Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen

stoppen met blowen

140 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig :)
Klik om te vergroten...
ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doen
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freaky high zei:
Dzy zei:
Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig :)
Klik om te vergroten...
ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doen
Klik om te vergroten...

ik rook ongeveer 1 gram hasj/wiet per dag. vroeger toen ik nog op de mid. school zat kon ik idd ook wel 2 a 3 weken doen met 12.50 wiet. ik heb immers vrij weinig te doen. overdag beetje blowen en 's avonds met vrienden beetje bier drinken en blowen.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...

ach ik ben ook stoned en de zon schijnt , geniet ervan :stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...

ach ik ben ook stoned en de zon schijnt , geniet ervan :stoned:
Klik om te vergroten...

ja heb ik ook zeker gedaan, maar k vin het gewoon stom van mezelf
s
scorpiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
:openmouth: WWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

ik vind het ook stom om weer te gaan blowen als je bent gestopt, maar ohohoh die verleiding :stoned: ja vanmorgen ik dus een tikje stoney toney naar het werk! :stoned:

had ik gewoon zin in! ut was nog een stukkie blow ik dacht ik rook dit topje nog ff en dan kap ik samen met Bob op maandag!! :stoned: NIET DUS. En ja ik voel me echt oerstom dus ik begrijp Lot...
Niet goed en niet verstandig maar dat is "le stress" :smilingimp:

Ik hou het tot nu toe vol om nix te halen, maar ik weet nu al dat ik vanavond de drang niet kan tegenhouwen...
zometeen met m'n hond uitlaten en dan is het dus 5min lopen naar de coffeeshop, weer voor 6 euries aan weed man, ik wou dat ik dicipline had!!!!
Vandaar mijn WWWHHHHHAAAAAAAAAAA ik vind mezelf ook een stom kind!!! :flushed: :flushed: :flushed:

:wave: dag hopelijk morgen beterschap :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...

ach ik ben ook stoned en de zon schijnt , geniet ervan :stoned:
Klik om te vergroten...

hahah ja man relax, ik kan me geen drukte maken om mijn wiet gebruik, daar zorgt de wiet wel voor :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
scorpia zei:
:openmouth: WWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

ik vind het ook stom om weer te gaan blowen als je bent gestopt, maar ohohoh die verleiding :stoned: ja vanmorgen ik dus een tikje stoney toney naar het werk! :stoned:

had ik gewoon zin in! ut was nog een stukkie blow ik dacht ik rook dit topje nog ff en dan kap ik samen met Bob op maandag!! :stoned: NIET DUS. En ja ik voel me echt oerstom dus ik begrijp Lot...
Niet goed en niet verstandig maar dat is "le stress" :smilingimp:

Ik hou het tot nu toe vol om nix te halen, maar ik weet nu al dat ik vanavond de drang niet kan tegenhouwen...
zometeen met m'n hond uitlaten en dan is het dus 5min lopen naar de coffeeshop, weer voor 6 euries aan weed man, ik wou dat ik dicipline had!!!!
Vandaar mijn WWWHHHHHAAAAAAAAAAA ik vind mezelf ook een stom kind!!! :flushed: :flushed: :flushed:

:wave: dag hopelijk morgen beterschap :wave:
Klik om te vergroten...

eehj niet halen.. je heb al die shit in je lichaam niet nodig joh!

*voel me goed als ik dat zeg*
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
WildChild zei:
hahah ja man relax, ik kan me geen drukte maken om mijn wiet gebruik, daar zorgt de wiet wel voor :wave:
Klik om te vergroten...

:grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...
idd hetzelfde voor mij
het ging echt goed stoppen
ge voelde u echt terug fitter worden
opstaan ging veel beter
goesting voor terug vanal te gaan doen
geld bleef op de bank staan
was eig echt blij da ik gestopt was :) :) :)
merkte alleen maar voordelen :mrgreen: :mrgreen:
en toch ben ik weer begonnen :confused: :confused: :confused: :confused:
word der onnozel van :angry: :angry:
s
scorpiaLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wink: thanks Lot(genoot) :wave:

vanavond gehad,.. 2!! :stoned: wel relaxed maar toch.............. :confused:
ok.. even noteren voor vandaag is dat dus,... 6euries + 4 voor sigaretten die eigenlijk alleen maar voor gebruik om te draaien aanwezig zijn... :openmouth: huh?... tjitjing.... whaaaaaa ??? haha :flushed:

voor meer keiharde feiten......... :stoned: :flushed: :stoned: :flushed:

to be continued. :grin: :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tsja stoppen... Dat lukt alleen als je je omgeving flink veranderd. Waarschijnlijk is er in je omgeving het een en ander 'veranderd' Door deze omgeving zal je aan de wiet blijven denken...

Eigenlijk is het een eitje om te stoppen met blowen. Het is en blijft je eigen wil om wel of niet te blowen...

Ben 2 weken gestopt, had toen weer een joint gerookt... En ja hoor... De volgende dag wou ik al bijna weer beginnen! Wat te doen? Gewoon niet blowen! Dat is het m echt...

En tsja, je omgeving dus zodanig veranderen dat die joint er ook niet echt meer in past. Spreek met ontzettend veel vrienden/vriendinnen af of ga veel werken... Wat je vooral NIET moet doen is de matties die blowen ontlopen... Het moeilijkste is om een joint af te slaan als die in de kring rond gaat, maar lukt het je om nee te zeggen, dan weet je wel dat je het ECHT kunt!

Ik heb trouwens gewoon 2 weken met een 10'tje wiet en tip en vloei rondgelopen om aan mezelf te bewijzen dat ik 24 uur per dag de verleiding zou kunnen weerstaan!

Opzich heb ik eigenlijk niet zoveel redenen om te stoppen. (wie wel?!) Want zoveel kan het je niet leven niet verzieken... Maarja, al was alleen maar omdat het absoluut niet goed is om aan welk middel dan ook verslaafd te raken?

Stoppen met blowen kan heel makkelijk, maar ligt er wel aan of je sterk in schoenen staat of niet, of je gesteund wordt door je omgeving, en of je veel vervangende activiteiten hebt!

Peaze :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lot zei:
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
Klik om te vergroten...

goed van je :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
kaalkopje zei:
lot zei:
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
Klik om te vergroten...

goed van je :)
Klik om te vergroten...

jah vonnik ook wel :) nu alleen nog volhouden!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Update: Ik voel me toppie :grin: Stoppen met blowen loont! letterlijk en figuurlijk. Geld blijft in de knip, en ik heb vette praatkicks(kreeg zelfs 'slappe ouwehoer' naar me hoofd gesmeten:grin:) ik ben vrolijk en heb ineens steeds het laatste woord :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
k vind t ook niet moeilijk

alleen zoals gister op een party waar overal blunts en joints gerookt worden is het wel moeilijk.
zeker na de party ff lekker mte zn alle crashen en jointje roken.
maar heb t niet gedaan :)
Klik om te vergroten...

dus dan is iedereen zo stoned als een garnaal.. behalve jij?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben nu al 2 maanden niet meer stoned geweest :P
ben nu wel t oe aan een peuk..
:mrgreen: :wave:
P
PilleboomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neee junkies niet stoppen met blowen!
Dat is slegt voor jullie :angry: Blowen is gezond :grin:
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: Kenkerskafa weejoe :smoke:
Tsja als jullie stoppen met blowen zijn jullie trancenichten...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pilleboom zei:
Neee junkies niet stoppen met blowen!
Dat is slegt voor jullie :angry: Blowen is gezond :grin:
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: Kenkerskafa weejoe :smoke:
Tsja als jullie stoppen met blowen zijn jullie trancenichten...
Klik om te vergroten...
en mag ik mss weten wa uw leeftijd is pilleboom
want ge doet best wel kinderachtig.
trance nichten
techno homo's en wa nog allemaal???
volgens mij ben je een homo da je er zoveel opmerkingen over geeft :wave: :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."