Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
155 weergaven
18-5-2026
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zo fijn om zekerheid te hebben!
P
Peptalking

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...22
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter een goeie buur dan slechte pep hahaha!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
Dat is inderdaad altijd wel vervelend aan die "tussen dit en dat" uitslagen. Zie dat de testcentra's steeds vaker aangeven. Zal een goedkopere manier van testen zijn allicht.

Feit blijft wel dat jullie beide mooie speed hebben! @Peptalking en @Pepperoni. :cheerpompom:
Klik om te vergroten...

Top!! ben ik ieder geval een stuk gerust gesteld.
En verder kan ik iedereen aanraden om je spulletjes even te laten testen. Duurt eventjes maar dan weet je zeker dat je geen troep in huis haalt (of juist wel) :wave:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag een nieuwe voorraad gehaald bij dezelfde als vorige keer. Duidelijk een andere batch. Viel me bij de dealer al op dat hij nog vettiger was als vorige keer. Een lijntje maken? Nou, bij elkaar plakkende klontjes, ondanks dat het droog was.
Ook was hij duidelijk meer zalmroze/gelig dan vorige keer. Dus hier even een (schokkend) foto overzichtje.

rozespeed.jpg
Ingezoomd "droge" ongewassen speed. Foto is met flits gemaakt, en dat vertekend de kleur een beetje, maar wel zijn de oneffenheden en vervuiling goed te zien.

acetonsap.jpg
Nou. Iedereen die wel eens z'n speed wast met aceton, weet dat de heldere aceton een klein beetje troebel word als het door het filter lekt. In dit geval? Heeft u misschien trek in een glaasje appelsap?? O.O Zo erg was het de vorige keer niet... Echt niet normaal geel....

Hoe dat eruit ziet terwijl de aceton nog uitlekt? Nou, misschien wilt u een gebakken eitje bij uw appelsap?? O.O
1stwash.jpg

Anyway, 2de keer naspoelen geeft gelukkig al een iets mooier beeld...
2thwash.jpg

Dan drogen en krijgen we eindelijk weer mooie, witte, fijne en vooral geurloze en kleurloze speed.
Ter vergelijking nog even de gewassen en ongewassen naast elkaar in zakjes.
nawashclose.jpg

En los..
nawashzonderzak.jpg

De gebruikte aceton ligt nu in een grote schaal te verdampen. Dat duurt nog wel even, maar nu al is de vervuiling duidelijk te zien (De gedroogde rand) Weer geen cafeïne in ieder geval zo lijkt.
schaal.jpg

Ik ga beide (voor en na) samples laten testen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeetje @SanneBanne ! Wat een troep kan er toch in zitten... Goed dat je het wast, is wel nodig dus. Ben benieuwd naar de testuitslag!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wordt cafeïne aan amfetamine enkel toegevoegd om de winst voor de dealer te vergroten, of potentieërt cafeïne de werking van amfetamine ook waardoor ze een synergie vormen?
DrugsInfoTeam vermeldt namelijk dat speed met een hoog aandeel cafeïne voor "onrust en hoofdpijn" kan zorgen, maar licht niet verder toe wat met onrust precies bedoeld wordt.

@SanneBanne: dit is voor mij een goede motivatie om mijn eventuele volgende batch amfetamine te wassen...

Pepperoni zei:
En het percentage aan amfetamine in mijn pep is 73 procent met een spreiding van 58 procent.
Klik om te vergroten...
Die zeer grote spreiding viel mij ook al op. Ik vond de 10% die ze bij GHB hanteren zelfs al veel...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Wordt cafeïne aan amfetamine enkel toegevoegd om de winst voor de dealer te vergroten, of potentieërt cafeïne de werking van amfetamine ook waardoor ze een synergie vormen?
Klik om te vergroten...

Beide allicht. En afhankelijk van verhouding. Sommige speed liefhebbers missen het "extra fysieke" van cafeïne in speed, en ergens snap ik dat wel ook. Denk dat het wel "iets" met elkaar doet ja. Een bak koffie geeft mij echt niet zo'n fysieke reactie als dat speed met cafeïne na 200mg al doet.

Hoofdpijn herken ik wel, onrust... hoor sommige wel eens aangeven dat ze op een minder positieve manier opgefokt worden van teveel cafeïne in speed, zelf nooit last van gehad de keren dat ik (bewust) speed met cafeïne deed, het grootste verschil vind ik dat de versnelde hartslag eerder opkomt en korter aanhoud dan bij speed zonder. Dan word die hartslag geleidelijk steeds sneller en houd bij mij ook lang aan.
Daardoor geeft speed met cafeïne een beetje een rush idee, en dat zorgt er bij mij ook voor dat ik langer bij blijf nemen.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Vandaag een nieuwe voorraad gehaald bij dezelfde als vorige keer. Duidelijk een andere batch. Viel me bij de dealer al op dat hij nog vettiger was als vorige keer. Een lijntje maken? Nou, bij elkaar plakkende klontjes, ondanks dat het droog was.
Ook was hij duidelijk meer zalmroze/gelig dan vorige keer. Dus hier even een (schokkend) foto overzicht.
Klik om te vergroten...
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ojee Ik wist niet dat er zoveel troep in kon zitten dat de aceton vrijwel geel wordt. Gelukkig dat je het zelf nog wat kan oppeppen anders was je er maar mooi klaar mee.

Ben benieuwd naar je uitslagen.:wave:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nadat de aceton bijna compleet verdampt was ziet het er zo uit:
ranzz.jpg

Brrrrr!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
iee.jpg

Bijna een gram aan rommel.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...
Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bagger!!
D
DeProfeetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Over het kopen van pure aceton; bij bouwmarkten is dit (waar ik woon) niet meer te vinden en ook bij de kruidvat mocht ik maximaal twee 100ml flesjes meenemen (dit was wel pure aceton, geen nagellakremover o.i.d.). Ook online verkopen best veel sites niet aan particulieren. Misschien zijn ze erachter gekomen dat aceton ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt dan verf verwijderen :tonguewink:

Ze letter er in ieder geval erg goed op.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
DeProfeet zei:
Over het kopen van pure aceton; bij bouwmarkten is dit (waar ik woon) niet meer te vinden
Klik om te vergroten...

DeProfeet zei:
Ze letter er in ieder geval erg goed op.
Klik om te vergroten...

De Gamma kan het bestellen. Sommige filialen hebben het niet in de winkel staan omdat het niet zo heel veel verkocht word. Het staat bij "Artikelen voor boten", en is ook een merk die met boten te maken heeft (Yachtcare) en niet iedere Gamma heeft die afdeling. Ik zou gewoon je dichtstbijzijnde Gamma even bellen en een blik bestellen. Het gaat ze geen donder aan waar je het voor nodig hebt maar je boot schoonmaken zou dus een prima antwoord zijn.
D
DeProfeetLid
01-01-2024, 00:00
#16
SanneBanne zei:
De Gamma kan het bestellen. Sommige filialen hebben het niet in de winkel staan omdat het niet zo heel veel verkocht word. Het staat bij "Artikelen voor boten", en is ook een merk die met boten te maken heeft (Yachtcare) en niet iedere Gamma heeft die afdeling. Ik zou gewoon je dichtstbijzijnde Gamma even bellen en een blik bestellen. Het gaat ze geen donder aan waar je het voor nodig hebt maar je boot schoonmaken zou dus een prima antwoord zijn.
Klik om te vergroten...

Dan probeer ik dat voortaan. Bedankt!
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kon aceton volgens mij gewoon bij de action kopen, grote flessen voor halve pleurie ofso.

Vaak heb je voor (laatste stap/) fatsoenlijke zuivering van veel stoffen ethanol of naptha nodig, omdat deze na extractie/filteren van onzuiverheden op relatief lage tempratuur (35C) verdampen.

Dit zijn natuurlijk echter ook stoffen die je niet snel zult vinden omdat naptha vanaf 35C al kan ontbranden en ethanol op zichzelf misbruik gevoelig is (je kunt 'high' worden van ethanol dampen). Ik vroeg eens waarom mensen niet simpelweg aceton gebruiken als alternatief waarop ik de reactie kreeg dat deze een te sterke reactie aan gaat met de gewenste actieve molecuulstructuur waardoor je onwenselijke bijwerkingen kunt krijgen en de de gewenste molecuul dus kunt verneuken door gebruik van aceton als alternatief.

Ik heb het idee dat aceton een 'negatief' kan hebben op amfetamine in 'FAA vorm' (waarschijnlijk iets anders?'). Mijn (racemische) amfetamine ervaring zijn relatief beperkt (i.t.t. dexamfetamine) en als ik deze amfetamine al had was het vrijwel altijd een wit donzig poeder waarvan ik het idee dat het geen HCL vorm amfetamine was natuurlijk. Ik had het gewoon moeten laten testen, want dit blijft een beetje giswerk zo.

1. Ik vroeg me af of aceton geen negatief effect kan hebben op meer PH neutrale amfetamine.

2. In welke vormen naast HCL kan amfetamine zoals voorkomen naast HCL? Er is mij ooit amfetamine olie (freebase) aangeboden maar weet dat dit zeer ongebruikelijk is.

3. Eveneens had ik nog een vraag, Ik weet dat het verhitten van ontvlambare vloeistoffen gevaarlijk en onwenselijk is en dus sterk ontraden zal worden maar zou de filtratie zuivering m.b.t. cafeïne bijvoorbeeld ook werken met methanol (wat verdampt vanaf 65C)? Mijn aanname is dat de aceton de amfetamine wel absorbeert en de cafeïne niet vanwege de meer lipide gelijkende eigenschappen van amfetamine.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
DeProfeet zei:
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Een ander versnijdingsmiddel dan cafeïne komt volgens mij bij speed maar zelden voor. Door te laten testen weet je het inderdaad pas zeker, maar ik zou zeker een goede kwaliteit verwachten dan ja.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Mijn aanname is dat de aceton de amfetamine wel absorbeert en de cafeïne niet vanwege de meer lipide gelijkende eigenschappen van amfetamine.
Klik om te vergroten...

Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0. Ik heb alleen m'n ervaringen om op terug te vallen. Ik weet dat je altijd ook wat amfetamine kan verliezen tijdens het proces, van horen zeggen. Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.

Ik ben wel benieuwd of anderen dit weten, dus lees even mee. :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
SanneBanne zei:
Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0.
Klik om te vergroten...
Ogja tuurlijk, omdat ik het nog wel eens in water oplos ging ik automatische piloot er vanuit dat het ook in aceton oplost. Maar nog steeds geïnteresseerd in de achterliggende principes dus.

SanneBanne zei:
Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.
Klik om te vergroten...
Hehe, dat verklaard voor mij dan al een hoop waarschijnlijk, ben nogal lomp met 'semi potente' stoffen' en ik gebruikte maar meestal maar iets van 500mg voor filtratie.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."