Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in de vriezer licht te wachten op het weekend want dan gaan we weer feesten!!!"
"Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.. Het lijkt me leuk om een keer salvia te proberen(jje raad het al er komt een maar) Maar ik heb al 2x een klaplong gehad en ben nu al zon 2/3 jaar gestopt met blowen maar rook nog wel, heb tegenwoordig geen last meer van mn longen. is het dan verstandig om Salvia te proberen want ik weet niet of het erg schadelijk is voor mn zielige longetjes. En wou 5x proberen mischien is het niks maar ik denk ook een beetje aan mn gezondheid want hoef niet nog een keer een klaplong. heb wel gelezen dat ik het beter door een waterpijp kan doen omdat de lucht dan minder heet is dan een pure pijp."
"nee dat nooit dus ik verwacht dat ze wel redelijk goed zijn hersteldmag ook wel na 2/3 jaar maar ben overdags altijd buiten in de frisse lucht en s'avonds altijd wel bij mensen thuis waar veel gerookt en geblowd word, en in de weekenden regelmatig op illegale tekno feestjes te vinden in stoffigge ouwe fabriekshallen waar ook veel rook hangt dus ben wel wat gewend"
"ik wist niet dat je het ook oraal kan gebruiken.. kun je me hier wat meer over vertellen?"
"heel goed gelezen pikachu! het lijkt me ook beter voor mn gezondheid dus knallen van het weekend"
"ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen. heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden"
"Heeft iemand dit weleens gehad? http://www.azarius.nl/smartshop/psychedelics/ayahuasca/anadenanthera_colubrina/ het zwart-wit beeld lijkt mij helemaal super en ik denk er dan ook aan om het te proberen."
"bijna vrijdag en dan mag ik eraan hehe"
"Nou ik heb het gewoon gerookt lukte best werd er wel beetje vaag van maar niet xtreem hallucunerennd alles bewoog ff van links naar rechts maar wel grappig om geprobeerd te hebben volgende keer maar pruimen en kijken wat dat doet"
"Paddoboy zei: ok dan zal ik maar ook beginnen hopen DOOD aan de kerel die het verbod heeft geplaatst !! Klik om te vergroten... dood aan de toeristen die het verpesten...onee dat zijn ze al"