Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook een tijdje ritalin gesnoven zonder dat ik ADHD heb. Het heeft bij mij zeker niet hetzelfde effect als pep; de lusteloosheid als het uitwerkt is bij ritalin veel erger, waardoor je sneller de neiging hebt om meer te nemen. Een overdosis schijnt snel te kunnen ontstaan. Bovendien voel ik me na een lijntje pep echt wel chiller ^^ Op de een of andere manier is ritalin snuiven achteraf leuker; als je weer nuchter bent. Maar op het moment zelf zijn er denk ik meer nadelen dan voordelen. De enige reden dat ik het gebruik(te) is dat ik het gratis kreeg van mensen met ADHD.."
"Veilig.. Over veiligheid is er nog niet gesproken als ik het niet verkeerd heb. Ik denk dat de meeste drugs niet helemaal 'veilig' zijn, hoewel het wel bij iedereen anders valt. Maar ach.."
"Het wordt ook gegeven om te slikken, en niet om in grote hoeveelheden te snuiven."
"Ik draai altijd met een half lucky strike peukje, en ongeveer een halve gram wiet. (A)"
"Ik vind dunne jointjes ook lekkerder dan dikke ja, bij hasj zoiezo, maar bij wiet toch ook wel."
"Sweet_Shadow zei: Mm ik zou zeggen blow als je iets LEUKS gaat doen, ipv naar school. Lijkt me drie keer niks!! Klik om te vergroten... Wat doe jij in je pauzes dan ?"
"Mac... zei: Als het goed is heb je aan een genoeg. Klik om te vergroten... 1 ??! Wat ! Bij 1 merk je wel heel weinig.. Als ik ritalin snuif, wat ik tegenwoordig eigenlijk niet meer doe, dan heb ik er een stuk of 8, en dan snuif ik er 4 keer twee tegelijk. Elke 3 kwartier ofzo.. Het is wel leuk allemaal, je kan je niet echt vervelen. Maar ik vind pep toch echt wel veeel relaxeder dan ritalin; als die ritalin uitwerkt wordt je zooo lusteloos, veel erger dan bij pep (ik persoonlijk in ieder geval), en je blijft maar denken denken denken, trekt de raarste conclusies, of je wordt ineens helemaal para als je in je eentje bent. (Als je het bijvoorbeeld smiddags hebt gebruikt en je wilt savonds gaan slapen..)"
"Als mensen hebben gezegd dat ze na 1 ritalin pilletje al helemaal strak stonden dan zal dat wel waar zijn, hoewel het mij persoonlijk heel sterk lijkt. Ik heb nog nooit voor die ritalin hoeven betalen. Ik ken een hoop mensen met ADHD die het me gewoon geven. Ik zou het trouwens ook nooit kopen; dan doe ik inderdaad speed of iets anders. Dus ritalin was een soort gratis drug."
"Hihi inderdaad. Maar stiekem vind ik het toch een goede instelling om alleen te gaan blowen bij een gelegenheid."
"Misschien verlangt iedereen wel onbewust naar coke Ik droomde over xtc ; Ik ben met 2 vrienden van mij voor een maand aan het stoppen met harddrugs. Blowen alleen 's avonds en in het weekend. Maar ja, ik droomde dat ik hen tegenkwam en dat ze allebei een snackie van iemand hadden gekregen, en die zou elk moment kunnen gaan werken. En ik werd fét boos op ze, ik ging helemaal schreeuwen en shit. Zeggen dat ze zich niet aan afspraken kunnen houden etc. Maar dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat ik zelf een snackie wou ! XD Ja, ik ben echt een egoïst in mijn dromen zie je maar weer !"