Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

Bommetje of een lijn? Wat vind jij het heftigst?

120 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
hé, lol, ik krijg al een rush van het sluipen naar een toilet, die deur zo rap mogelijk dicht gooien, die wc bril naar beneden dat sailtje opengooien, een smak shit op dat deksel lekker graaien en lijn leggen en dan hmmmm HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

veel beter als gwn hups binnengooien en w8n...
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf altijd gesnoven, nooit een bommetje gedaan. Mijn vraag is: Hoeveel stop je in een bommetje, net zo veel als dat je snuift?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, lijkt me logisch ?
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...

Zo logisch is dat niet. Heb je wel eens geprobeerd dezelfde hoeveelheid coke te slikken als dat je snuift? Heeft namelijk GEEN effect.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#5
zaagmans zei:
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...

Zo logisch is dat niet. Heb je wel eens geprobeerd dezelfde hoeveelheid coke te slikken als dat je snuift? Heeft namelijk GEEN effect.
Klik om te vergroten...

volgens mij hadden we het over speed ?
en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn

antwoord speedlijn = werkt vlugger, komt harder aan, is rapper voorbij
PUNT
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
speedkills zei:
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
Klik om te vergroten...

daar prikken mensen zo doorheen ???
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
speedkills zei:
bommen!

beter, langer, heftiger, intenser.
Klik om te vergroten...

amen
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjTrips zei:
speedkills zei:
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
Klik om te vergroten...

daar prikken mensen zo doorheen ???
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Als je cocaine slikt metaboliseert je lichaam de coke in diverse andere chemicalien. Heeft dus geen zin. Je zou er bovendien erg van moeten kotsen en aan de diaree raken.

Echt lachen je uitleg en je weet inderdaad echt niet waar je het over hebt. Of laat me even je bron zien?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
zaagmans zei:
DjTrips zei:
speedkills zei:
DjTrips zei:
["]
DjTrips zei:
ja, lijkt me logisch ?
Klik om te vergroten...


en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten...

tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn
Klik om te vergroten...

wat een onzin
tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt,
maar doe ff niet zo tof joh,
daar prikken mensen zo doorheen
Klik om te vergroten...

daar prikken mensen zo doorheen ???
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Als je cocaine slikt metaboliseert je lichaam de coke in diverse andere chemicalien. Heeft dus geen zin. Je zou er bovendien erg van moeten kotsen en aan de diaree raken.

Echt lachen je uitleg en je weet inderdaad echt niet waar je het over hebt. Of laat me even je bron zien?
Klik om te vergroten...

met de lijn, coke nemen via bommetje heeft geen effect had ik het op het feit dat je niet het verlangde effect heb...
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#11
@topic

T’is waarschijnlijk geen zicht, maar wel beter voor je maag en tanden.
Ik kieper ongeveer een ¾ gram in een busje Fristi of drinkyoghurt, even de magnetron in tot kookpunt laten komen, schudden en voila.(mijn ervaring is dat als je het niet kookt het zich moeilijk laat mengen en je brokjes op de bodem krijgt)
De hoeveelheid hangt van je tolerantie af natuurlijk, en het is perfect doseerbaar. Gewoon drinken met kleine slokjes. Ook handig bij een politiecontrole, er heeft nog nooit een agent mijn Fristi naar het labo gestuurd, er zitten zoveel smaakstoffen in dat spul dat je nauwelijks iets proeft.
Wel altijd onthouden dat het superFristi is en niet als je dorst hebt alles in één keer binnenkappen. Denk ook wel dat het niet voor iedereen is weggelegd om er bier op te zuipen maar persoonlijk heb ik altijd melk en bier door mekaar verdragen.
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn ervaring, en wees maar zeker, dat is gedegen ervaring, is dat bommetjes directer werken, neem dezelfde hoeveelheid als een lijn, en je gaat langer strakker staan, lijnen werken sluipender, je kan lijnen zitten leggen, en de indruk hebben dat je niet zo strak staat, maar ho maar, strak sta je, alleen heb je het niet door, pak dezelfde hoeveelheden in een bommetje, en na een half uur, paf, strak sta je, constant, pas op met lijnen, voor je het weet ben je drie dagen wakker, pff, met bommen soms ook, maar als je gecontroleerd wil gebruiken, bommen, lijnen zijn bedrieglijk van gevoel, voor je het weet heb je een 3-dagen portie binnen
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind bommetje..veel intenser en je kan er langer van genieten
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#14
sannetjuh zei:
ik vind bommetje..veel intenser en je kan er langer van genieten
Klik om te vergroten...

that's my girl!!! jij hebt de kunst begrepen :wink:
F
Frances.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Alleen nog maar lijntjes gehad, dus geen idee.
Misschien toch maar bommetjes proberen dan, te lezen aan de reacties hier.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijnen zijn lekkerrr :hearteyes: Maar ik word er altijd een beetje loom van. Ook neem ik sneller meer bij, omdat het snuiven een leuke bezigheid is.

Ik heb één keer een bommetje gegooid op een feestje en dat was wel intens! Voel me erg actief en zelfs een beetje liefdevol. De crash van het bommetje was wel erger trouwens, en ik kom absoluut niet slapen :rolleyes:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijnen brrrrrr zo ranzig
alleen het effect van snel is leuk.. het is vies je bent er slecht van maar het effect is leuk :grin:

Doe mij maar een bommetje :beer:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bommetje werkt sneller... oftewel die slaat in als een bom. :grin:
Maar een lijn gaat er bij mij ook wel in.

Bommetje vind ik wel fijn als je nog moet werken. Die kieper je ineens achter in je smoel en hoppa... weg is die.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog nooit bommetjes geprobeerd, heb altijd gesnoven. Maar nu ik dit topic lees ga ik dit weekend toch is voor bommetjes gaan (eventueel gemengd met snuiven) :) .
l
lijpveterLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik word van bommetjes altijd eerst een paar uurtjes slaaperig en misselijk maar met een paar lijntjes begin ik me na een kwatiertje al helemaal fit te voelen. Maar is wel smerig ja gewoon van te voren een paar potten bier drinken dan proef je de smaak ook haast niet meer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."