Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je draaien?

Kan je draaien?

100 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier :)
S
SpaCe_kOnijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe, ik heb leren draaien door een pak shag te kopen, 15,- dealerwiet, tippies en een pakje smoking slim. Uurtje op me kamer zitten en de eerste paar joints waren er. Verder is het gewoon hoe vaker je draait, hoe beter je wordt(duh :P ). BInnestebuiten doe ik alleen als er geen slim/deluxe vloei is. (dus red/blue/green/eco/ea) Daarbij is minder papier natuurlijk meer plezier :stoned: , daarbij probeer ik alleen binnestebuiten als ik binnen zit. L'tjes zijn niet eens handig, maar zien er gewoon dope uit! En ja als je op een gegeven moment soms 10 jointjes op een avond wegwerkt, moet je toch een beetje variatie houden, niet dan?

Smoke ze!! :stoned:
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind al die andere manieren om te draaien maar irritant,.. ziet er leuk uit,.. maar doe mij maar gewoon de standaard joint :) lekker simpel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mr.jiho zei:
is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier :)
Klik om te vergroten...

dat is teveel nadenken :wink: :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewone jointjes, perfect, binnenstebuiten lukt ook nog wel, lang niet meer gedaan overigens, de rest, nja moet het eens proberen denk
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb al 3 1/2 week niet meer gedraaid joh!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens. :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens. :smoke:
Klik om te vergroten...

haha rook ze :P
mijn peuken zijn opperdepop
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

ulg wat is dat iiri KAP ermee :grin: dank!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb echt lang geen joints kunnen draaien hoor.. :flushed:
Alles viel er altijd tussenuit. Had ik de voorkant dicht, viel de achterkant eruit en andersom. Klunzen tot en met.
Ik liet het ook altijd anderen doen uit gemakzucht. Tot het moment dat je vaak in je eentje gaat roken en dan moet je wel.
Dus nu gaat het goed, oefening baart kunst. :smoke:
Maar tulpen en andere vormen, kan ik niet.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik draai normaal en binnenstebuiten, hangt af van wat voor vloei ik heb. Maar tulpen en die dingen.. heb ik nog nooit gedraaid, een big L echter wel maar dat vind ik teveel moeite, draai liever 2 gewone joints dan :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn eerste sjekkie was prachtig..eerlijk waar.. de 2e was een behoorlijk gekloot! :P haha maar oefening baart kunst zoals al gezegd is
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

tis een meisje, laura en is 16 jaar al zou je aan dr schrijfgedrag denken dat ze n jaar of 12 is

on topic: alle begin is moeilijk Lana :wink: , ik weet nog mn 1ste gewone shaggie's, die vouwde ik :grin:
j
jordiLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben nog niet zo lang bezig en heb het ook nog nooit geprobeert.
maar een van de dagen gaat een vriend het me leren :P :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerste shag ging ook best goed tegenwoordig is t 5 seconden om te draaien :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan het niet van iemand leren, hooguit de basisprincipes maar voor de rest is het een techniek die je gewoon zelf in de vingers moet krijgen. Blijven oefenen dan komt het vanzelf. :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad. Oefenen...pakje vloei kopen, pakje shag, pakje tipjes en je vervolgens een paar uur terugtrekken op je kamer. :stoned:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haze zei:
Bal0n zei:
Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?
Klik om te vergroten...

Naar mijn ervaring komt dit door de indeling
Klik om te vergroten...
of als je te snel rookt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."