Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi daar ben ik weer.

Waarschijnlijk kan ik echt goede pep regelen. Het komt bij een oude vriend bij me vandaan die zelf al jaren behoorlijk verslaafd aan de speed is. Ik ben bij hem op visite geweest en hij zegt dat de pep die hij koopt meestal tussen de 65% en 70% amfetamine bevat. Als hij het koopt is het nog wel behoorlijk nat. Er verdampt zo een 40% aan gewicht als hij het droogt zegt hij.

Ik heb er een lijntje van genomen en het voelt veel fijner dan de pep van 37% die ik nu heb.

Hij gaat binnenkort weer halen en kan 50 gram voor mij meenemen (minimale bestelling bij zijn dealer). Zelf koopt hij 100 gram maar wil daar geen klein beetje van af halen. Hij verkoopt niets van zijn eigen stash. Ik vertrouw hem zo goed dat ik niet verwacht dat ik troep krijg.

Ik ben van plan om het gewoon te proberen. Dan laat ik een sample testen van voor en van na het wassen met aceton. Als alles meezit houd ik dan 25 gram droge pep over. Daar doe ik wel een paar jaar mee want ik gebruik meestal wekelijks en niet meer dan dat want ik heb mijn gebruik al jaren in de hand.

Nu vraag ik me af of de pep wel een 2 a 3 tot 4 jaar lang houdbaar is. Ik ben van plan om de gedroogde gewassen pep per gram te verpakken in een gripzakje met daar nog een gripzakje omheen en dan in zilveren strijkzakjes te doen.

Die 50 gram pep is niet erg duur maar als ik goede kwaliteitspep heb wil ik het graag goed bewaren. Dat scheelt een hoop gedoe met dealers.

Groetjes van geurend parfumflesje en een hele fijne avond voor het hele drugsforum. Sending the good vibes.

:cheerpompom:

PS ik houd van lekkere geurtjes. Parfum maar ook van andere geurtjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...22
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pep is heel lang houdbaar als je het goed bewaard. En een strijkzak is goed lucht,vocht en licht dicht dus dat is helemaal prima. Een enkel gripzakje naast zo'n strijkzak is in ieder geval meer dan voldoende. Gripzakjes gaan het verschil niet maken zeg maar.

Ikzelf bewaar mijn pep in donkere glazen flesjes en ook daarbij merk ik geen kwaliteitsverlies na een jaar of zelfs langer.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De 50 gram pep is binnen. Er zat een brokje pervitine 0,8 gram bij als cadeautje. Nou ja zeg. Dat ga ik niet gebruiken maar ook niet weggooien. Ik laat het wel testen en dan lijst ik het in in een mooi klein lijstje.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.

Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede. De rush is onbeschrijvelijk. 100 keer beter dan de eerste keer mdma. Dit is een ongelooflijk potent goedje. Ik ga veel te hard om het goedje op te bergen en niet meer te gebruiken. Mijn hartslag is nu in rust 115 en dat is heel erg veel voor mij. Dit voorspelt vast dat de “gewone amfetamine” ook wel goed zal zijn.

Het plan is om naar mijn vriend te lopen met mijn antieke walkman op. Ik heb al een briefje geschreven waarop staat wat ik heb gedaan en wat het beste is om te doen de volgende dagen.

Briefje;
“Hoi schat, the speed has arrived. I got a little present. The present was 0.8 pervatine. Ik heb er “per ongeluk” 100 Mg van gerookt van een aluminium folie voor de grap. Het spul is ongelooflijk potent en ik voel me geweldig. Nu mag ik er niet nog meer van gebruiken want ik wil deze space uitzitten en terugkomen naar mijn normale ik. Ik wil niet verslaafd worden. Het spul heb ik thuisgelaten want het is gewoon te geweldig. Ik ga nu (1:22) naar je toe lopen. Dit worden vast de 20 geweldigste kilometers van mijn leven. Als jij morgen wakker wordt en mij in de huiskamer ziet liggen of spacen moet je niet schrikken. Alles gaat goed. Ik ben maar je toegelopen omdat ik van je hou en omdat ik dan 20 kilometer van het spul weg ben. Misschien is het verstandig om het centrum voor partydrugs te bellen om te melden wat je net hebt aangetroffen.

Ik hou van je. Groetjes aan Boeddha.”

Batterijen voor de walkman, check.
Telefoon opgeladen, check.
Water in de rugtas, check.
Moed, check.
Power, check.
Geluk, check.
Discipline, check.
Liefde, check.
Pepperspray, check.

Ready to go.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben buiten. De lucht is zo mooi. Lichte hallucinaties door de rush die nog steeds niet voorbij is. Alles is helder. Nu maar lekker gaan stappen. Goed opletten dat ik alle slootjes opmerk.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ooooh, niet vergeten. Morgen moet ik een mail sturen dat ik niet kan werken als ik me nog een beetje groggy voel. Niet lullen maar poetsen. Eerst naar mijn vriend lopen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk, maar het wordt je wel verdomd lastig gemaakt. Ik zou het ook zonde vinden om het te verkopen of weg te gooien. Als niemand er mij aan komt zetten blijf ik er ook zeer makkelijk van af. Tot je het gewoon gratis krijgt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grimacing:. De politie vroeg of het wel goed ging zojuist. Ik zei dat ik naar gouda liep en muziek luisyetder. De politie vroeg of ik wel wist hoe ik moest lopen. Ik zei dat ik de weg wist en bedankte ze hartelijk. Geen idee waarom ik blijkbaar zo opval. Misschien loop ik te snel of beweeg ik raar. De keiharde rush is nu zo een beetje voorbij maar ik ga ongelovelijk hard. Ik heb geen idee van de Tjid.

Mijn wlaknam draait op dot moment de cd goa spirit nr1 en ik heb volgens map app al 6km gelopen. Ben blij dat ik naar mijn vriend loop in plaats van thuis te zijn met die pervatine. Life is good.

Even water drinken. Als ik in gouda ben wil ik mijn vriend niet wakker maken. Dus ik ga dan maar in de huiskamer crashen (als dat er vandaag nog van gaat komen) en leg mijn briefje neer.

Dit spul is sterker dan ik had vrewacht. Nu lekker doorlopen, spacen en een goede uitkomst creeeren. Wordt vervolgd (morgen of overmorgen denk ik).
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beoodje kaas eten bij tankstation. Blijven eten. Bijna bij mijn vroend. Ik denk dat ok vrij snel loop op dit spul. Nog steeds hard gaan. Kaas os leekkr. Dit is een leuk filmpje. Nog 4 km maar.

A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
I am arrived. To be continuüm.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).

Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Parfumflesje zei:
Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.

Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik het zeg, maar zomaar even ergens 100mg van gaan roken vind ik behoorlijk dom en onverantwoord eigenlijk. Een kleine Google zoekopdracht en je had kunnen weten dat 100mg meth roken hartstikke veel is, niet een hoeveelheid die je even voor de grap rookt in ieder geval...
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is mijn eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig was het eigenlijk best leuk en heb ik het bij 1 keer gehouden. Hopelijk wordt het geen epidemie dat meth/pervitine.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben weer up and running. Een beetje dom was het wel om even voor de grap 100 Mg pervitine (ongetest) te verdampen en te inhaleren. Gelukkig gaat alles weer prima. Het is een erg fijn spulletje en heb wel trek in nog een beetje maar eerst laat ik het testen. Als ik het ooit weer ga gebruiken trek ik er een paar dagen voor uit want het brengt je compleet uit balans. Gelukkig heb ik helemaal geen last gehad van “schaduwmensen”, “demonen” enzovoorts.

Het was een compleet idiote ervaring. Uit je pan tot de macht 100 maar zo overweldigend dat je eigenlijk niet meer jezelf bent. Crack is niets vergeleken met deze waanzin.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo maar even voor de lol 100mg meth gerookt....

Ik had gepast. Misschien een beetje gesnoven maar nooit gerookt. Dat spul maakt van veel mensen verslaafden al bij de eerste keer.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Parfumflesje zei:
Het was behoorlijk dom en onverantwoordelijk inderdaad. Ik ben weer thuis (met de trein). Gelukkig was mijn vriend niet boos. Hij was eigenlijk wel blij dat ik bij hem was. Ik heb de baas gemaild dat ik vandaag en morgen vrij neem en dat was geen probleem. Ik werk thuis en hoef er alleen maar voor te zorgen dat mijn werk op tijd af is. Ik loop ver voor op mijn schema gelukkig (ontwerpen van printplaten en elektronische schema’s).

Dat pervatine is dus gewoon methamfetamine. Je krijgt er heel veel energie en euforie van. Het begint nu uit te werken en ik voel me aardig naar de k*ote. Nu ben ik boterhammen met kaas, tomaat, mayonaise en een beetje kruidenzout aan het eten. Straks ga ik naar bed proberen me zelf in slaap te mediteren.

Eigenlijk heb ik me best vermaakt. Gelukkig maar. Ik kan me heel goed voor stellen dat dit spul mensen uit hun normale dagelijkse leven ontwricht. Na inname ga je van 0 tot 100 in 1 seconde naar een heel andere wereld.
Klik om te vergroten...
Wat jij met je werk doet hoef je je naar mij niet voor te verantwoorden hoor, gaat me niks aan. Je hoeft je uiteraard voor niets naar mij te verantwoorden voor de duidelijkheid.

Waarom ik zei dat het onverantwoord was is omdat 100mg meth roken een veel te hoge dosering is, je had er makkelijk van in het ziekenhuis kunnen belanden. En in het ergste geval was het niet eens meth maar bijvoorbeeld a-pvp, wat nog veel potenter is.

Ik probeer je niet de les te lezen hoor, maar vooral duidelijk te maken hoe ontzettend gevaarlijk dit soort acties kunnen zijn.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is inderdaad altijd wel vervelend aan die "tussen dit en dat" uitslagen. Zie dat de testcentra's steeds vaker aangeven. Zal een goedkopere manier van testen zijn allicht.

Feit blijft wel dat jullie beide mooie speed hebben! @Peptalking en @Pepperoni. :cheerpompom:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, grappige is dat ik wel ergens gelezen heb over het gebruik van olie, omdat de ene moeilijk verkrijgbaar is, gebruiken ze een andere, en die word "appelsap olie" genoemd blijkbaar. Toeval? Ik heb het idee dat ze deze keer in ieder geval uitgeschoten zijn of zo. Brrr vies spul!
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pepperoni zei:
Vandaag de uitslag binnen!!

En het percentage aan amfetamine in mijn pep is 73 procent met een spreiding van 58 procent.

Volgens mij zit ik dan wel goed toch?
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd als ik het zo mag geloven mogen we niet klagen!
Ik had soortgelijke uitslagen!!
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarschijnlijk hebben we dezelfde Buurman hahaha
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."