Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik bedacht me laatst, onder het genot van een jointje, ik blijf gewoon mijn hele verdere leven blowen.... Maar toen ik verder zat in mijn rush dacht ik maar dat kan toch niet? Stel ik ben nu 20 over zo'n 8 jaar begint er een biologische klok te schreeuwen,heb ik een vaste baan,een man ofzo.Kan allemaal! Dan kan ik niet elke dag als ik wil (EN DAT IS VAAK) een joint opsteken. Nu is het nog simpel.Ik kan elke dag, wanneer ik ook maar wil, blowen. Over een paar niet meer denk ik. Dus wanneer denk jij (ooit) te gaan stoppen met blowen?Ben je het uberhaupt ooit van plan,of heb je er al een datum voor geprikt? Ik stop nooit trouwens....misschien voor een maand om weer een keer echt iets te voelen"
"veel?????? ??????veel?????? okeeey.................... Maandag t/m Donderdag 8 jointjes (2x 's avonds) Vrijdag t/m Zondag minimaal 30 jointjes (hele weekend door) 's Ochtends Maandag t/m Vrijdag 2 euhmzzz.........40 per week .......veel???? No way we want more but money stops us. Sarah &Lalie (In het weekend blowen we samen)"
"ik betaal precies 10 euro voor 2,3 gr. en 6.50 voor 1.3 gram (weird huh) bij een andere coffeshop betaal je hoeveel je wilt maar wel vanaf 4 euro. Groetjes GreenAlicious"