Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja 50/50 wat denk je als je er makkelijker aan kan komen, ga je steeds makkelijker en meer kopen, gaan er dus steeds meer mensen naar de donder.. oke is dan wel iedereen ze eigen keus, maar dan vind ik het niet meer boeiend hoor dan ga ik het een beetje net als wiet zien ; zieje dalek ook mensen op straat snuiven wachtend bij de bus"
"hoe kan je een drug nou JUNKIEDRUG noemen..? Als je verslaafd word blijf ik er bij dat dat gewoon aan je karakter ligt en niet aan de coke zelf. je ben gewoon slap en geeft makkelijk toe. Ik zelf het vaak zat gedaan de ene maand doe ik het bv elk weekend, en nu heb ik het 3 maanden niet gedaan,en ik mis het ook niet! oke missg. een btje maar ik ben sterk gnoeg om er niet aan toetegeven."
"het is wel waar dat je de dagen erna veel minder kutvoelt enzo. Maaarre.. cocaine blijft net als andere drugs niet altijd leuk en spannend. afgelopen zomer heb ik regelmatig coke gebruikt ook doordeweeks, en je had me moeten zien, leek wel een wandelend skelet. na veel comentaar en bloedneuzen ben ik maar weer een tijd gestopt. tot 2 weken gelden ik een klein nakkie had genomen en ik me weer geweldig voelde. Vanavond ga ik het herhalen, maar ik weet wat het kapot kan maken uit eigen ervaring van mezelf en van mensen om me heen. jij weet totaal nog niet waar je over praat!"
"ik weet wel waar ik over praat. En kan me eigen nu perfect in de hand houden. Als ik het nu 1 of 2 keer in de maand doe omdat het dan lekker is, is altijd nog beter dan 5 keer in de week omdat je gevoel heb dat het 'moet' zoals ik had. En k val niet terug in me oude periode, ookal gebeurt dit de meeste wel.het kan niet eens word namelijk in de gaten gehouden door alles en iedereen,die zouden het gelijk zien. en ben zelf ook niet echt van plan om weer een wandelend skelet teworden"
"hasj rook ik maar heel soms haal ik dan in de shop en wiet krijg ik altijd gratis zo veel ik maar wil van me neef eigen teelt"
"douchen"
"ja dt was ik al van plan eerst want minder, maar dat maak voor de rest dus niet uit dat je eerst een beetje neemt en tijdens je 'trip' meer?"
"Okeeee.."
"nou ik weet niet maar als geen van je vrienden een keer mee wil spacen.. zijn ze wel heel verschillend als jou?? ik heb ook vrienden en vriendinnen die het niet meer willen, maar dat zeiden ze pas nadat ze het geprobeerd haddem En me beste vriendinnen en vriendinnen denken er precies het zelfde over als mij. een paar extreme junkies zitten er tusse maar wel leuk!"
"ik ga binnekort voor een neuscorrectie over 3 weken en nu ben ik daarvoor even gestopt met soss gebruiken, ik deed het niet echt veel ( 2 keer per maand ofzo) nu vroeg ik me af of ik na de neuscorrectie, als het weer helemaal mooi enzo is. ik dan weer gewoon kan gaan snuifen? weet iemand dat, of is dat gevaarlijk."