Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen

stoppen met blowen

140 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
scorpia zei:
:openmouth: WWWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

ik vind het ook stom om weer te gaan blowen als je bent gestopt, maar ohohoh die verleiding :stoned: ja vanmorgen ik dus een tikje stoney toney naar het werk! :stoned:

had ik gewoon zin in! ut was nog een stukkie blow ik dacht ik rook dit topje nog ff en dan kap ik samen met Bob op maandag!! :stoned: NIET DUS. En ja ik voel me echt oerstom dus ik begrijp Lot...
Niet goed en niet verstandig maar dat is "le stress" :smilingimp:

Ik hou het tot nu toe vol om nix te halen, maar ik weet nu al dat ik vanavond de drang niet kan tegenhouwen...
zometeen met m'n hond uitlaten en dan is het dus 5min lopen naar de coffeeshop, weer voor 6 euries aan weed man, ik wou dat ik dicipline had!!!!
Vandaar mijn WWWHHHHHAAAAAAAAAAA ik vind mezelf ook een stom kind!!! :flushed: :flushed: :flushed:

:wave: dag hopelijk morgen beterschap :wave:
Klik om te vergroten...

eehj niet halen.. je heb al die shit in je lichaam niet nodig joh!

*voel me goed als ik dat zeg*
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
WildChild zei:
hahah ja man relax, ik kan me geen drukte maken om mijn wiet gebruik, daar zorgt de wiet wel voor :wave:
Klik om te vergroten...

:grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...
idd hetzelfde voor mij
het ging echt goed stoppen
ge voelde u echt terug fitter worden
opstaan ging veel beter
goesting voor terug vanal te gaan doen
geld bleef op de bank staan
was eig echt blij da ik gestopt was :) :) :)
merkte alleen maar voordelen :mrgreen: :mrgreen:
en toch ben ik weer begonnen :confused: :confused: :confused: :confused:
word der onnozel van :angry: :angry:
s
scorpiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wink: thanks Lot(genoot) :wave:

vanavond gehad,.. 2!! :stoned: wel relaxed maar toch.............. :confused:
ok.. even noteren voor vandaag is dat dus,... 6euries + 4 voor sigaretten die eigenlijk alleen maar voor gebruik om te draaien aanwezig zijn... :openmouth: huh?... tjitjing.... whaaaaaa ??? haha :flushed:

voor meer keiharde feiten......... :stoned: :flushed: :stoned: :flushed:

to be continued. :grin: :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsja stoppen... Dat lukt alleen als je je omgeving flink veranderd. Waarschijnlijk is er in je omgeving het een en ander 'veranderd' Door deze omgeving zal je aan de wiet blijven denken...

Eigenlijk is het een eitje om te stoppen met blowen. Het is en blijft je eigen wil om wel of niet te blowen...

Ben 2 weken gestopt, had toen weer een joint gerookt... En ja hoor... De volgende dag wou ik al bijna weer beginnen! Wat te doen? Gewoon niet blowen! Dat is het m echt...

En tsja, je omgeving dus zodanig veranderen dat die joint er ook niet echt meer in past. Spreek met ontzettend veel vrienden/vriendinnen af of ga veel werken... Wat je vooral NIET moet doen is de matties die blowen ontlopen... Het moeilijkste is om een joint af te slaan als die in de kring rond gaat, maar lukt het je om nee te zeggen, dan weet je wel dat je het ECHT kunt!

Ik heb trouwens gewoon 2 weken met een 10'tje wiet en tip en vloei rondgelopen om aan mezelf te bewijzen dat ik 24 uur per dag de verleiding zou kunnen weerstaan!

Opzich heb ik eigenlijk niet zoveel redenen om te stoppen. (wie wel?!) Want zoveel kan het je niet leven niet verzieken... Maarja, al was alleen maar omdat het absoluut niet goed is om aan welk middel dan ook verslaafd te raken?

Stoppen met blowen kan heel makkelijk, maar ligt er wel aan of je sterk in schoenen staat of niet, of je gesteund wordt door je omgeving, en of je veel vervangende activiteiten hebt!

Peaze :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
Klik om te vergroten...

goed van je :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
kaalkopje zei:
lot zei:
het is me gelukt :grin: :grin: vandaag ging er een joint rond en zonder twijvelen zei ik in 1x nee ik hoef niet..
weet je hoe trots ik toen was he :grin:
Klik om te vergroten...

goed van je :)
Klik om te vergroten...

jah vonnik ook wel :) nu alleen nog volhouden!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
altijd als ik stop met blowen sla ik minimaal 4 joints per dag af......

inderdaad wel irritant ja, morgen stop ik weer ff een weekje.

ik stop tegenwoordig regelmatig een weekje , vind dat wel een erg relax smoke-patroon. weekje blowen ( met mate dan!!) weekje stoppen , weekendje blowen etc, beetje afwisseling en t moet wel leuk blijven he
b
beejeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hé,

IK begon met blowen op me 15e. Eens in het half jaar een blow avond. Men ouders vonden het ook geen probleem. Maar eens in het half jaar word al snel 1x in de 3 maanden je kent het wel. Op me 18e leerden ik de party's kennen zo nu en dan een pilletje en natuurlijk meer blowen. Op me 21 had ik de pillen en zo wel gezien maar het blowen niet! Mijn ouders gingen verhuizen zou eerst niet mee maar toch maar wel dus je zit al in zo'n kut periode geen vrienden in en dorp. Ik mocht buiten gewoon blowen van ze, ze dachten dat ik het 2 tot 3 x per week deed, vonden ze al veel maar ja. Maar stiekem deed ik het elke avond wachten tot ze naar bed gingen en dan de hond "uitlaten". Ging op mezelf wonen op me 23e en er zat een coffeeshop in me straat. Dat is natuurlijk al fouten boel. 'S'avonds een filmpje kijken met een jointje er bij. Eerst niet na 6e maar al snel word dat uit school. Het sluipt er zo langzaam in.
Ik wil er al een tijdje van af maar dan denk je weer het valt wel mee. School gaat goed werk ook kan rond komen maar nu beginnen de kwaltjes te komen, nergens zin in, onrustig enz. Ben het nu echt zat!!!!!!!

Ik stop nu!!!!!!!

Maar ja dat zeg je dan elke avond. Maar nu wil ik het echt vol houden.

Dus ik ga ervoor!!!!!!!!!!!!

Grz Beejee
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
veel succes
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja er komt gewoon een punt dat je er schijtziek van bent idd. Ik ben in 6e van het VWO gestopt na 3 weken, oa omdat ik teveel blowde. Wat ik wel vaag vind is dat ik elke dag smokete en het op een gegeven moment echt begon te merken, werd gewoon non-stop negatief. Maar anderen in mijn omgeving die het elke dag doen hebben dat niet!! :openmouth: :confused: , noujah ondertussen 1tje wel, dat scheelt dan weer.
Ik vonnet onwijs chill op een gegeven moment als ik jointjes afsloeg, ik merkte dat ik net zo hard kon meelullen en meelachen maar dat ik me toch superieur voelde tov andere smokers. :grin:
Ondertussen smoke ik al een hele tijd weer, maar echt duidelijk met mate.
Wat bij mij heeft geholpen is door iemand te hebben waarvoor je het doet( in mijn geval mijn vriendin), ik heb haar uitgelegd wat mijn problemen waren door het smoken en gewoon afgesproken dat ik ging stoppen. Ik voelde me dan zo onwijs klote als ik weer gesmoked had omdat ik dan me vriendin voor de gek had gehouden en zo ben ik er ech wel ff afgebleven.

Verder wens ik iedereen die aan het stoppen is onwijs veel succes!!!!
Keep it up
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb al 2 1/2 week niks meer geblowd en het gaat super!
ik heb geen behoefte meer dr aan :)
en k liep laatst in de stad langs een coffeeshop en ik werd gewoon ziek van die lucht..
en de joints die me aan geboden worden weiger ik gewoon :grin:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben ook gestopt met blowen hoe ik het gedaan heb heel een voudig 3 weken vakantie en dus niet kunnen blowen! thuis nog de laaste gram wiet weg gerookt en sins dien ook niet meer geblowd en dat terwijl ik elke dag een dikke gram opstookte! moet zeggen dat ik nu wel een ketting roker ben de ene peuk na de andere. :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
al 3 weken :grin: :grin: gestopt
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik smoor enkel in de weekends en tijdens de vakantie. Gewoon vanwege de simpele reden dat ik niet wild at mijn ouders het door zouden krijgen, ik houd het nu al zo'n anderhalf jaar vol. Verder heb ik totaal geen problemen om door de week niet te smoren, aangezien ik toch niet kan rollen en mijn smokende vrienden enkel in de weekends en tijdens de vakantie zie. Zij smoken al een dik jaar voor me en raden me ook constant aan om het zo te houden zodat ik nog steeds kan stoppen wanneer ik wil.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#17
omdat ?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij is het echt perfect aan het lukken
na nu toch al zo een 5 jaar ong. zo goed als iedere dag te roken lukt het stoppen eig toch best goed
ben nu al 6 weken gestopt alleen 2 weken geleden heb ik in het weekend nog eens gerookt
nu heb ik er zelfs nog geen goesting meer in.
word er alleen maar tam en lui van
alleen nu ben ik op sommige momenten ietske te actief :P :P :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
mij gaat het ook lekker :grin:

een maandje nu ong.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
lot zei:
ik kon het niet laten vandaag... en ik was nog wel zo trots op mezelf ... vaag kind ben ik dat ik gewoon niet kan leven zonder wiet of dergelijke :(
Klik om te vergroten...

ach ik ben ook stoned en de zon schijnt , geniet ervan :stoned:
Klik om te vergroten...

hahah ja man relax, ik kan me geen drukte maken om mijn wiet gebruik, daar zorgt de wiet wel voor :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."