Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij per gram?

Wat betaal jij per gram?

55 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk het bijna wel :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
smokingnick zei:
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Dat lul je!?:P Ook iemand die niet smoked zou die troep van peter nooit kopen voor meer dan 1 eurocent per gram???!!!:P En als ik die wiet van peter voor 2 eurocent had gekocht en ik kwam er na het roken pas achter wat voor kuttroep het was, dan zou ik mijn geld weer komen ophalen en die 2 eurocent in me zak stoppen zodat ik in plaats van 7,48 7,50 heb en dan niet een pure joint van 7,48 maar van 7,50 rook :grin:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was :openmouth:
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat verschilt oftewel bij groothandelaars 3€/gram of op straat 5€/gram of soms in coffeshop haal ik dikke spul nl. Amnesia 10 €/gram
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 euries de gram
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
smokingnick zei:
hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was :openmouth:
Klik om te vergroten...

haha, dat is kk slecht en dat vroeg ik inderdaad een keer aan juriun toen zei die eigenlijk wel ja inderdaad:tongueout:
G
GreenAliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik betaal precies 10 euro voor 2,3 gr. en 6.50 voor 1.3 gram (weird huh)
bij een andere coffeshop betaal je hoeveel je wilt maar wel vanaf 4 euro.

Groetjes GreenAlicious :smoke:
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
een gram hasj voor een euro
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik betaal voor 3 gram weed 15 euro.ik woon wel in belgie, dus ik weet niet hoeveel de prijs is in nederland.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
je hebt ook hash van 20 euro per gram hoor... in verschillende shops te krijgen.. meestal is dat isolater ook wel ''ice'''
ik haal altijd hasj van 5 euro pg
maar als ik zin heb in lekker nepal 7,50 bombay 8 of namatse/bubbles 9 euro pg
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is
Klik om te vergroten...
Ik blow nu al zo'n drie jaar, en het afgelopen half jaar wel redelijk veel, maar waaraan zie je dan of het eigen kweek is, omdat het niet goed gedroogd is ofzo, of omdat er nog takjes inzitten. Andere tekenen heb je toch niet echt... :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
een gram hasj voor een euro
Klik om te vergroten...
Heb je goed voor elkaar dan (als het goede hasj is)
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#13
Emo zei:
iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? :grin:
Klik om te vergroten...

Als je het goed aanpakt kun je het inderdaad wel voor 7,50 verkopen. Althans, ik ken genoeg domme mensen die dat zouden doen. Op die manier haalt die Peter er in ieder geval wel veel winst uit; en als mensen slim zijn halen ze het gewoon niet bij hem ! :)
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#14
mestal gewoon bij de coffee shop of eigen teelt

prijs is niet te zeggen omdat dit per soort verschild
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#15
50 euro 12 gr.

100 euro 25 gr.

Dat is de prijs die ik altijd betaal
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
stop maar eens 3 gram isolater in je cake dan weet je nog niet eens zeker of je die cake op krijgt :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."