#1
ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doenDzy zei:Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig![]()

dag hopelijk morgen beterschap