Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
GroteDoppe zei:
Waar heb je die gekocht? Ik zoek ook aceton
Klik om te vergroten...
Dat is overal te krijgen joh, ff googlen en zelfs bij het Kruidvat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...22
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
Dat is overal te krijgen joh, ff googlen en zelfs bij het Kruidvat
Klik om te vergroten...

Klopt, maar bij de praxis en gamma is het aceton maar dan aceton vrij
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
GroteDoppe zei:
Waar heb je die gekocht? Ik zoek ook aceton
Klik om te vergroten...

Geneesmiddel zei:
Dat is overal te krijgen joh, ff googlen en zelfs bij het Kruidvat
Klik om te vergroten...

GroteDoppe zei:
Klopt, maar bij de praxis en gamma is het aceton maar dan aceton vrij
Klik om te vergroten...

www.etos.nl

Etos 100% Aceton 100 ML

Ben je op zoek naar verzorgingsaccessoires van Etos? Alle Etos accessoires koop je gemakkelijk en snel online bij Etos!
www.etos.nl www.etos.nl

Je mag hier alleen maar 2 flesjes per x kopen.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
www.etos.nl

Etos 100% Aceton 100 ML

Ben je op zoek naar verzorgingsaccessoires van Etos? Alle Etos accessoires koop je gemakkelijk en snel online bij Etos!
www.etos.nl www.etos.nl

Je mag hier alleen maar 2 flesjes per x kopen.
Klik om te vergroten...

Heb het nu twee keer besteld op verf. nu bleko
T
TomboLid
01-01-2024, 00:00
#5
GroteDoppe zei:
Waar heb je die gekocht? Ik zoek ook aceton
Klik om te vergroten...
Via bol.com heb ik deze gekocht
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tombo zei:
Via bol.com heb ik deze gekocht
Klik om te vergroten...

Yess kwam hem tegen! Nu net gewassen van 3 gram naar 1,4 gram. Moet zeggen, nog nooit eerder gewassen, eerst rook het enorm sterk naar speed en nu nergens naar, is dat normaal?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
GroteDoppe zei:
Yess kwam hem tegen! Nu net gewassen van 3 gram naar 1,4 gram. Moet zeggen, nog nooit eerder gewassen, eerst rook het enorm sterk naar speed en nu nergens naar, is dat normaal?
Klik om te vergroten...
De aceton heeft de geur overgenomen 🤣. Nee als het ff ligt komt de geur wel weer terug als het goed is
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Das mooi kut van die speed. Ff naar de klantenbalie dan maar, of een brief schrijven. Vind dat terug mag komen, klachtenbrieven. En dan heel formeel "...toen ik 3 december jongstleden mijn amfetamine wilde zuiveren met uw product.... En wat schetst mijn verbazing? .... Terwijl dit nochtans niet duidelijk op het etiket vermeld staat.... In afwachting van uw reactie verblijf ik, hoogachtend,..."

Maar zo zie je maar weer, vertrouw op je neus.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
GroteDoppe zei:
Yess kwam hem tegen! Nu net gewassen van 3 gram naar 1,4 gram. Moet zeggen, nog nooit eerder gewassen, eerst rook het enorm sterk naar speed en nu nergens naar, is dat normaal?
Klik om te vergroten...

Gewassen speed ruikt veel minder sterk dan ongewassen speed. Ook is het vaak heel wit, veel lichter en losser en het brand minder.

De geur kan wel een beetje terugkomen inderdaad. Maar vaak ruikt het niet sterk meer.

Nog een tip voor als je dit wilt snuiven. Druppel ff wat water of neusspray van zoutoplossing in je neus. Vaak is het zo licht en los dat je het eerder inademt dan opsnuift haha
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Gewassen speed ruikt veel minder sterk dan ongewassen speed. Ook is het vaak heel wit, veel lichter en losser en het brand minder.

De geur kan wel een beetje terugkomen inderdaad. Maar vaak ruikt het niet sterk meer.

Nog een tip voor als je dit wilt snuiven. Druppel ff wat water of neusspray van zoutoplossing in je neus. Vaak is het zo licht en los dat je het eerder inademt dan opsnuift haha
Klik om te vergroten...

Yess, het is echt super wit geworden, was eerst beige haha. Het scheelt dat ik eigenlijk altijd bommetjes neem, blijft langer en stabieler. Maar een puntje erbij snuiven is altijd wel chill, kom je er weer wat sneller in.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
3x 1L is teveel dus..shit.

Geachte ....

Conform WPE vragen wij u de bijgevoegde documenten ingevuld terug te sturen naar precursoren@(...).nl Verder hebben wij de volgende documenten nodig:

Kopie identiteitskaart, voor en achterkant
Recent uitreksel KvK
Ingevulde en ondertekende eindgebruikersverklaring
Indien particulier: Gebruiksvergunning ILenT

Voor meer informatie zie:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Juun zei:
3x 1L is teveel dus..shit.
Klik om te vergroten...
Ik weet dat ze o.a. bij de Gamma ook melding moeten maken als een klant grote hoeveelheden aceton koopt. 3L is ook best veel 😅
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Ik weet dat ze o.a. bij de Gamma ook melding moeten maken als een klant grote hoeveelheden aceton koopt. 3L is ook best veel 😅
Klik om te vergroten...
ik maak gewoon heel graag schoon :tonguewink:
ik dacht een goeie voorraad in te slaan, vorig jaar 2L besteld zonder problemen(kzal eens opzoeken wanneer precies) misschien te snel achter elkaar besteld. En hopelijk kan ik nog wel 1L krijgen, maar ik vrees dat ik ik ergens anders moet bestellen :sweatsmile:
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bol.com doet niet zo moeilijk:

Productbeschrijving​

- Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen.​

www.bol.com

Zuivere - Aceton - Propanone - Verf verdunner - Nagellak remover - 1000ml - 1 Liter | bol

Zuivere - Aceton - Propanone - Verf verdunner - Nagellak remover - 1000ml - 1 Liter. - Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen....
www.bol.com www.bol.com


LucidLucy zei:
Nog een tip voor als je dit wilt snuiven. Druppel ff wat water of neusspray van zoutoplossing in je neus. Vaak is het zo licht en los dat je het eerder inademt dan opsnuift haha
Klik om te vergroten...

Learnt that the hard way :nerd:En dan alles weer uitblazen woesh weg. Mede daarom heb ik nu een custom design TM patent pending hygienisch magnetisch afgedekt met opstaande rand en verwijderbare spiegel in gebruik genomen. Accecoires niet inbegrepen. (Doorontwikkeling van mn junkie lifehack en WIP maar vind hem zelf wel geinig dus spam ik hier lekker ook een foto. Spiegel is licht doorlatend, zit led strip achter voor de Holllywood experience.

Maar was echt openbaring voor me dat wassen, heb zo'n hekel aan 1) gejaagd gevoel door caffeine 2) geur van natte speed 3) bijten van zwavelzuur dat nog niet helemaal verdampt is 4) mesjes die roesten door zwavelzuur (kijk hoe schoon deze is, maanden oud inmiddels) en 5) het idee dat er nog onzuiverheden van de productie zijn achter gebleven en dat ik die door middel van nasale applicatie ongevraagd in mijn lichaam moet toelaten.

Eerste keer ging direct perfect: hield een droog, geurloos, fijn wit poeder over met de gewenste werking maar dus wel wat droog ja

20220709_093957.jpg
Mocht je het je afvragen: Fotolijstje, placemat, rietjes, mesje, ledstrip, privacy(spiegel) folie, alles van de Action.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#15
OctoFerrum zei:
Bol.com doet niet zo moeilijk:

Productbeschrijving​

- Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen.​

www.bol.com

Zuivere - Aceton - Propanone - Verf verdunner - Nagellak remover - 1000ml - 1 Liter | bol

Zuivere - Aceton - Propanone - Verf verdunner - Nagellak remover - 1000ml - 1 Liter. - Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen....
www.bol.com www.bol.com




Learnt that the hard way :nerd:En dan alles weer uitblazen woesh weg. Mede daarom heb ik nu een custom design TM patent pending hygienisch magnetisch afgedekt met opstaande rand en verwijderbare spiegel in gebruik genomen. Accecoires niet inbegrepen. (Doorontwikkeling van mn junkie lifehack en WIP maar vind hem zelf wel geinig dus spam ik hier lekker ook een foto. Spiegel is licht doorlatend, zit led strip achter voor de Holllywood experience.

Maar was echt openbaring voor me dat wassen, heb zo'n hekel aan 1) gejaagd gevoel door caffeine 2) geur van natte speed 3) bijten van zwavelzuur dat nog niet helemaal verdampt is 4) mesjes die roesten door zwavelzuur (kijk hoe schoon deze is, maanden oud inmiddels) en 5) het idee dat er nog onzuiverheden van de productie zijn achter gebleven en dat ik die door middel van nasale applicatie ongevraagd in mijn lichaam moet toelaten.

Eerste keer ging direct perfect: hield een droog, geurloos, fijn wit poeder over met de gewenste werking maar dus wel wat droog ja

Bekijk bijlage 44172
Mocht je het je afvragen: Fotolijstje, placemat, rietjes, mesje, ledstrip, privacy(spiegel) folie, alles van de Action.
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣 👍👍
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pas op Mensen goed kezen voor je Aceton bij de Praxis koopt.
Ik heb gisteren 25g natte speed laten drogen op een bord..
Was nog 12g van over..
En die wou ik nog even door de wasstraat halen, ik had daar speciaal een nieuwe fles aceton voor gekocht bij de Praxis..
Toen ik de fles losdraaide rook ik een eigenaardig geurtje..
Maar zonder daar verder over na te denken goot ik het in het potje met daarin 12g droge speed..
Even roeren..
Wordt gewoon wit zoals het hoort, maar dat geurtje..
Dan de fles maar even nader bekijken..
En godverdomme..
Is het een op waterbasis alternatief voor echte aceton..
Maar waarom staat er dan met dikke letters Aceton op die fles
En dat ie op waterbasis is piep klein op de achterkant..
Mooi balen 12g kwijt..
Heb het door het koffie filter laten lopen maar die kan het helaas niet meer scheiden..
Enigste optie uitgieten op een schaal en laten verdampen..
So be Warned!!!

Oh ze hebben ondertussen het label al aangepast.. heb ik weer
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#17
OctoFerrum zei:
Maar zo zie je maar weer, vertrouw op je neus.
Klik om te vergroten...

Of lees je extra goed in, en regel de juiste aceton 🧐
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een totaal dieptepunt 🎂🤣
Een maatje had pasta die niet goed wou drogen. Het had de typische pep geur maar met nog een andere rare geur er doorheen. Na alsmaar uitsmeren en hakselen was het droog. De 5 gram was 3,2 gram geworden. Ik heb het voor hem gewassen, daarna was het 1,4. Bij de volgende wasbeurt loste alles op. De aceton werd gelig. Er bleef niets maar dan ook niets in de filter achter 😆
Echt jammer dat we niks bewaard hebben. Ben heel erg benieuwd wat dit voor tering zooi was.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die vezels krijg je bij heel veel stoffen als je deze uit oplossing laat verdampen. Wanneer je schone speed in water laat indrogen over een aantal dagen krijg je ook rare witte vlokken. Hiermee wil ik zeggen dat het niet perse duidt op één bepaald soort versnijding
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesusondruqs zei:
En godverdomme..
Is het een op waterbasis alternatief voor echte aceton..
Klik om te vergroten...
Met dmt wel eens in het zelfde schuitje gezeten maar dan met een of andere eco-wasbenzine 😡

Het is inderdaad raadzaam om goed de kleine lettertjes te lezen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."