Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Namaste! Mooi en duidelijk leuk en makkelijk te volgen handleiding.
Kudo's :rock:
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...22
Albedo
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed filmpje met mooie muziek! Ik begrijp alleen niet hoe het zit met de gewichten en testresultaten ervoor en erna. Hoe is dat berekend?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Ik begrijp alleen niet hoe het zit met de gewichten en testresultaten ervoor en erna. Hoe is dat berekend?
Klik om te vergroten...

Er is niets aan gerekend. Ik heb beide samples ingeleverd bij het testcentrum. Dit waren de uitslagen zoals het lab ze beoordeeld heeft. Het wegen is gewoon voor en na het wassen gedaan op mijn eigen weegschaaltje.
Theoretisch zou je met deze waardes wel een berekening kunnen doen voor een volgende keer maar aangezien er ook stoffen in speed zitten die ze niet beoordelen bij het testen, en die wel of niet oplossen in aceton is dat nooit waterdicht. Ook denk ik dat er bij het wassen nog verschillen kunnen ontstaan, als je het bijvoorbeeld dubbel wast, de aceton verwarmt of de aceton anders is en ook zal je wat amfetamine verliezen, zeker als er op welke manier dan ook, water bij komt kijken.
Wat ik vooral met dit filmpje wilde doen was laten zien hoe gemakkelijk het is om slechte speed met een paar minuten werk toch een stuk beter te krijgen en in ieder geval die bergen cafeïne eruit te kunnen halen. Het merendeel zal die cafeïne niet eens een bezwaar vinden en het wassen overbodig vinden, mede omdat je in gewicht in sommige gevallen meer dan de helft verliest. Een echte amfetamine high, zonder de extreme bijwerkingen van cafeïne is echter wel echt een stuk leuker, dus ik zou het zeker aanraden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice, goed gemaakt hoor! Wat me trouwens opvalt en niet kan is dat je er meer amfetamine bij hebt gekregen door het wassen, klopt het gewicht van na het wassen wel? Als ik even snel reken zit je namelijk voor het wassen op 1,5 gr amfetamine base (0.3*5=1.5) en na het wassen op ruim 2 gr amfetamine base (0.61*3.4=2.074). Je kunt er natuurlijk geen amfetamine bijtoveren, sterker nog vaak gaat er met het wassen ook nog wel wat amfetamine verloren.

Ik was mijn speed eigenlijk ook altijd, ondanks dat ik het niet versneden krijg. De gewichten van voor en na het wassen weet ik helaas niet meer precies, maar de testresultaten nog wel. Bij mij was het voor het wassen 57% amfetamine, zonder caffeine maar nog wel met wat restanten uit de productie. Na het wassen kwam de uitslag op 73% amfetamine uit, oftewel zo puur als maar zijn kan :hearteyes:.

Kortom, wassen loont eigenlijk altijd wel om het zuiverder te maken. Alleen je verliest vaak wel nog amfetamine in het proces, maar aangezien speed toch bijna gratis is boeit me dat niet persoonlijk. En het effect wordt er echter fijner op hoe puurder je speed is.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik verwacht dat het verschil in gewicht allicht die stoffen zijn die niet oplossen in aceton. Ik zal het de volgende keer nog een keer nawegen, maar ik heb het direct opgeschreven en weet het eigenlijk zeker.
Als ik het goed begrepen heb is het zo dat stel dat iemand bakmeel als versnijding middel gebruikt, dat dat dus bijvoorbeeld niet oplost in aceton en je dat gewicht dus ook niet zou verliezen. Helaas kan ik die bron niet meer vinden... -.-

Ik zal het volgende keer nog eens nawegen in ieder geval. Ja, niets boven een echte speed rush zonder dat opgejaagde van cafeïne erbij. :hearteyes:

Vraagje @Psychedelibee. Je hebt het over "onversneden" speed. Onversneden speed zou altijd 73% moeten zijn toch? Als het dan 57% amfetamine is, en 0% cafeïne, dan is het toch nog steeds versneden, alleen dan met iets anders dan cafeïne neem ik aan? En enig idee wat ze er nog meer voor kunnen gebruiken in plaats van cafeïne? Want blijkbaar is dat dan toch iets, wat wel ook oplost in aceton in jouw geval.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gekke vraag. Kan dit ook met coke? Eens in de zoveel jaar koop ik (als ik er aan kan komen, ken geen coke dealer zelf) een gram.
Alleen is coke wel erg duur om er een deel van “weg te wassen” misschien. Of zie ik dat verkeerd? Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Ik hoor wel over speed wassen maar niet over coke wassen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Gekke vraag. Kan dit ook met coke? Eens in de zoveel jaar koop ik (als ik er aan kan komen, ken geen coke dealer zelf) een gram.
Alleen is coke wel erg duur om er een deel van “weg te wassen” misschien. Of zie ik dat verkeerd? Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Ik hoor wel over speed wassen maar niet over coke wassen.
Klik om te vergroten...

Ik heb ooit gelezen dat het ook met coke kan, op dezelfde manier, met droge aceton, en als ik er nu even op google vind ik dat ook. Als het versneden is met amfetamine zou je die dan uiteraard niet eruit wassen, maar gebeurt blijkbaar zelden. Maar misschien dat er nog andere (betere) manieren zijn, dat weet ik niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Ik verwacht dat het verschil in gewicht allicht die stoffen zijn die niet oplossen in aceton. Ik zal het de volgende keer nog een keer nawegen, maar ik heb het direct opgeschreven en weet het eigenlijk zeker.
Als ik het goed begrepen heb is het zo dat stel dat iemand bakmeel als versnijding middel gebruikt, dat dat dus bijvoorbeeld niet oplost in aceton en je dat gewicht dus ook niet zou verliezen. Helaas kan ik die bron niet meer vinden... -.-
Klik om te vergroten...
Zoals je uit mijn berekening kon zien klopt er iets niet aan of de test uitslagen of de gewichten. Volgens de waardes in je filmpje heb je er namelijk een halve gram werkzame stof bij getoverd en dat kan niet... Je kunt niet na het wassen meer werkzame stof overhouden, hooguit hetzelfde maar waarschijnlijk juist wat minder omdat er ook altijd wel wat werkzame stof verloren gaat.

SanneBanne zei:
Vraagje @Psychedelibee. Je hebt het over "onversneden" speed. Onversneden speed zou altijd 73% moeten zijn toch? Als het dan 57% amfetamine is, en 0% cafeïne, dan is het toch nog steeds versneden, alleen dan met iets anders dan cafeïne neem ik aan? En enig idee wat ze er nog meer voor kunnen gebruiken in plaats van cafeïne? Want blijkbaar is dat dan toch iets, wat wel ook oplost in aceton in jouw geval.
Klik om te vergroten...
Ja zoals ik al schreef zijn dat restanten uit de productie. Dat zijn dus geen versnijdingsmiddelen, maar onzuiverheden. Bij illegale middelen is het best gebruikelijk dat het nooit volledig zuiver gemaakt wordt, aangezien het volledig zuiver maken veel extra tijd kost en ook nog eens gewichtsverlies veroorzaakt. Versnijden is echt dat ze er bewust nog iets bij doen om het gewicht te verhogen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Dan moet ik inderdaad met het wegen een fout gemaakt hebben. Doet niet af aan de mooie uitslagen maar wel irritant. Haha! Ga het de volgende keer gewoon weer doen en dan opnieuw wegen. *Gooit weegschaal raam uit en koopt nieuwe. :grin:
Klik om te vergroten...
Het doet zeker niks af aan het mooie resultaat uiteraard. Maar bij dit soort dingen is het altijd wel handig om alles even na te rekenen om te zien of het ook logisch is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
Klik om te vergroten...
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijn neus heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder zijn na wassen, hoeft niet.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien een domme vraag aangezien ik hier nieuw ben. :)
(Maar wel een interessant topic)
Heeft aceton geen gevolgen voor het snuiven?
Is dit te merken aan geur of smaak?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Noki zei:
Misschien een domme vraag aangezien ik hier nieuw ben. :confused:mile:
(Maar wel een interessant topic)
Heeft aceton geen gevolgen voor het snuiven?
Is dit te merken aan geur of smaak?
Klik om te vergroten...
Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijnnejs heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder na wassen, hoeft niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.

Houd er rekening mee dat je ook van meer zuivere coke net zo goed last van je neus kunt krijgen. Coke is best een corrosieve stof namelijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Ik heb geen idee hoe dit bij coke zit. Daarbij wordt het sowieso veel minder gedaan vanwege de prijs, elk verlies van werkzame stof is meteen flink wat geld.

Houd er rekening mee dat je ook van meer zuivere coke net zo goed last van je neus kunt krijgen. Coke is best een corrosieve stof namelijk.
Klik om te vergroten...
Ja dat hoorde ik wel. Als ik maar ene gram heb doe ik het niet. Straks houd ik maar de helft over.. :lolol:
Op zich onzin natuurljk weet ik wel.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Aceton verdampt, dus daar merk je niets meer van.
Klik om te vergroten...
Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Noki zei:
Thx voor de snelle reply, goed om weten.
En wat betreft met de terugslag of afkick?
Is die dan minder bij gewassen speed?
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet weten, sorry.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aceton merk je inderdaad niks meer van, dat verdampt echt helemaal, hoogstens dat je speed meer brand omdat de speed dus zuiverder is. (Al zijn de meningen hierover ook verdeeld)
Lichamelijk merk ik zelf met name dat die versnelde hartslag echt stukken minder is (nog steeds wel erg voelbaar, maar minder idioot dan met cafeïne volle speed), en minder opgejaagd. Ik denk dat dat echt de bijwerkingen zijn van de cafeïne.
De speed ruikt over algemeen na het wassen een stuk minder sterk, tot totaal geurloos. Qua smaak merk ik zelf geen verschil. Het blijft vies. Haha!
Verder merk in uitwerking of kater-wise geen verschil, maar ik ben sowieso niet erg kater gevoelig.
N
NokiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zelf heb ik al verschillende afkicks gehad van speed, zowel ook verschillende werkingen tijdens het gebruik zelf.
Dacht dat dit aan de kwaliteit van het product lag.
Lijkt me dus eerder te wijten aan de gemoedstoestand?
Sorry voor al de vragen, maar ben sinds een paar weken clean, en wil dit zo houden tot en met nieuwjaar, om dan nog eens een uitzondering te maken, en hoop via deze weg veel bij te leren over effecten, gebruik, en kwaliteit enzo.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ik heb het op de originele opname (nog veel scherper) stop gezet op die punten, full screen op een grote pc monitor en het is ook dan al absoluut onleesbaar. De letters zijn niet eens terug te zien. :)
Bedankt voor de bezorgdheid trouwens, voor zelfde geld was het wel zichtbaar. :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."