Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je draaien?

Kan je draaien?

100 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

ulg wat is dat iiri KAP ermee :grin: dank!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb echt lang geen joints kunnen draaien hoor.. :flushed:
Alles viel er altijd tussenuit. Had ik de voorkant dicht, viel de achterkant eruit en andersom. Klunzen tot en met.
Ik liet het ook altijd anderen doen uit gemakzucht. Tot het moment dat je vaak in je eentje gaat roken en dan moet je wel.
Dus nu gaat het goed, oefening baart kunst. :smoke:
Maar tulpen en andere vormen, kan ik niet.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik draai normaal en binnenstebuiten, hangt af van wat voor vloei ik heb. Maar tulpen en die dingen.. heb ik nog nooit gedraaid, een big L echter wel maar dat vind ik teveel moeite, draai liever 2 gewone joints dan :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn eerste sjekkie was prachtig..eerlijk waar.. de 2e was een behoorlijk gekloot! :P haha maar oefening baart kunst zoals al gezegd is
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

tis een meisje, laura en is 16 jaar al zou je aan dr schrijfgedrag denken dat ze n jaar of 12 is

on topic: alle begin is moeilijk Lana :wink: , ik weet nog mn 1ste gewone shaggie's, die vouwde ik :grin:
j
jordiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben nog niet zo lang bezig en heb het ook nog nooit geprobeert.
maar een van de dagen gaat een vriend het me leren :P :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste shag ging ook best goed tegenwoordig is t 5 seconden om te draaien :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan het niet van iemand leren, hooguit de basisprincipes maar voor de rest is het een techniek die je gewoon zelf in de vingers moet krijgen. Blijven oefenen dan komt het vanzelf. :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad. Oefenen...pakje vloei kopen, pakje shag, pakje tipjes en je vervolgens een paar uur terugtrekken op je kamer. :stoned:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze zei:
Bal0n zei:
Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?
Klik om te vergroten...

Naar mijn ervaring komt dit door de indeling
Klik om te vergroten...
of als je te snel rookt
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lot zei:
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

ulg wat is dat iiri KAP ermee :grin: dank!
Klik om te vergroten...

Do€ nIe sO g3m3En, dA's HèéL n0rMaAl oM z0 t€ tYp€n
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
lot zei:
minn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l
Klik om te vergroten...

H€€I ðIt Iß K0€LL J0h!!

ulg wat is dat iiri KAP ermee :grin: dank!
Klik om te vergroten...

Do€ nIe sO g3m3En, dA's HèéL n0rMaAl oM z0 t€ tYp€n
Klik om te vergroten...

jah, ik dacht ook wat typen al die mensen hier raar :confused:
in ß®€€záh taal typen is toch dood normaal
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn vrienden smoorden al een dik jaar voor me en rookten ook al daarvoor dus zijn best goed in het krullen van een joint, tulpen weet ik niet wat het is maar ik veronderstel dat hetzelfde is als razé krullen, binnstebuiten dus, ik laat het dus altijd maar aan hen over, zou het toch maar verneuken.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
tulp is een toeter(vorm)
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan nog altijd niet draaien, maar eens weer proberen binnenkort, want wordt wel es tijd :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is simpel, koop een pakje sigaretten en een pakje lange vloei, vervolgens ga je oefenen.

De basics: Goed verdelen, begin bij de tip en draai naar de andere kant.
Als het niet lukt opnieuw proberen, er is geen vaste methode, maar iedereen volgt wel de bovenstaande 'basics'
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan jointjes draaien jah.. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
tulp is een toeter(vorm)
Klik om te vergroten...

helemaal niet man, gewoon een dikke knot op de top net zoals een tulp stengel(tip) dan de dikke knot, vol met wiet (dat moet de de bloem van de tulp voorstellen)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Het is simpel, koop een pakje sigaretten en een pakje lange vloei, vervolgens ga je oefenen.

De basics: Goed verdelen, begin bij de tip en draai naar de andere kant.
Als het niet lukt opnieuw proberen, er is geen vaste methode, maar iedereen volgt wel de bovenstaande 'basics'
Klik om te vergroten...

idd gewoon naar binnen draaien en dat steeds opnieuw totdat ie echt strak word :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey, de vraag van vandaag...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."