#1
Namaste! Mooi en duidelijk leuk en makkelijk te volgen handleiding.
Kudo's
Kudo's


Ik begrijp alleen niet hoe het zit met de gewichten en testresultaten ervoor en erna. Hoe is dat berekend?
Gekke vraag. Kan dit ook met coke? Eens in de zoveel jaar koop ik (als ik er aan kan komen, ken geen coke dealer zelf) een gram.
Alleen is coke wel erg duur om er een deel van “weg te wassen” misschien. Of zie ik dat verkeerd? Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Ik hoor wel over speed wassen maar niet over coke wassen.
Zoals je uit mijn berekening kon zien klopt er iets niet aan of de test uitslagen of de gewichten. Volgens de waardes in je filmpje heb je er namelijk een halve gram werkzame stof bij getoverd en dat kan niet... Je kunt niet na het wassen meer werkzame stof overhouden, hooguit hetzelfde maar waarschijnlijk juist wat minder omdat er ook altijd wel wat werkzame stof verloren gaat.Ik verwacht dat het verschil in gewicht allicht die stoffen zijn die niet oplossen in aceton. Ik zal het de volgende keer nog een keer nawegen, maar ik heb het direct opgeschreven en weet het eigenlijk zeker.
Als ik het goed begrepen heb is het zo dat stel dat iemand bakmeel als versnijding middel gebruikt, dat dat dus bijvoorbeeld niet oplost in aceton en je dat gewicht dus ook niet zou verliezen. Helaas kan ik die bron niet meer vinden... -.-
Ja zoals ik al schreef zijn dat restanten uit de productie. Dat zijn dus geen versnijdingsmiddelen, maar onzuiverheden. Bij illegale middelen is het best gebruikelijk dat het nooit volledig zuiver gemaakt wordt, aangezien het volledig zuiver maken veel extra tijd kost en ook nog eens gewichtsverlies veroorzaakt. Versnijden is echt dat ze er bewust nog iets bij doen om het gewicht te verhogen.Vraagje @Psychedelibee. Je hebt het over "onversneden" speed. Onversneden speed zou altijd 73% moeten zijn toch? Als het dan 57% amfetamine is, en 0% cafeïne, dan is het toch nog steeds versneden, alleen dan met iets anders dan cafeïne neem ik aan? En enig idee wat ze er nog meer voor kunnen gebruiken in plaats van cafeïne? Want blijkbaar is dat dan toch iets, wat wel ook oplost in aceton in jouw geval.
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Het doet zeker niks af aan het mooie resultaat uiteraard. Maar bij dit soort dingen is het altijd wel handig om alles even na te rekenen om te zien of het ook logisch is.Dan moet ik inderdaad met het wegen een fout gemaakt hebben. Doet niet af aan de mooie uitslagen maar wel irritant. Haha! Ga het de volgende keer gewoon weer doen en dan opnieuw wegen. *Gooit weegschaal raam uit en koopt nieuwe.![]()
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijn neus heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder zijn na wassen, hoeft niet.Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.Misschien een domme vraag aangezien ik hier nieuw ben.mile:
(Maar wel een interessant topic)
Heeft aceton geen gevolgen voor het snuiven?
Is dit te merken aan geur of smaak?
Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijnnejs heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder na wassen, hoeft niet.
Ja dat hoorde ik wel. Als ik maar ene gram heb doe ik het niet. Straks houd ik maar de helft over..Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.
Houd er rekening mee dat je ook van meer zuivere coke net zo goed last van je neus kunt krijgen. Coke is best een corrosieve stof namelijk.
Thx voor de snelle reply, goed om weten.Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.
Dat zou ik niet weten, sorry.Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."