Fishhead0707 zei:
Taat zei:
Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet
Gaat nog redelijk genoeg om niet te kunnen slapen, maar de radio's die er niet zijn spelen al en overal loopt er nog wat/iemand de hoek om
Vermaak me nog maar vanavond en dan van het weekend toch maar weer eens lekker gaan slapen
Mijn langste periode is trouwens vd zomer van zaterdagmiddag naar de week erop zondagavond gegaan..
Maar toen zat er meer dan alleen speed in het spel....nooit meer! (op die manier dan

)
You're crazy, waarom zo land niet slapen? En je zelf zo erg naar de klote helpen? Wat kan er in vredes naam leuk zijn aan zo lang wakker zijn?
Mijn max. is echt 1 nacht hoor, langer hoeft voor mij niet meer.
Dit is voor mij ook echt een uitzondering hoor
![:wink:]()
1/2 nachten is voor mij meestal ook de max en dan lekker slapen..
Vorige week was ff 'de oude tijd' op pep herleven..
Met vrienden en vriendin, allemaal nog een week vakantie en geen verplichtingen..
De pep was goed en we hebben weet ik veel wat allemaal voor vette dingen gedaan..
Heb natuurlijk niet 5 dagen retestrak gestaan, want er waren genoeg momenten dat ik in slaap zou zijn gevallen als ik alleen was..Dus heb ook genoeg rustig aan gedaan en gewoon veel gegeten/gedronken..
Afgelopen zondagmorgen, precies een week na lijn nummero 1, van 11 tot 4 uur 's middags geslapen..Zondagnacht van 12 tot 10 's morgens..
Op maandag eigenlijk niet zo'n gek last gehad van de enorme kater die ik verwachtte, gewoon alsof ik een avondje flink had gezopen..
Nu dinsdag avond zit ik lekker voetbal te kijken en ontsnapt er af een 'gaap' maar nog steeds niet meer dan dat..Morgen en overmorgen waarschijnlijk gewoon 'saai' en 'geen zin' in de meeste dingen, maar dat valt altijd wel mee weet ik uit ervaring..(in tegenstelling tot die 'depressie' na een flink weekend aan de
Ondanks de superweek is het nu voorlopig gewoon over met de pep..Begin volgende week weer met werk en van dagelijks gebruik moet ik gelukkig al jaren niets meer hebben
