Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja sorry mensen voor de 3 threads na elkaar, maar als deze forum nu e wa meer actiever zou zijn zou dat niet zo geweest zijn mijn vraag zit dus zo : van normaal uit is mijn rechter ook iets meer toe dan de andere... niet zo hard, want je moet goed kijken als ik nuchter ben om het te kunnen zien. MAAR, telkens als ik een joint rook, gaat mijn rechter oog helemaal dicht. en mijn linker oog is nog redelijk open. dat is wel irritant want zo zien de mensen die mij kennen dat ik gebruikt heb, maar ook sommige mensen komen vragen ofik een boks gehad heb, omdat mijn rechter oog kleiner is dan de andere dus is mijn vraag, of niemand niets weet waar uw ogen van open gaan. ik weet dat je ogen van speed open gaan, maar dit is wel een dure manier om mijn ogen open te houden ik zoek echter een middeltje dat niet te duur is ( als dat hopelijk bestaat ) greetz.... Japio"
"minavez ofzoiets dit heb ik al."
"ik heb horen zeggen dat ons weed thc gehalte rond de 32% zit."
"lo, telkens als ik met vrienden een jointje rook vraag ik aan hun hoeveel per dag dat ze gebruiken en voor hoeveel euro ze per week of per maand op doen aan drugs.... ik probeer het blowen in de hand te houden. ik rook meestal 1 joint per dag. regelmatig stop ik een paar dagen of zelfs maanden met blowen zodat ik niet meer en meer weed in mijn joint moet steken. het prettigste is als je bv een aantal dagen of weken niet meer hebt gebruikt, en je neemt een paar trekjes van een joint, en je bent helemaal stoned. sommige vrienden van mij roken 2 joints na elkaar om een stoned gevoel te hebben. En dat meermaals per dag. dan vraag ik soms in mij zelf "hoeveel geld stoppen ze wel niet in drugs?" bij mij ligt het bedrag tussen de 15euro per week. soms iets meer. en ik probeer het ook zo te houden. nu is mijn vraag, hoeveel gebruiken jullie per dag en hoeveel euro stoppen jullie maandelijks in weed ? dank u"
"en hoeveel gram heb je voor 10euro ? in belgie heb je 3gram ongeveer voor 15euro."
"bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer .... maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt. dus het zal wel door dat zijn"
"ik speel in online gamen ook ik een clan. En als ik een war heb, dan ben ik toch meestal stoned is wel fun, maar soms ben je dood omdat je reactie niet meer zo snel is :/"
"wat is afterglow ?"
"hallo, ik heb een klein vraagje kan je makkelijk verslaafd worden aan paddo's of kan je er makklijk een punt achter zetten. kan de verslaving al toetreden vanaf de 1ste keer of moet je het meermaals gebruikt hebben ?"
"heeft er iemand al geprobeerd om een soort smaakje aan zijn joint toe tevoegen? bv muntkruiden .... zo ja ? welke kruiden, en had het roken van uw joint dan ook meer effect ?"