Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed spuiten

speed spuiten

157 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
gas spuiten :tearsofjoy:
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#2
achhhjawollhetuwhbgfnvgrowikiesjhrpatreskieblote kontuhlakamenjaro
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
_Kat_ zei:
gamezz zei:
boeka zei:
Vanwaar zijt ge mss?

Ja das zeker beste da het in het begin nog nie zelf kunt, had ik ook maar als ge da paar keer door iemand anders laat doen(en kijkt goe mee), probeert ge na nen tijd sowiezo en alst lukt, zijt ge vertrokken :grin:
Klik om te vergroten...
erges in oost vlaandre :tongueout:
Klik om te vergroten...

LOOOOOOOOOL!!! :tearsofjoy: Ik zie het al helemaal voor me.
Klik om te vergroten...
wa zietge al voor u?
T
TheLeopardBitesLid
01-01-2024, 00:00
#4
We zijn nu spuiten kunnen gaan halen id apotheker, we hebben geprobeerd hoe we het zonder luchtbelletjes moeten krijgen en hebben nog niet gespoten. Hoe weet je zeker dat al de luchtbelletjes weg zijn?
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tikken op de spuit en een beetje duwen dat er een beetje uit de spuit komt.
Dan zijn alle luchtbellen weg.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad tikken op de spuit tot de grootste bellen zijn verdwenen, vervolgens de naald vullen met de vloeistof en dan zie je als het goed is geen bubbels meer in de spuit.
De spuit is klaar voor injectie!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit topic is bijna een volledige handleiding hoe je speed moet spuiten.
Kinda scary...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Dit topic is bijna een volledige handleiding hoe je speed moet spuiten.
Kinda scary...
Klik om te vergroten...
Scary?.. You wanna know what's scary? Mensen die speed injecteren without any info at all.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Debris zei:
Dit topic is bijna een volledige handleiding hoe je speed moet spuiten.
Kinda scary...
Klik om te vergroten...
Scary?.. You wanna know what's scary? Mensen die speed injecteren without any info at all.
Klik om te vergroten...

dat is al helemaal geflipt natuurlijk!!
maar ook al ben je ervaren, spuiten is gewoon doeloos met pep.. werk mischien langer en beter,.. maar methamfetamine doen we ook nie omdie reden, omdat het simpelweg te gevaarlijk is!!

laat je door een ervaren spuiter inspuiten, als je die niet kent ofzo, laat dan geen vreemde mensen jou injecteren!!, vertrouwen is belangrijk!! en laat je speed testen.. als het geen 78 % amfetamine(puurst in poeder vorm..dus amfetaminesulfaat) is dan zou ik het zoizo niet inspuiten!! het liefst nog 100%puur(is vloeibaar/olieachtige substantie)
klein doseren!! veel minder dan wat er op een avondje je neus in kan gaan!!

(ikzelf ben onervaren op dit gebied, maar deze tips kunnen van toepassing zijn)

gebruik verstandig!!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
nooit meer!!!de naald erin....hevige rush...braken...in de kliniek beland...zweten en koud krijgen...bijna hartstilstand :angry:

The Needle And The Damage Done(neil young)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
vandaar al die negatieve reacties :openmouth: gaat nu wel weer beter?? :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
vandaar al die negatieve reacties :openmouth: gaat nu wel weer beter?? :wave:
Klik om te vergroten...

ja hoor met mij gaat het nu veel beter :wink: ,deze feiten dateren van zo'n 8 jaren geleden...diegene die mij de schot gaf,zei dat het normaal is voor de eerste keer het braken...maar nooit meer hoor!!!(hij wist niet dat ik daarna naar de kliniek geweest ben,en dat ik bijna een hartstilstand gekregen heb).intussen is ie ook al dood,net als velen die aan de spuit waren,tja het is in feite je eigen leven uitdagen hé...het is wat raar om te zeggen,het is best dat ik de eerste keer slecht gekomen ben,anders was ik misschien verslaafd...niks tegen drugs,maar gebruik met mate :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
cronos zei:
psychopsychedelic zei:
vandaar al die negatieve reacties :openmouth: gaat nu wel weer beter?? :wave:
Klik om te vergroten...

ja hoor met mij gaat het nu veel beter :wink: ,deze feiten dateren van zo'n 8 jaren geleden...diegene die mij de schot gaf,zei dat het normaal is voor de eerste keer het braken...maar nooit meer hoor!!!(hij wist niet dat ik daarna naar de kliniek geweest ben,en dat ik bijna een hartstilstand gekregen heb).intussen is ie ook al dood,net als velen die aan de spuit waren,tja het is in feite je eigen leven uitdagen hé...het is wat raar om te zeggen,het is best dat ik de eerste keer slecht gekomen ben,anders was ik misschien verslaafd...niks tegen drugs,maar gebruik met mate :wave:
Klik om te vergroten...

haha oke :tearsofjoy: wist niet dat het al zo lang achter de rug was.. maar kwam die hartstilstand door t spuiten, of door de hoeveelheid, of door versneiding, ??
je eigen leven uitdagen doe je infeiten zoizo elke dag,, elke dag kan je laatste zijn, feesje every day :rock: haha maar je hebt zeker gelijk hoor dat je t met maten moet gebruiken.. maar als een bepaalde dosis amfetamine elke dag jou helpt met concentratie, adhd, socialisatie, contacten leggen(jaja eigenlijk t zelfde), dan is hetnatuurlijk ander verhaal, en weet ook dat het erg moeilijk is na 1 lijn te zeggen dit was mn laatste,, maar als je zoiets zou kunne volhouden, ik gebruik het zeker met de voordelen id eik eruit haal, ik heb adhd en het geeft mij egt een gevoel van zelfvertrouwen wat ik altijd al heb gemist, en een rust in mn kop die ik ook altijd al mis, ook zijn de trekjes zoals met je been tikken (knie op en neer in sneltempo) en altijd iets moete vasthebben in mn hand verdwenen,, wel merk ik gelukkig ook de negatieve dingen dus weer waneer ik te ver ga, jammer dat speed je normen en waarden zo veranderd, en dat het je zo kapot maakt, je lichaam vooral.

maar ik ben weer veelste lang aan het lullen :tearsofjoy: :rock:
dus ga er een eind aan breien :rock:
:wave: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha oke :tearsofjoy: wist niet dat het al zo lang achter de rug was.. maar kwam die hartstilstand door t spuiten, of door de hoeveelheid, of door versneiding, ??
je eigen leven uitdagen doe je infeiten zoizo elke dag,, elke dag kan je laatste zijn, feesje every day :rock: haha maar je hebt zeker gelijk hoor dat je t met maten moet gebruiken.. maar als een bepaalde dosis amfetamine elke dag jou helpt met concentratie, adhd, socialisatie, contacten leggen(jaja eigenlijk t zelfde), dan is hetnatuurlijk ander verhaal, en weet ook dat het erg moeilijk is na 1 lijn te zeggen dit was mn laatste,, maar als je zoiets zou kunne volhouden, ik gebruik het zeker met de voordelen id eik eruit haal, ik heb adhd en het geeft mij egt een gevoel van zelfvertrouwen wat ik altijd al heb gemist, en een rust in mn kop die ik ook altijd al mis, ook zijn de trekjes zoals met je been tikken (knie op en neer in sneltempo) en altijd iets moete vasthebben in mn hand verdwenen,, wel merk ik gelukkig ook de negatieve dingen dus weer waneer ik te ver ga, jammer dat speed je normen en waarden zo veranderd, en dat het je zo kapot maakt, je lichaam vooral.

maar ik ben weer veelste lang aan het lullen :tearsofjoy: :rock:
dus ga er een eind aan breien :rock:
:wave: :tearsofjoy:[/quote]

denk dat het eerder aan de hoeveelheid lag...het ging zo,ik was in een kroeg en de persoon in kwestie kwam alsook in dezelfde kroeg,ik wist dat hij speed gebruikte(wel dat hij snuifde,maar niet dat hij spoot),ik vroeg of hij geen had,ja zei hij...enfin wij naar zijn woning,hij nam de speed en spuitte die in...ik dacht bij mijzelf,ik ga da ook eens proberen...want die kerel deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was :openmouth: ,tja de gevolgen ken je dus...misschien kan ik er niet tegen(alhoewel snuiven geen probleem vormt voor mij)...ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)...hoe het kwam dat ik bijna een hartstilstand kreeg,zal ik nooit weten...maar wat ik wel weet...nooit meer!!!tjeins jij hebt adhd en jij neemt speed(snuivend?)???
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha oke,, lijkt mij ook niks nee,, ja ik snuif of slik het, liever de neus in :stoned: maar tegen die adhd is het alleen chill dat ik wat concentratie meer heb, en de dingen die ik al vermeld heb, maar als je helemaal kapot bent maakt dat allemaal ook niks meer uit:P
:rock:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
Klik om te vergroten...

En dan vind je t raar dat je een hartstilstand krijgt als je een upper gaat spuiten terwijl je al downers (alcohol & benzo's) in je lichaam hebt? Je hart weet dan ook niet meer wat ie moet.. De ene stof laat t sneller gaan en de andere stof maakt t langzamer. Ja heel raar dat je hart er dan mee stopt..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
DOE HET NIET!

zelf wel een paar keer gedaan, ik vind niet dat het heel veel toevoegd aan de werking.
ik ben er ook een paar vrienden indirect aan kwijtgeraakt
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
[SF] Safiertje zei:
ik was dronken en neem tevens medicatie(xanax en fluvoxamine)..
Klik om te vergroten...

En dan vind je t raar dat je een hartstilstand krijgt als je een upper gaat spuiten terwijl je al downers (alcohol & benzo's) in je lichaam hebt? Je hart weet dan ook niet meer wat ie moet.. De ene stof laat t sneller gaan en de andere stof maakt t langzamer. Ja heel raar dat je hart er dan mee stopt..
Klik om te vergroten...

anyway...het is en blijft rotzooi(speed spuiten) :wave:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
speed is gewoon troep en hard zelfs
maar ooh zo leuk en lekker :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 goeie raad -> Speed in je lepel mag je niet verhitten zoals met andere dope. Het moet vanzelf oplossen in water. Doet dat het niet dan zit het vol rommel. Als je het verhit om op te lossen, dan zal het even later gaan stollen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."