Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij per gram?

Wat betaal jij per gram?

55 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
3,50 of 1,75

Connecties mensjes
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
meestal krijg ik 1gr voor 5 euro ongeveer
alsde naar de checkpoint gaat in terneuzen kunde al purple haze kopen voor 3euro de gr ofzo
dan heb je wel meer maar niet altijd zo goeie kwaliteit
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
verschillend, vaak koop ik goedkope hasj bij een shop in de buurt ( 3.5 gr voor 12 e ) die redelijk goed te roken is. Af en toe koop ik voor de verandering een grammetje wiet erbij ( meestal 6 e per gram )
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#4
gratwiet ik kweek et gwn zelf :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#6
baarsjesbewoner zei:
weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik
Klik om te vergroten...

ja 3 miljoen euro
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#7
baarsjesbewoner zei:
weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik
Klik om te vergroten...
Skuff ? :grin: leekkeeuurrr, heb het ff geleden voor de eerste keer gerookt, ik ga nu bijna iedere keer skuff halen :grin: is echt goed
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#8
mestal gewoon bij de coffee shop of eigen teelt

prijs is niet te zeggen omdat dit per soort verschild
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#9
50 euro 12 gr.

100 euro 25 gr.

Dat is de prijs die ik altijd betaal
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
stop maar eens 3 gram isolater in je cake dan weet je nog niet eens zeker of je die cake op krijgt :P
B
BlowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar halen jullie je wiet, en wat betalen jullie per gram?

Groeten,,

Blower :stoned:
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik haal het bij de coffeeshop, maar gebruik alleen hasj. Ik koop dan voor tien euro hasj, maar hoeveel gram het is weet ik niet. Ik denk dat je er stuk of 4/5/6 jointjes mee draait.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
als het zelfkweek is 2 of 3e de gram, gewone wiet uit Gent, 4 of 5€, maar soms komt mijn wiet van checkpoint - terneuzen (ik woon in belgië) en dan betaal je er toch wel 6.5€ of meer voor
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
soms is ut nog wel duurde howr!:P 7,50!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
eigen teelt is altijd verschillend
in de shop van €5.00 tot €6.50 bij ons dan :P!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
jack herrer ? dies toh maar €6.50 nu en haagse bluf toh ook ? :confused: :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja, maar ze hebben soms super haze( zo heette dat geloof ik) en die is 7,50 geweest... k d8 dat ie nu wel goedkoper is geworden, maar je hebt echt nog wel wiet rond die prijs!:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm, zou kunneh, moet je nagaan hoe lang k al nie meer in de shop ben geweest :grin: kging zowiezo nie naar binneh maar das een ander verhaal !
maarjah, wiet van €7.50 is mij te duur :P!
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
doet ie dat egt ? hmm, nja maar dan verkoopt ie dat spul van hem wel aan beginners ofzo, want (niet om stoer te doen ofzo) iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."