uur nu?
Niet echt mijn ding, dus ik kruip zo maar onder de wol voordat de schadwmensjes het te gezellig gaan vinden.
Wat een weekend :openmouth:
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#4
pfffft' meer dan 24u wakker zijn... waar hou je je dan mee bezig?
zou me beginnen vervelen
deed het vroeger wel eens met vrienden
maar zou het niet meer willen nu
en daarbij na 24u werkte de pep niet meer :grin:
mocht snuiven wat ik wou ik viel gewoon in slaap
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had afgelopen 2 dagen doorgehaald, van vrijdagochtend 8u tot zondag 15u.
Tot vrijdagavond geen pep, dat niet.

En ik heb best wat gegeten in die 2 dagen, bijna net zo veel als normaal. Dat resulteerde goed in mijn brakheid! :grin:
Ik was niet echt noemenswaardig brak.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
Ik had afgelopen 2 dagen doorgehaald, van vrijdagochtend 8u tot zondag 15u.
Tot vrijdagavond geen pep, dat niet.

En ik heb best wat gegeten in die 2 dagen, bijna net zo veel als normaal. Dat resulteerde goed in mijn brakheid! :grin:
Ik was niet echt noemenswaardig brak.
Klik om te vergroten...

Dit merk ik ook, veel eten, goed drinken en lekker veel vitamientjes :). Dit scheelt echt een hoop! En maakt 't ook gemakkelijker om die ene lijn te laten liggen de volgende dag.

Gelukkig kan mijn maag dan ook gewoon eten aan als ik aan de pep zit. Al eet ik wel vrij langzaam en niet veel in 1 keer.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
J0S zei:
Dit scheelt echt een hoop! En maakt 't ook gemakkelijker om die ene lijn te laten liggen de volgende dag.
Klik om te vergroten...
Ik peins er niet eens over om een lijn te nemen de volgende dag.
Ik wist van begin af aan al, dat het slecht is om je kater weg te snuiven/drinken etc.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat was ergens in 2007, dat ik 6gr speed had gekocht, en daarmee 6 dagen wakker heb gebleven

Als je over de helft zit heb je de gebruikelijke hallucinaties, schaduwen, lichte para.. maar elke dag meer, is gewoon meer hallucineren, in je ooghoeken enzo. Denken dat er iets staat... Wazig beeld, dieptezicht..., na 3,4 dagen is je korte termijn geheugen gewoon eraan. Dag later voelde ik me redelijk ongemakkelijk in me vel.. ook zweten... krampen in je kieten of in je borst, en meestal begint je hart veel te snel te kloppen, en bij mij zag ik echt mijn volledige borstkast heen en weer gaan.. heeft toch wel een paar weken geduurd, tegen dat die hartkloppingen volledig over gingen.. thad z'n op & downs...

In die tijd heb ik ook amper iets gegeten, gewoon genoeg fruitsap, met vitamines enzo. Met als gevolg dat ik zeker +-7kg fzo ben afgevallen

Herinner me nog dat ik op de laatste dag ergens tussen weides stond, en echt een hele namiddag heb staan staren naar koeien en de bomen (die blaadjes draaien in patronen)

Die 6 dagen heb ik gestart vanaf de maandag, maar ik moest ook gewoon tijdens de week werken, enja de eerste 2 dagen gaat dat nog cva (in een computerwinkel), maar op den duur denk je niet meer logisch, je vergeet veel dingen, en ik begon soms ook eens te stotteren. En natuurlijk ziet je kop er niet uit.

Was de enigste keer dat ik 6 dagen wakker zat, nooit meer!
Langste dat ik ondertussen al heb gedaan was 4 dagen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Taat zei:
Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet :openmouth:
Gaat nog redelijk genoeg om niet te kunnen slapen, maar de radio's die er niet zijn spelen al en overal loopt er nog wat/iemand de hoek om :grin:
Vermaak me nog maar vanavond en dan van het weekend toch maar weer eens lekker gaan slapen

Mijn langste periode is trouwens vd zomer van zaterdagmiddag naar de week erop zondagavond gegaan..
Maar toen zat er meer dan alleen speed in het spel....nooit meer! (op die manier dan :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

You're crazy, waarom zo land niet slapen? En je zelf zo erg naar de klote helpen? Wat kan er in vredes naam leuk zijn aan zo lang wakker zijn?

Mijn max. is echt 1 nacht hoor, langer hoeft voor mij niet meer. :)
Klik om te vergroten...
Dit is voor mij ook echt een uitzondering hoor:wink:
1/2 nachten is voor mij meestal ook de max en dan lekker slapen..
Vorige week was ff 'de oude tijd' op pep herleven..
Met vrienden en vriendin, allemaal nog een week vakantie en geen verplichtingen..
De pep was goed en we hebben weet ik veel wat allemaal voor vette dingen gedaan.. :rock:

Heb natuurlijk niet 5 dagen retestrak gestaan, want er waren genoeg momenten dat ik in slaap zou zijn gevallen als ik alleen was..Dus heb ook genoeg rustig aan gedaan en gewoon veel gegeten/gedronken..
Afgelopen zondagmorgen, precies een week na lijn nummero 1, van 11 tot 4 uur 's middags geslapen..Zondagnacht van 12 tot 10 's morgens..
Op maandag eigenlijk niet zo'n gek last gehad van de enorme kater die ik verwachtte, gewoon alsof ik een avondje flink had gezopen..
Nu dinsdag avond zit ik lekker voetbal te kijken en ontsnapt er af een 'gaap' maar nog steeds niet meer dan dat..Morgen en overmorgen waarschijnlijk gewoon 'saai' en 'geen zin' in de meeste dingen, maar dat valt altijd wel mee weet ik uit ervaring..(in tegenstelling tot die 'depressie' na een flink weekend aan de :xtc:

Ondanks de superweek is het nu voorlopig gewoon over met de pep..Begin volgende week weer met werk en van dagelijks gebruik moet ik gelukkig al jaren niets meer hebben :wave:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 dagen is voor mij echt de max, dan kan ik pep naar binnen werken als ik wil maar val ik gewoon in slaap
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb nooit begrepen waarom mensen zo lang wakker willen blijven. in al die tijd dat ik pep gebruik, is mijn maximum 1 nacht overslaan (en dit omdatk niet kan slapen niet omdat ik het wil ) omdat ik gewoon weet dat het echt roofbouw op je lichaam is
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben ook nooit langer dan 1 nacht doorgegaan.. de nacht daarop af en toe bier drinken op een feestje tot een uurtje of 5 maar dan wil ik toch echt gaan slapen :P
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maximale dat ik heb gedaan op speed was 48 uur, maarja dat haal ik ook makkelijk zonder pep.

Langer dan dat wil ik het niet gaan proberen :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu ik de magie van benzo's ken, is Amfetamine en stuk interessanter geworden.. :rolleyes: :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Telpeva zei:
Per ongeluk 3 nachtjes overgeslagen... De laatste nacht expres in de hoop dat ik in zo'n tourbus fatsoenlijk zou kunnen slapen... Leuk geprobeerd, maar werkte natuurlijk niet, echt maar 2 uurtjes slaap erbij gekregen toen ofzo :angry:
Klik om te vergroten...

Goede actie!! :grin:

Ach joh ik heb de wondere wereld van benzo's ontdekt. Dan maak ik me nergens meer druk om..

:wink:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik snap niet dat sommige langer dan 2 dagen wakker willen blijven.. Vooral omdat je van te voren weet dat je dan kan gaan hallicuneren op een niet zo leuke manier. Wat is daar leuk aan?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#17
werkt goed met de mooie 72%
Klik om te vergroten...

Wow!! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heroesss zei:
Ik snap niet dat sommige langer dan 2 dagen wakker willen blijven.. Vooral omdat je van te voren weet dat je dan kan gaan hallicuneren op een niet zo leuke manier. Wat is daar leuk aan?
Klik om te vergroten...
Ach je bent wild en je jongt wat....
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is toch leuk en spannend om drugs flink te ge/misbruiken? Dan ben je 5 dagen wakker en beleef je zoveel rare shit waar je later over kan praten.
Je hebt zeeën van tijd als je zoveel dagen doorhaalt en dan zie je echt de cyclus van de dag en komt alles weer opnieuw voorbij. Vrienden komen langs, je luistert muziek en drinkt wat bier, wandeling naar de supermarkt en daar sta je een beetje wazig naar de koffiemachine te staren omdat er een beest achter zit verscholen. De nuchtere vrienden gaan slapen en jij en je pep vrienden gaan de stad in. Je ziet de barren en cafés sluiten en de zwervers ronddwalen en je komt nog wat Polen aan de speed tegen. Vervolgens crash je bij iemand thuis en daar drink je bier en kijk je wat tv oid tot het weer licht wordt en de dag begint opnieuw :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
clockcable zei:
Het is toch leuk en spannend om drugs flink te ge/misbruiken? Dan ben je 5 dagen wakker en beleef je zoveel rare shit waar je later over kan praten.
Je hebt zeeën van tijd als je zoveel dagen doorhaalt en dan zie je echt de cyclus van de dag en komt alles weer opnieuw voorbij. Vrienden komen langs, je luistert muziek en drinkt wat bier, wandeling naar de supermarkt en daar sta je een beetje wazig naar de koffiemachine te staren omdat er een beest achter zit verscholen. De nuchtere vrienden gaan slapen en jij en je pep vrienden gaan de stad in. Je ziet de barren en cafés sluiten en de zwervers ronddwalen en je komt nog wat Polen aan de speed tegen. Vervolgens crash je bij iemand thuis en daar drink je bier en kijk je wat tv oid tot het weer licht wordt en de dag begint opnieuw :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk, ware het niet dat ik - als ik aan mijn tweede nacht doorhalen begin - ondraaglijke last van mijn ogen heb, zo misselijk ben dat mijn maag voortdurend in een knoop zit (terwijl ik altijd goed eet), en ik daarna een week moet bijkomen. Ik wou dat ik dat niet had, dan had alles me zeker leuk geleken. :P Je omschrijft de charmes van het doorhalen wel erg treffend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."