#1
heb nu 2 daagies niet willen blowen omdat k een beetje ziek ben..
is dit het begin van een pauze :P ?
is dit het begin van een pauze :P ?
lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...
Zeker bij zoiets als roken lijkt me...
lot zei:SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...
Zeker bij zoiets als roken lijkt me...
nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..
SpacingBen zei:lot zei:SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...
Zeker bij zoiets als roken lijkt me...
nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..
hehe, ja in het begin help je elkaar... Maar er komt een moment dat 2 het willen doen... En dan..........
sorry daarvoor maarja, iedereen heeft nog altijd zijn eigen mening, en die wou ik even uiten, niet dat ik daardoor iemand wil beletten met stoppen hoor. iedereen zijn eigen keuze..minn zei:dit is geen topic om mee te delen waarom je gewoon door zou gaan met blowen, zo maak je het de stoppers extra moeilijk![]()
daarom deed ik dus al geen moeite..minderen JA,stoppen? NEE :Pschranziewanzie zei:heb het geprobeerd pas
het is 3 weken goed gegaan en bet terug hervallen![]()
![]()
gelijk gewoonlijk
gaat altijd goed voor ff ma volhouden pfff![]()
![]()
![]()

ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doenDzy zei:Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig![]()
Freaky high zei:ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doenDzy zei:Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig![]()
lot zei:ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke![]()

spacekonijn zei:lot zei:ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke![]()
ach ik ben ook stoned en de zon schijnt , geniet ervan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."