Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thanks Lot(genoot) vanavond gehad,.. 2!! wel relaxed maar toch.............. ok.. even noteren voor vandaag is dat dus,... 6euries + 4 voor sigaretten die eigenlijk alleen maar voor gebruik om te draaien aanwezig zijn... huh?... tjitjing.... whaaaaaa ??? haha voor meer keiharde feiten......... to be continued."
"ja ik wil het nu eens proberen, cold turkey or however ik ga op in rook.. wie is het gelukt om te stoppen en vooral hoe? en zeer belangrijk wie heeft het langer dan 1 week volgehouden..... share it with me please!"
"Waarom ben jij gestopt??? voor mezelf; laten we eerlijk zijn het is niet tof....ik snap het als geen ander maaar het in rook opgaan van je energie en je echte gevoelens..... Ik rook al bijna 10 jaar en ben in 2004 gestopt na een vastenkuur, heb het wel 2 hele maanden volgehouden toen was er een feessie en boem daar was weer een dikke djonko voor me neus........ ik zou ergens moeten wonen waar het niet te krijgen is, my god wat voel ik mij een zwakkeling.. nee geen harde shit voor mij maar ik ben bijna gaan geloven dat ik die blow nodig heb om al die gevoelens te dempen.... maar zeker ook voor de CHILL ik ben dan zo relaxt .... we kunnen er wel allemaal heel stoer over doen maar het is niet echt okay!! al dat rook in die longen teer en god weet wat voor teringzooi ze in stuff en weed stoppen om het effect te versterken...... dat kan toch never good zijn man!!! lekker, da! maar good, njet! wat doe jij ter afleiding, en ik geloof ook dat in een keer stoppen het beste is."
"hello hello, thanxxx voor die goei tips!!!! ik heb um door, ik ga dus joggen vanaf maandag om flink moe te worden. ik weet niet of ik al maandag ga stoppen want ik zit in een drukke periode met werk enzo... dus maandag stoppen is wel erg snel voor mij...zwak maar met pasen in een vrije periode ga ik ermee stoppen tot die tijd hoe meer tips hoe beter!!! ik ga mee eerst nog te pletter blowen, als afscheid JAtoch niet dan?? wat is het lichamelijke effect ga ik ontwenningsverschijnselen krijgen..?? de laatste keer dat ik een poging deed die even lukte was ik nl 2wkn op vakantie en was constant bezig, dan valt het inderdaad niet zo op... ik wil er zeer bewust ermee bezig zijn die schrijftip is dan ook een erg goeie!!! met andere verslavingen aan de gang haha die is goed!! wie nog meer gaat (proberen) stoppen, SUCCES< GOOD LUCK< VIEL SPASZ keep me end you on the hoogte about alles... be strong!!!"
"WWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! ik vind het ook stom om weer te gaan blowen als je bent gestopt, maar ohohoh die verleiding ja vanmorgen ik dus een tikje stoney toney naar het werk! had ik gewoon zin in! ut was nog een stukkie blow ik dacht ik rook dit topje nog ff en dan kap ik samen met Bob op maandag!! NIET DUS. En ja ik voel me echt oerstom dus ik begrijp Lot... Niet goed en niet verstandig maar dat is "le stress" Ik hou het tot nu toe vol om nix te halen, maar ik weet nu al dat ik vanavond de drang niet kan tegenhouwen... zometeen met m'n hond uitlaten en dan is het dus 5min lopen naar de coffeeshop, weer voor 6 euries aan weed man, ik wou dat ik dicipline had!!!! Vandaar mijn WWWHHHHHAAAAAAAAAAA ik vind mezelf ook een stom kind!!! dag hopelijk morgen beterschap"