Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen

stoppen met blowen

140 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
hm al 8 dagen gestopt zonder enig probleem
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
hm al 8 dagen gestopt zonder enig probleem
Klik om te vergroten...

:wink: goedzo! en volhouden nu he!

ik al 8 weken dus
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idem, dit is dag, uhm... 4 of 5 ? ik hou het niet meer bij. Het ligt achter me :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
Idem, dit is dag, uhm... 4 of 5 ? ik hou het niet meer bij. Het ligt achter me :grin:
Klik om te vergroten...


that's the spirit ":grin: :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het zo vreemd ene moment kan ik me wel voor me kop schieten en zou ik zo de bus pakken richting de coffeeshop

En het andere moment wil ik er niets mee te maken hebben, en ben ik trots dat ik niet ben ingegaan op verleiding
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
slipperman zei:
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
Klik om te vergroten...

Je gaat toch iemand de grond niet intrappen..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tut tut tut,ik voel dat er weral ruzie gaat komen :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met hem weet je nooit :P


Grapje hoor slipper :smoke:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
jongens jongens en meisje.
begrijpen jullie het dan niet, hij wil juist reacties zowel positief of negatief als jullie willen dat hij ophoudt moet je hem niet meer die aandacht schenken. :)
maar ik moet wel zeggen dat zowel lana en flash beide gelijk hebben.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
slipperman zei:
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
Klik om te vergroten...
klinkt misschien lullig hoe slipper het zegt , maar met die instelling is het wel makkelijker om te stoppen
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
:wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
slipperman zei:
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
Klik om te vergroten...
klinkt misschien lullig hoe slipper het zegt , maar met die instelling is het wel makkelijker om te stoppen
Klik om te vergroten...
:wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
Klik om te vergroten...

Ik herinner me ook nog wel tijden dat jij wekelijks E pakte...ook niet echt sterk...
En een wietverslaving kruipt er makkelijker in dan een xtc-verslaving.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
De moeilijkste periode is geweest, ik kan met een gerust hart slapen 's avonds.

Maar mijn lichaam en geest zijn nog steeds niet gewend aan dit nieuwe leven. Mijn 'vrienden' zijn er ook niet echt blij mee dat ik gestopt ben(mischien wel om het feit dat ik dagelijks 10 eu haalde en minder dan de helft zelf rookte). Ik ben wel veel opgewekter en vrolijker in het algemeen.
Mijn eetpatroon, dat vind ik nog het lastigste van alles, ik kan gewoon niet eten. En smiddags wordt ik zomaar moe, omdat ik eerst altijd een middagdutje deed. Maar dat is weg te werken met een kop koffie :P

Maar ik erger me als de wiet op is en dan de vraag komt 'wat gaan we doen'
Waarop ik doodleuk antwoord, je bent toch stoned? Vermaak je je niet dan?
Krijg ik terug: Ja maar het is zo saai. En ik: Sja als je niet zoveel zou blowen had je waanschijnlijk meer gesprekstof, jullie doen niet anders!

Dit wordt niet gewaardeert, maar daar heb ik schijt aan. Ik heb wel al 2 mensen overgehaald om te stoppen met blowen, ze zijn wel een stuk gezelliger dan de rest :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blow ook grotendeels uit vervelen, ik heb een nieuwe passie in mijn leven nodig :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
slipperman zei:
Trots? het is zowiezo al zwak dat je verslaafd ben geraakt...
Klik om te vergroten...

Ik herinner me ook nog wel tijden dat jij wekelijks E pakte...ook niet echt sterk...
En een wietverslaving kruipt er makkelijker in dan een xtc-verslaving.
Klik om te vergroten...
Keb 10 weken achter elkaar ong. elk weekend xtc op ja. Maar was ik verslaafd? Nee na 10 weken was ik zwaar verrot (en elk weekend werd erger) en toen dacht ik hmm toch maar eens minder gaan doen. Verslaafd ben ik nooit geweest... slim was het niet.....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn passie is me werk. Het is zo leuk nu ik wat fitter ben geworden, ik krijg ook steeds complimentjes dat ik er ineens zo levendig uitzie. En tegelijkertijd minder hyper ben :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
slipperman zei:
Keb 10 weken achter elkaar ong. elk weekend xtc op ja. Maar was ik verslaafd? Nee na 10 weken was ik zwaar verrot (en elk weekend werd erger) en toen dacht ik hmm toch maar eens minder gaan doen. Verslaafd ben ik nooit geweest... slim was het niet.....
Klik om te vergroten...

En dan verwijt jij mij dat ik zelf misbruikt heb. Hahaha grappig pubertje.
Tijdje wekelijks xtc. Regelmatig ghb. Sochtends al aan de keta.
En ik ben fout bezig? Hahahaha!!


Wie staat boven wie :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Mijn passie is me werk. Het is zo leuk nu ik wat fitter ben geworden, ik krijg ook steeds complimentjes dat ik er ineens zo levendig uitzie. En tegelijkertijd minder hyper ben :)
Klik om te vergroten...

mijn nieuwe passie word denk ik weer me scootertje :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."