#1
Het is zo fijn om zekerheid te hebben!
Dat is inderdaad altijd wel vervelend aan die "tussen dit en dat" uitslagen. Zie dat de testcentra's steeds vaker aangeven. Zal een goedkopere manier van testen zijn allicht.
Feit blijft wel dat jullie beide mooie speed hebben! @Peptalking en @Pepperoni.![]()






Die zeer grote spreiding viel mij ook al op. Ik vond de 10% die ze bij GHB hanteren zelfs al veel...En het percentage aan amfetamine in mijn pep is 73 procent met een spreiding van 58 procent.
Wordt cafeïne aan amfetamine enkel toegevoegd om de winst voor de dealer te vergroten, of potentieërt cafeïne de werking van amfetamine ook waardoor ze een synergie vormen?
Vandaag een nieuwe voorraad gehaald bij dezelfde als vorige keer. Duidelijk een andere batch. Viel me bij de dealer al op dat hij nog vettiger was als vorige keer. Een lijntje maken? Nou, bij elkaar plakkende klontjes, ondanks dat het droog was.
Ook was hij duidelijk meer zalmroze/gelig dan vorige keer. Dus hier even een (schokkend) foto overzicht.

Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147
Bijna een gram aan rommel.
Over het kopen van pure aceton; bij bouwmarkten is dit (waar ik woon) niet meer te vinden
Ze letter er in ieder geval erg goed op.
De Gamma kan het bestellen. Sommige filialen hebben het niet in de winkel staan omdat het niet zo heel veel verkocht word. Het staat bij "Artikelen voor boten", en is ook een merk die met boten te maken heeft (Yachtcare) en niet iedere Gamma heeft die afdeling. Ik zou gewoon je dichtstbijzijnde Gamma even bellen en een blik bestellen. Het gaat ze geen donder aan waar je het voor nodig hebt maar je boot schoonmaken zou dus een prima antwoord zijn.
Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd![]()
Mijn aanname is dat de aceton de amfetamine wel absorbeert en de cafeïne niet vanwege de meer lipide gelijkende eigenschappen van amfetamine.
Ogja tuurlijk, omdat ik het nog wel eens in water oplos ging ik automatische piloot er vanuit dat het ook in aceton oplost. Maar nog steeds geïnteresseerd in de achterliggende principes dus.Aceton lost de cafeïne juist op, de amfetamine blijft in het filter achter. Of het afbreuk doet aan de amfetamine weet ik niet, mijn kennis van chemie is 0.
Hehe, dat verklaard voor mij dan al een hoop waarschijnlijk, ben nogal lomp met 'semi potente' stoffen' en ik gebruikte maar meestal maar iets van 500mg voor filtratie.Zelf is mijn ervaring met het wassen van 71 t/m 73% amfetamine en 0% cafeïne houdende speed, dat ik altijd maar ongeveer 100mg verlies op een gram. Als ik die aceton laat verdampen, lijkt de schaal waar dat in zat leeg, en bevat alleen een vettig laagje, gele of doorzichtige druppels en soms wat andere viezigheid. Dat samen met de resten die je verliest door achterblijven in filter, knoeien kom je ook al snel op 100mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."