Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
156 weergaven
18-5-2026
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ojee Ik wist niet dat er zoveel troep in kon zitten dat de aceton vrijwel geel wordt. Gelukkig dat je het zelf nog wat kan oppeppen anders was je er maar mooi klaar mee.

Ben benieuwd naar je uitslagen.:wave:
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...22
StimsalaBanne
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nadat de aceton bijna compleet verdampt was ziet het er zo uit:
ranzz.jpg

Brrrrr!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
iee.jpg

Bijna een gram aan rommel.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...
Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bagger!!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas zei:
Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?
Klik om te vergroten...

Ik ga een sample van de nog vuile speed laten testen ook, maar denk niet dat het "gezien/gemeten" word wat het is. Ik denk zelf dat het een soort olie/vet is dat ze niet goed eruit gehaald hebben of zo. Het was bij de vorige batch namelijk ook, maar veel minder als deze keer. Het stinkt enorm.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Ik ga een sample van de nog vuile speed laten testen ook, maar denk niet dat het "gezien/gemeten" word wat het is. Ik denk zelf dat het een soort olie/vet is dat ze niet goed eruit gehaald hebben of zo. Het was bij de vorige batch namelijk ook, maar veel minder als deze keer. Het stinkt enorm.
Klik om te vergroten...

@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zonde hoor ! Vind je het gek dat ze veels te veel van die troep nemen!
De gemiddelde speed gebruiker weet niet beter!
Terwijl pure speed ( 73%) bij heeele kleine hoeveelheden al een heel andere drugsbeleving is dan al dat gif!!
Echt zonde dat iedereen er genoegen mee neemt!
Ik gun iedereen pure eerlijke spullen zodat je weet hoe het zou moeten wezen!!

Grt Peptalking
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepperoni zei:
@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
Klik om te vergroten...
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#10
Peptalking zei:
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?
Klik om te vergroten...

:cheerpompom:
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het wordt alleen als giftige stoffen bestempeld als het stoffen zijn die er niet thuis horen!! Dit is wel schrikken @SanneBanne !!
Walgelijk!!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lysergine zei:
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wassen is dan nog een optie om hem op te krikken!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...

Gatverdamme wat smerig. Krijg oprecht de neiging om te nekken als ik die afbeeldingen zie. Nu begrijp ik dat veel mensen het troep, rommel of bende noemen. Dat zit er soms dus ook letterlijk doorheen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
DeProfeet zei:
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Een ander versnijdingsmiddel dan cafeïne komt volgens mij bij speed maar zelden voor. Door te laten testen weet je het inderdaad pas zeker, maar ik zou zeker een goede kwaliteit verwachten dan ja.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
Mijn aanname is dat de aceton de amfetamine wel absorbeert en de cafeïne niet vanwege de meer lipide gelijkende eigenschappen van amfetamine.
Klik om te vergroten...

Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0. Ik heb alleen m'n ervaringen om op terug te vallen. Ik weet dat je altijd ook wat amfetamine kan verliezen tijdens het proces, van horen zeggen. Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.

Ik ben wel benieuwd of anderen dit weten, dus lees even mee. :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0.
Klik om te vergroten...
Ogja tuurlijk, omdat ik het nog wel eens in water oplos ging ik automatische piloot er vanuit dat het ook in aceton oplost. Maar nog steeds geïnteresseerd in de achterliggende principes dus.

SanneBanne zei:
Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.
Klik om te vergroten...
Hehe, dat verklaard voor mij dan al een hoop waarschijnlijk, ben nogal lomp met 'semi potente' stoffen' en ik gebruikte maar meestal maar iets van 500mg voor filtratie.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
8 gram natte pep besteld vandaag, ontvangen en gedroogd en dit heb ik overgehouden.

Een beetje teleurstellend eigenlijk. De structuur is wel zeer goed, een heeel klein beetje klonterig zoals te zien is bij de randjes. Maar ik denk dat als ik daar een pasje doorheen haalt het hetzelfde wordt als erboven op. Mij is verzekerd dat dit goede pep is, beter dan de vorige keer toen ik haalde.

De bedoeling was dit nog te gaan wassen. Zou ik dit nog gaan doen? De geur is overigens niet heel sterk, wel typisch net als de smaak, maar niet zo sterk zoals ik gewend ben eigenlijk.

Ow en als ik ga kijken naar wat de kosten zijn van de pep; zeer prijzig als ik kijk naar het verlies. Hopelijk is het het waard! Testen bij een testcentrum gaat het net niet worden, ik ga het namelijk 14 September al gebruiken. Ik denk dat ik iets eerder 1 puntje ga testen, haha.

S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Testen blijft het beste (hey dat rijmt) maar harde klontjes, die dus weg zouden kunnen schieten hard, is inderdaad een indicatie van cafeïne in de speed. Vaak als je die klontjes fijnhakt, worden dat later in het zakje alsnog weer harde klontjes.

Zuivere, verse amfetamine is vlokkerig en zacht van structuur.

Vind het gewichtsverlies na drogen wel meevallen. Heb wel eens (73% zuivere) speed gehad, dat bijna 80% gewicht verloor bij het drogen. Ik zou het zeker wassen, en dan de gebruikte aceton laten verdampen. Dan heb je een indicatie van de kwaliteit.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn dealer schatte de pep zeer hoog in. Nu net, na 2 kleine lijntjes te hebben genomen van totaal +/- 45 mg, heb ik het idee dat er iets cafeïne in zit. Ik schat het percentage op 55% tot 65%. Want ik voel die 2 puntjes zeer goed (met een lichte loopneus en dikke traanogen vanwege de pauze).
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."